Omituinen "juttu" toisen miehen kanssa, kuinka väärin?
Tapasin n. 5 vuotta sitten baarissa erään itseäni vanhemman miehen. Tämä mies oli minusta hyvin kiinnostunut, ja itse olin imarreltu tämän hyvännäköisen ja mukavanoloisen miehen huomiosta. Niin imarreltu, että lähdin hänen luokseen baarista, vaikka olin (ja olen) naimisissa. Tosin, mitään kummempaa ei tapahtunut, pussailtiin, ja juotiin kahvit hänen luonaan silloin yöllä, sitten lähdin kotiin koska totesin tälle miehelle, etten voi mennä hänen kanssaan sänkyyn, koska olen naimisissa. Mies otti tämän ok, halusi numeroni, ja viestittelimme hetken aikaa. Lopetin sitten senkin, kun sanoin, että saan liikaa omantunnontuskia, vaikka olenkin hänestä kiinnostunut.
No, tämän 5 vuoden ajan olemme nähneet toisiamme satunnaisesti baarissa keskimäärin 2-4 kertaa vuodessa. Kaksi muutakin kertaa olen näinä vuosina käynyt hänen luonaan, yhden kerran jopa selvinpäin keskellä päivää. Joka kerralla kun ollaan nähty baarissa tai hänen luonaan, ollaan pussailtu, mutta ei olla edetty sänkyyn asti, olen sanonut, etten voi pettää miestäni menemällä niin pitkälle. Tämä toinen mies on ottanut asian aina hyvin, on kyllä sanonut, että haluaisi minut(/minua?). Kyselee aina, miksi olen mieheni kanssa. Olen vain sanonut, että en ole eroamassa, enkä voi, lasten takia. Olen kuitenkin aina sanonut, että asiat menee niinkuin niiden on tarkoitus mennä (ja tarkoitan sitä).
Nyt taas näin tämän miehen viikko sitten baarissa. Taas hän tuli juttelemaan, olisi halunnut minut taas luokseen, jutteli kuinka hänen elämänsä on ollut yhtä hulabaloota naisrintamalla viime vuodet, että haluaisi jo löytää jonkun jonka kanssa asettua aloilleen. Sanoi että haluaisi minut viereensä ja myös että heräisin aamulla hänen vierstään. Taaskaan minä en lähtenyt.
Kuinka väärin teen, roikotanko tätä miestä turhissa toiveissa? Ihmettelen, että hän jaksaa edelleen "tulla iskemään" minua kerta toisensa jälkeen vieläkin, vaikka nämä tapaamiset eivät ole johtaneet mihinkään. Toisaalta tiedän, että hänellä on muitakin naisia. Eli toisaalta, en tiedä teenkö sittenkään mitään hallaa, onko tämä mitään häneltä pois, jos välillä kokeileekin kepillä jäätä (saisiko minut mukaansa?) En tiedä, olisiko hän kuitenkaan minusta oikeasti kiinnostunut (toisaalta, jaksaisiko yhä edelleen yrittää, jos ei olisi kiinnostunut?). Enkä toisaalta tiedä haluanko välttämättä edes tietää minkäasteista hänen kiinnostuksensa on, toisaalta on piristävää ja imartelevaa nähdä häntä vain näin satunnaisesti...
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:27"]
Kerro miehellesi. Eiköhän asiat sillä selviä.
[/quote]
Niinpä :D
Miehelläsi on oikeus tietää että olet vain lasten takia suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:04"]
Ei ole niin väärin uutta miestä kohtaan, enemmänkin aviomiestäsi kohtaan. Ei oo kyllä helppo tilanne... Oletko ihastunut tähän toiseen mieheen? Vai miksi jatkat näkemistä, ihanko vain muuten vain?
[/quote]
En tiedä olenko häneen ihastunut, vai siihen, että hänen näkemisensä aiheuttaa aina mukavaa kutinaa vatsanpohjaan moneksi päiväksi.. Toisaalta on hän kyllä varsin mukavan oloinen ja jotenkin sympaattisen oloinen tyyppi, ja ehdottomasti hyvännäköinen, vaikka onkin minua vanhempi. Jos olisin vapaa, ehdottomasti haluaisin katsoa tulisiko meistä jotakin. En kuitenkaan siis halua erota nykyisestä miehestäni, lasten takia, ehkä kuulostaa kliseiseltä mutta itse olen eroperheestä, enkä halua aiheuttaa samaa omille lapsilleni.
Niin ja miksi jatkan hänen näkemistään.. siis näemme aina vahingossa baarissa n. 2-4 kertaa vuodessa, ei olla sovittu mitään tapaamisia (siis nyt viimeiseen kolmeen vuoteen).
ap
[/quote]
Jos näette vahingossa niin eihän toi mies sua erityisesti iske tai jahtaa :D
[/quote]
No siis, aina kun olemme nähneet baarissa, tämä mies tulee seuraani ja alkaa jutella. Voisi siis yhtä hyvin vaan moikata ohikulkeissaan tai baarin nurkasta, kun näkee minut, mutta selkeästi, kun huomaa minut, alkaa ensin katsella minua ja sitten kohtapuoliin tulee itse seuraani juttelemaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:33"]
Ei ole niin väärin uutta miestä kohtaan, enemmänkin aviomiestäsi kohtaan. Ei oo kyllä helppo tilanne... Oletko ihastunut tähän toiseen mieheen? Vai miksi jatkat näkemistä, ihanko vain muuten vain?
