Viikonlopun aikana kolme eri miestä
Kommentit (21)
Aika vähän. Mulla yleensä 2-3 illassa.
Mun ystävällä on 3/ilta, joten ei aplodeja sulle :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:50"]Aika vähän. Mulla yleensä 2-3 illassa.
[/quote] kaks näistä oli saman illan aikana ;) ap
Onnea. :) Mulla ei ollut kuin kaksi naista viikonlopun aikana.
Mä nain ensin vaimoa, illalla baarista löysin yhden ja seuraavana päivänä aamulla taas vaimoa ja sitten kävin illalla huorissa. Oli todella kaunis ja ihana tsekkityttö, mahtava kerrassaan. Kyllä paneminen on kiva harrastus.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:58"]Onnea. :) Mulla ei ollut kuin kaksi naista viikonlopun aikana.
[/quote] Ensi kerralla sitten, ehkä tapaamme joskus ;) ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:00"]Mä nain ensin vaimoa, illalla baarista löysin yhden ja seuraavana päivänä aamulla taas vaimoa ja sitten kävin illalla huorissa. Oli todella kaunis ja ihana tsekkityttö, mahtava kerrassaan. Kyllä paneminen on kiva harrastus.
[/quote] Itse olen kyllä ihan sinkkuna liikkeellä, mutta kukin tavallaan :) En tuomitse.
Miten sait vaihdettua lennosta? Olisipa mullakin ollut joskus sinkkuaikaa elämässä... T:15-vuotiaasta seurustellut
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:06"]Miten sait vaihdettua lennosta? Olisipa mullakin ollut joskus sinkkuaikaa elämässä... T:15-vuotiaasta seurustellut
[/quote] Nämä miekkoset sattuivat olemaan kavereita keskenään.. :)
nuoliko keskimmäinen ensimmäisen spermat vai kävitkö suihkussa välillä?
Kiva. Elämästä pitää nauttia silloin kun on mahdollisuus.
Älä sit tuu tänne itkemään, kun ehkäisy onkin pettänyt ja isästä ei havaintoa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:06"]Miten sait vaihdettua lennosta? Olisipa mullakin ollut joskus sinkkuaikaa elämässä... T:15-vuotiaasta seurustellut
[/quote] Nämä miekkoset sattuivat olemaan kavereita keskenään.. :)
[/quote] Tämä siis ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:12"]Älä sit tuu tänne itkemään, kun ehkäisy onkin pettänyt ja isästä ei havaintoa.
[/quote] Tuskimpa vain. Pillerit ja kortsu käytössä aina :) ap
Mulla oli kerran kolme yhdessä illassa, oi noita aikoja. On ihanaa ja pidä hauskaa! :)
Nyt on sit pimpuli kipeenä jyystöstä!
Olis ok suoritus multa