Vituttaa, kun teini on tollanen hissukka
17v. Ei oo jääny kiinni ryyppäämisestä tai tupakasta. Istuu illat kotona nenä kiinni kirjassa, kuulokkeet korvissa. Vaihtoehtoisesti virkkaa tai näpertelee muuta. Omakin elämä on vilkkaampaa vaikka oon yli 40v..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:22"]
Miksi tuo vituttaa sua?
No haluaisin itse olla kotona joskus rauhassa. Vaikkei tosta mitään häiriötä olekaan. Ei vaan tiiä mitä menettää, kun ei mee kavereiden kanssa kotibileisiin. Ap
Saattaa menettää jopa mm. alkoholimyrkytyksen, huumekokeilut, raiskauksen, tavaroiden varastamisen, teiniäidiksi tulemisen jne. Ja kun av:lla ollaan niin pahimpana kaikista: nuori ei välttämättä liho jatkuvan ryyppäämisen takia. Ilmeisesti äitinä olet huolissasi, että teiniltä jää kaikki nämä kokematta! Mieti vähän.
Aikuisena sitten nolottaa kun ei nuorena tullut koettua mitään 😆
Tai ehkä ei nolota ollenkaan.
Karaiset sen, niin kuin minutkin aikoinaan, Vedettiin nokkospuskissa ja heiteiiitn jääveteen,
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun teininä minulla oli tuttuja, jotka eivät saaneet käydä missään ja kotiintuloaika oli varmaan klo 20.00. Samalla heidän vanhempansa valittivat, kun teinit eivät käy missään ja uuden vuoden bileet sun muut oltiin kotona. Kun ei ollut kavereita.
Ehkä ollaan samalta alueelta, koska mun vanhemmat oli just tollasia... Sitte ku aloin viettää aikaa uusien kavereide kanssa ja bilettää 18-vuotiaana, valitettiin vielä enemmän eli nyt siitä, kun olin kokoajan menossa. Mikään ei kelvannut. Nyt näin 28-vuotiaana huvittaa, toivottavasti en ole omalle lapselle samanlainen :D
Itseasiassa vaikuttaa sinua kypsemmältä.