[/quote]
En tiedä olenko häneen ihastunut, vai siihen, että hänen näkemisensä aiheuttaa aina mukavaa kutinaa vatsanpohjaan moneksi päiväksi.. Toisaalta on hän kyllä varsin mukavan oloinen ja jotenkin sympaattisen oloinen tyyppi, ja ehdottomasti hyvännäköinen, vaikka onkin minua vanhempi. Jos olisin vapaa, ehdottomasti haluaisin katsoa tulisiko meistä jotakin. En kuitenkaan siis halua erota nykyisestä miehestäni, lasten takia, ehkä kuulostaa kliseiseltä mutta itse olen eroperheestä, enkä halua aiheuttaa samaa omille lapsilleni.
Niin ja miksi jatkan hänen näkemistään.. siis näemme aina vahingossa baarissa n. 2-4 kertaa vuodessa, ei olla sovittu mitään tapaamisia (siis nyt viimeiseen kolmeen vuoteen).
ap
[/quote]
[/quote]
No siis, aina kun olemme nähneet baarissa, tämä mies tulee seuraani ja alkaa jutella. Voisi siis yhtä hyvin vaan moikata ohikulkeissaan tai baarin nurkasta, kun näkee minut, mutta selkeästi, kun huomaa minut, alkaa ensin katsella minua ja sitten kohtapuoliin tulee itse seuraani juttelemaan.
ap
[/quote]
Eli sun mielestä jutteleminen tutun kanssa on merkki elämän rakkaudesta? :)
Sä nyt olet saanut jotenkin päähäsi, että olet tuon miehen tosirakkaus vaikka et ole. Kaikki on sun päässäsi.
Miks sä siellä baareissa asut? Aikamoista, naimisissa ja 2-4 kertaa vuodessa tapaat sattumalta jonkun baarissa ja lähet mukaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:36"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Sä nyt olet saanut jotenkin päähäsi, että olet tuon miehen tosirakkaus vaikka et ole. Kaikki on sun päässäsi.
[/quote]
Siis apua.. :D luepas nyt aloitus uudelleen, en tosiaan ajattele olevani hänen tosirakkautensa tms. muuta imelää. Ihmettelen vaan, että jaksaa edelleen yrittää. Tai siis että edelleen viiden vuodenkin jälkeen viitsii tulla juttelemaan oma-aloitteisesti luokseni baarissa ja iskemään (jutut kyllä sellaisia, ei pelkkää kuulumisten kysymistä) kun voisi yhtä hyvin vaan tyytyä moikkaamaan ohikulkeissaan (jos sitäkään) ja jatkamaan muiden naisten saalistamista? Siksi pidän tätä juttua omituisena. Jos on 5 vuoden aikana n. 15 kertaa vongannut mukaansa, eikä ole kertaakaan saanut (siis sänkyyn!) niin miksi ihmeessä jaksaa vieläkin yrittää? Tai no, ehkä tosiaan on sitkeä pelimies sitten... :D
ap
Et todellakaan tee väärin tätä vanhempaa herraspelimiestä kohtaan, mitä nyt vähän heruttelet, mutta niinhän naiset tekee.
Miehellesi voisit tästä kyllä kertoa, koska sinulle itsellesi tässä saattaa olla vähän epäselvää, mitä parisuhteessa on sopivaa tehdä ja mitä ei. Jos baaripusuttelut on miehellesi ihan ok, niin sitten hommassa ei ole mitään harmia kenellekään, kevyttä flirttiä vain.
Se että mies tulee juttelemaan aina sinut nähdessään, niin ihan normaalia se on. Hän tietää sinun kiinnostuksesi ja saatathan olla jo jonain kertana vapautunut suhteestasi ja olisit valmis yhteiseen yöhön kaikilla toimilla. Hän on kiinnostunut sinusta seksuaalisesti. Hän tietää myös, että vaikka et kokonaan vapaa olisikaan, tulee sekin kerta, jolloin olet valmis tarjoamaan hänelle itsesi kokonaan. Hänelle on sama, tapahtuuko se tänä vuonna vai seuraavana. Naisia tulee ja naisia menee. Hulabaloo-meiningillä ihan.
Näitä saman tyyllisiä provoja riittää täällä, voivat toki olla tottakin.
Oot antanut ymmärtää muttet ole ymmärtänyt antaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:23"]
Näitä saman tyyllisiä provoja riittää täällä, voivat toki olla tottakin.
