Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko henkisestä kiusaamisesta tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
30.11.2014 |

Eli olen leikkinyt toisen ihmisen tunteilla ja hän on pyytänyt lopettamaan, hän uhkaa poliisilla jos en lopeta. Kun ehdotan että lopetan ja kysyn että onhan asia varmasti sillä selvä saan vastauksen ehkä tai katsotaan, hän ei tunnu ymmärtävän että ei ole vaihtoehtoja ehkä tai katsotaan vaan ne on kyllä tai ei. Olen henkisesti aivan loppu ja olen itsemmurhan kynnyksellä, hän ei sitäkään ymmärrä. Minulla on lapsi ja raskaanaoleva vaimo, yritän suojella heitä ja olla tukena, mutta en enää kykene siihen. Voinko mitään tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat kymmenenvuotiaalle kakaralle

pls

Vierailija
2/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti rikosilmoitus voi tulla kyseeseen. Oma vikasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä menit leikkimään...

Vierailija
4/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen olet, hyi helvetti.

Vierailija
5/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:02"]

Eli olen leikkinyt toisen ihmisen tunteilla ja hän on pyytänyt lopettamaan, hän uhkaa poliisilla jos en lopeta. Kun ehdotan että lopetan ja kysyn että onhan asia varmasti sillä selvä saan vastauksen ehkä tai katsotaan, hän ei tunnu ymmärtävän että ei ole vaihtoehtoja ehkä tai katsotaan vaan ne on kyllä tai ei. Olen henkisesti aivan loppu ja olen itsemmurhan kynnyksellä, hän ei sitäkään ymmärrä. Minulla on lapsi ja raskaanaoleva vaimo, yritän suojella heitä ja olla tukena, mutta en enää kykene siihen. Voinko mitään tehdä?

[/quote]

Vaikutat syyntakeettomalta, näin kauniisti sanottuna. Ei tietenkään kiusaamasi ihminen heti sinulle anna anteeksi ja unohda! Jos joutuu olemaan kanssasi tekemisissä, varmaan tarkkailee toimintaasi ennen kuin luottaa. 

Vierailija
6/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä olikaan ongelma? Sinä et osaa lopettaa, vaikka toinen osapuoli ei enää kiinnostunut sinusta? Itsemurha kuulostaa ainoalta järkeenkäyvältä vaihtoehdolta. Eihän sinua kukaan osaa auttaakaan. Teet palveluksen myös lapsillesi.

Vierailija
7/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:12"]

[/quote]

Vaikutat syyntakeettomalta, näin kauniisti sanottuna. Ei tietenkään kiusaamasi ihminen heti sinulle anna anteeksi ja unohda! Jos joutuu olemaan kanssasi tekemisissä, varmaan tarkkailee toimintaasi ennen kuin luottaa. 

[/quote]

Kyllä tiedän tehneenivväärin ja hän voi ehkä tehdä myös rikosilmoituksen. Mutta miksi hän pyytää lopettamaan muttei suostu sopuun, luuleeko hän että saa kiusata kuitenkin vielä minua ja leikkiä minun kustannuksella? Onko muita vaihtoehtoja kuin itsemurha ja syyt hänelle?

Vierailija
8/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi määräillä mitä toinen saa tai ei saa tehdä. Jätä se ihminen rauhaan. 

Vierailija
9/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tulossa tuollaiselle itsarikandidaatille ja häirikölle! Äkkiä saatana joku lapsentekolupa tai joku panokortti Suomeen!

Vierailija
10/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ammattiapua. Et taida olla aivan terve.

Vierailija
11/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:12"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tiedän tehneenivväärin ja hän voi ehkä tehdä myös rikosilmoituksen. Mutta miksi hän pyytää lopettamaan muttei suostu sopuun, luuleeko hän että saa kiusata kuitenkin vielä minua ja leikkiä minun kustannuksella? Onko muita vaihtoehtoja kuin itsemurha ja syyt hänelle?

[/quote]

Eihän hän tässä ole mitään kiusannut vaan sinä. Olisit ajatellut ennen kuin aloit henkisen pelisi. Nyt ei auta kuin kestää seuraukset. Anna hänen olla täysin rauhassa tästä eteenpäin, se on ainoa tie jolla sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus välttyä rikostutkimukselta.

Jatkossa varmaankin ymmärrät, että tuollaiset leikit eivät tervepäisten ihmisten elämään kuulu ja jätät kaikki ihmiset täysin rauhaan moiselta pelleilyltä.

Vierailija
12/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiusaajaani odottaa ainakin rikossyyte. Todisteet ovat raskauttavia. Mieluiten unohtaisin koko jutun, mutta kuulemma kiusaaminen ei lopu täysin koskaan ellei sille tehdä näin radikaalisti loppua. En jaksa sääliä, odotelkoot aiheuttamaansa lopputulosta kaikessa rauhassa.

Vierailija
13/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kumma, jos poliiseilla riittää resursseja kaiken maailman ihmissuhdesotkujen setvimiseen. Keskitypä vaihteeeksi perheeseesi ap.

Vierailija
14/14 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:48"]

No on se kumma, jos poliiseilla riittää resursseja kaiken maailman ihmissuhdesotkujen setvimiseen. Keskitypä vaihteeeksi perheeseesi ap.

[/quote]

No minä olen vähä samaa mieltä mutta olen pohjimmiltaan valmiiksi jo masentunut ja elämäntilanne vaatisi isoja ratkaisuja ennen lapsen syntymää mutta hän ei anna mulle mahdollisuutta eikä ymmärrä että mitä hän tekee on kaikki pois lapsiltani ja vaimoltani eivätkä he ole millään tapaa syyllisiä. Hän jopa ehdottaa asian sovittelemista mutta ei kuitenkaan sano mitä vaatii minulta. Tietoisesti pitää asiaa hankalana ja kalastaa vain lisää ongelmia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi