Jalkani amputoitiin - haittaako parinmuodostusta?
Työtapaturmana jalka jäi puristuksiin ja se jouduttiin amputoimaan. Nyt siinä proteesi, jota ei ulkopuolinen päällepäin huomaa. Olen siis 23v mies, kaiketi ihan kohtuunäköinenkin ja hauska koska baareissa yms. on juttuseuraa riittänyt. Nyt sit mietin pitääkö tästä kertoa heti alkuvaiheessa vai odottaa, että paljastuu muuten esim. riisuuntuessa.
Kommentit (46)
Valehtelet aloituksesi! Koska sairalasta saat jo tukiryhmä verkoston yhteystiedot tilanteeseen ja voit siellä keskustella saman kokeneiden kanssa aihestasi kuin muustakin aiheeseen liittyvästä ,Eikä aihesta aikaa silloin keskustella täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaveri on 23 vuotias ja työelämässä menettänyt " Jos on amiksesta valmistunut 18vuotiaana, on jo ollut5vuotta työssä! Mitä horiset "vastavalmistunut"...
Yritä uudelleen läski.[/quote] MIKSI sinä haukut täällä ihmisiä! Eikö sulle ole kotona opetettu mitään tapoja!
Vai onko tosiaan joku "läski" vienyt sulta naisia, siksi pitää olla ilkeä!
Häpeä vähän miten puhut ihmisistä!
Mistä ammennat näitä sun provojas,yksinäisyys,tylsyys,hauskuus kun jengi menee halpaan:Oikeesti jos sulle olis käynyt noin se olis kurjaa.Lopeta tää leikkis jo.Hyväsydämiset ihmiset vastaa sulle ja yrittää jesaa kun itse pelleilet.
Olen deittaillut joskus tyyppejä joilla on vaan yksi aivosolu!
Taidat olla yksi niistä.