[/quote]
Mikä tästä teki mielestäsi provon oloisen, ihan vilpittömästi kysyn? Totta oli kuitenkin joka sana, jonka kerroin.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:36"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Siis apua.. :D luepas nyt aloitus uudelleen, en tosiaan ajattele olevani hänen tosirakkautensa tms. muuta imelää. Ihmettelen vaan, että jaksaa edelleen yrittää. Tai siis että edelleen viiden vuodenkin jälkeen viitsii tulla juttelemaan oma-aloitteisesti luokseni baarissa ja iskemään (jutut kyllä sellaisia, ei pelkkää kuulumisten kysymistä) kun voisi yhtä hyvin vaan tyytyä moikkaamaan ohikulkeissaan (jos sitäkään) ja jatkamaan muiden naisten saalistamista? Siksi pidän tätä juttua omituisena. Jos on 5 vuoden aikana n. 15 kertaa vongannut mukaansa, eikä ole kertaakaan saanut (siis sänkyyn!) niin miksi ihmeessä jaksaa vieläkin yrittää? Tai no, ehkä tosiaan on sitkeä pelimies sitten... :D
ap
[/quote]
Yhtälailla se mies ajattelee susta että taas on mahkuja kun roikut ravintolassa. Ehkä irtoo tällä kertaa... Onhan sillä niitä muitakin.
Miten voitte törmätä sattumalta? Pieni paikka kyseessä?
Uskoisin että juttu loppuisi siihen seksiin. Se roikkuu siellä ilmassa ja sitten kun olette panneet niin ohi on.
En ihmettele ollenkaan miehen käytöstä, vaan sinun! Mikä saa sinut roikkumaan tässä miehessä, perheellinen äiti ja jatkat omalla toiminnallasi tätä miehen käytöstä. Voit olla varma, että ei hän tule iskuttamaan jos olisit tehnyt asian selväksi, että sinua ei kiinnosta, mutta kun olet lähtenyt hänen mukaansa ja hangannut, vaikka et itse piparia olekaan sanojensi mukaan antanut, niin siinähän se syy on, olet valmis jossakin vaiheessa ja se vetää tämn miehen luoksesi jos lähellä ei ole parempaa saumaa.
Sinä olet tässä asiassa se todellinen idiootti ja omaa perhettäsi kohtaan täysi kusipää! Kerro miehellesi tilanne, niine sanoinen miten sen täälle esitit ja tiedät mikä on oikein ja mikä ei.
mies
Siis tiedän just niin tollasen miehen!! Pelimiesten pelimies, baarissa joka viikonloppu, saalistaa varattuja naisia - koska pitää heitä vaarattomina - eivät koskaan jätä miestään, mutta rakastavat imartelua.. Mistäkö tiedän? Tämä mies on kaverini ha kehuskelee valloituksillaan jatkuvasti (olen itsekin mies, mutta ihan erityyppinen)
Me käydään duunista baarissa aina tilinpäätöksen jälkeen, siis myös neljästi vuodessa, "asummeko" baarissa ja olemmeko huoria? :D Eiköhän ne vaimot ja äiti voi käydä baarissa ihan vapaasti, ollaan kuitenkin Suomessa eikä Iranissa.
Mulla on onnellinen liitto, enkä siksi ole koskaan kokenut tarvetta katsoa katkerana hömppäleffoja ja kateellisena moralisoida muita naisia. Tulee teidän joidenkin kommenteista mieleen juuri sellaiset onnettomat kotiäidit, jotka haaveilee karkaavansa, mutta kun ei he saa mitään huomiota muilta(kaan) miehiltä, he kääntää sen surun ja vihan toisiin naisiin. Alkavat sitten lällätellä, että eheii se susta välitä, eläpä luule liikoja ihtestäs.
Ap, parempi ehkä pitää tilanne ennallaan. Älä hyppää tyhjän päälle.
Vastaus otsikon kysymykseen löytyy tästä; tekisitkö "juttuja" tuon miehen kanssa miehesi nenän edessä?
Sepä se. Niin väärin se on. Tarvitseeko enempää sanoa?
Ei saisi sanoa, että pettäminen on petetyn syy, mutta eipä kyllä olisi ap tässä tilanteessa, jos saisi rakkautta kotona. Kaikissa minun tietämissäni tapauksissa, joissa nainen on vieraiden miesten matkaan lähtenyt, on näillä naisilla ollut kotona kylmä tai kyvytön mies. Kenellä pelaava selkä, kenellä pitkät viinanhuuruiset työmatkat. Siksi ovat naiset joutuneet hakemaan lohtua vieraista. Ja liikuttavaa on se, ettei yksikään näistä naisista mennyt sänkyyn. Samalla tavalla olivat vain jutelleet ja pari pusua kainalossa. Ihan perushyväksyntää. On minullekin käynyt aikoinaan niin, että olen tavannut baarissa tuollaisen hellyyttä vaille jääneen ja on juotu mun luona teetä ja juteltu. Ei niistä miehistä olisi ollut naimaan, ne hakivat lopulta vain terapiaa, että joku rutistaisi ja sanoisi, että sinä olet ihan hyvä ihminen.
Kerro miehellesi. Eiköhän asiat sillä selviä.