Omituinen "juttu" toisen miehen kanssa, kuinka väärin?
Tapasin n. 5 vuotta sitten baarissa erään itseäni vanhemman miehen. Tämä mies oli minusta hyvin kiinnostunut, ja itse olin imarreltu tämän hyvännäköisen ja mukavanoloisen miehen huomiosta. Niin imarreltu, että lähdin hänen luokseen baarista, vaikka olin (ja olen) naimisissa. Tosin, mitään kummempaa ei tapahtunut, pussailtiin, ja juotiin kahvit hänen luonaan silloin yöllä, sitten lähdin kotiin koska totesin tälle miehelle, etten voi mennä hänen kanssaan sänkyyn, koska olen naimisissa. Mies otti tämän ok, halusi numeroni, ja viestittelimme hetken aikaa. Lopetin sitten senkin, kun sanoin, että saan liikaa omantunnontuskia, vaikka olenkin hänestä kiinnostunut.
No, tämän 5 vuoden ajan olemme nähneet toisiamme satunnaisesti baarissa keskimäärin 2-4 kertaa vuodessa. Kaksi muutakin kertaa olen näinä vuosina käynyt hänen luonaan, yhden kerran jopa selvinpäin keskellä päivää. Joka kerralla kun ollaan nähty baarissa tai hänen luonaan, ollaan pussailtu, mutta ei olla edetty sänkyyn asti, olen sanonut, etten voi pettää miestäni menemällä niin pitkälle. Tämä toinen mies on ottanut asian aina hyvin, on kyllä sanonut, että haluaisi minut(/minua?). Kyselee aina, miksi olen mieheni kanssa. Olen vain sanonut, että en ole eroamassa, enkä voi, lasten takia. Olen kuitenkin aina sanonut, että asiat menee niinkuin niiden on tarkoitus mennä (ja tarkoitan sitä).
Nyt taas näin tämän miehen viikko sitten baarissa. Taas hän tuli juttelemaan, olisi halunnut minut taas luokseen, jutteli kuinka hänen elämänsä on ollut yhtä hulabaloota naisrintamalla viime vuodet, että haluaisi jo löytää jonkun jonka kanssa asettua aloilleen. Sanoi että haluaisi minut viereensä ja myös että heräisin aamulla hänen vierstään. Taaskaan minä en lähtenyt.
Kuinka väärin teen, roikotanko tätä miestä turhissa toiveissa? Ihmettelen, että hän jaksaa edelleen "tulla iskemään" minua kerta toisensa jälkeen vieläkin, vaikka nämä tapaamiset eivät ole johtaneet mihinkään. Toisaalta tiedän, että hänellä on muitakin naisia. Eli toisaalta, en tiedä teenkö sittenkään mitään hallaa, onko tämä mitään häneltä pois, jos välillä kokeileekin kepillä jäätä (saisiko minut mukaansa?) En tiedä, olisiko hän kuitenkaan minusta oikeasti kiinnostunut (toisaalta, jaksaisiko yhä edelleen yrittää, jos ei olisi kiinnostunut?). Enkä toisaalta tiedä haluanko välttämättä edes tietää minkäasteista hänen kiinnostuksensa on, toisaalta on piristävää ja imartelevaa nähdä häntä vain näin satunnaisesti...
Kommentit (46)
Tod näk olet hänen mielestään hauska leikki ua huvikseen aina yrittää sina kun törmäätte" se jetta kun häneen oikeasti kankeat, loppuu tod näk hänen kiinnostuksensa sen jälkeen.
ja KYLLÄ, petät miestäsi.
Ei oli väärin kun et ole antanut vielä pesää mutta lopeta nyt. Minun vaimolla oli jotain samanlaista joskus ja hetken vitutti mutta ymmärsin että elämässä sattuu ja tapahtuu.Ei kuitenkaan ollut rakastunut siihen mieheen.Jotain huomionhakua minulta. Tajusin etten ollut kovin kiinnostunut tietyistä asioista. Puhuttiin asiat ja nyt ok.M35