Vituttaa, kun teini on tollanen hissukka
17v. Ei oo jääny kiinni ryyppäämisestä tai tupakasta. Istuu illat kotona nenä kiinni kirjassa, kuulokkeet korvissa. Vaihtoehtoisesti virkkaa tai näpertelee muuta. Omakin elämä on vilkkaampaa vaikka oon yli 40v..
Kommentit (44)
20 jatkaa: ja eiköhän sulla tuu kuule olemaan vuosikymmeniä sitä omaa aikaa aloittaja, kun sun lapsi on kohta jo täysi-ikäinen (vuoden päästä).. sitten sua voi se yksin istuminen vituttaa. Mikset juttele ja kato telkkaria sen teinin kanssa ,ettei sen tarvii yksin virkata jne.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:45"]Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa.
[/quote]
Arvostan sua todella paljon :) terkuin 45v
[/quote]
Kiitos, harvoin saan tällaista kuulla. Yleensä mulle vaan naureskellaan, myös aikuisten taholta. Kuulemma hukkaan nuoruuttani ja en oo enään niin nätti parinkymmenen vuoden päästä. Oon vain oppinut olemaan välittämättä.
[/quote]
En voi muuta sanoa, kuin että kateellisten paskanjauhantaa :) Pysy just tollasena, kaikki korvautuu sulle myöhemmällä iällä, kun saat hyvän työn ja perheen samalla kun ikätoverisi on sossupummeja ja yrittää juuri ja juuri selviytyä elämästä:)
Tämä on varmaan jonkun entisen hissukan provo :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:45"]Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa.
[/quote]
[/quote]
Kiitos, harvoin saan tällaista kuulla. Yleensä mulle vaan naureskellaan, myös aikuisten taholta. Kuulemma hukkaan nuoruuttani ja en oo enään niin nätti parinkymmenen vuoden päästä. Oon vain oppinut olemaan välittämättä.
[/quote]
En voi muuta sanoa, kuin että kateellisten paskanjauhantaa :) Pysy just tollasena, kaikki korvautuu sulle myöhemmällä iällä, kun saat hyvän työn ja perheen samalla kun ikätoverisi on sossupummeja ja yrittää juuri ja juuri selviytyä elämästä:)
[/quote]
Voi, kiitos (: Harvoin saa kuulla näin ystävällisiä sanoja. Pelastit päiväni! (:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:34"]
Eniten olisin huolissani siitä, jos seukkailukokemukset ja vastaavat jäävät tuossa vaiheessa elämättä. Saattaa olla myöhemmin kova paikka, kun on mielestään "nolon" kokematon.
[/quote]
Miksi alapeukutatte tätä? Kirjoitin rehellisesti ihan omasta kokemuksestani. t, ikisinkku hissukka.
Oot ollu liian ankara sille pienenä
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"]
Muistan kun teininä minulla oli tuttuja, jotka eivät saaneet käydä missään ja kotiintuloaika oli varmaan klo 20.00. Samalla heidän vanhempansa valittivat, kun teinit eivät käy missään ja uuden vuoden bileet sun muut oltiin kotona. Kun ei ollut kavereita.
[/quote]
Olin juuri tuollainen. Paitsi että kotiintuloaika oli suoraan koulusta kotiin lukion loppuun asti 19 vuotiaaksi ja ranagaistusasteikko alkoi tappouhkauksista. Piirongin laatikossa oleva pistooli oli vielä sellainen ettei paljoa halunnut testata onneaan kapinoimalla. Kesällä kävin vähän kiertelemässä lapsuuden maisemissa, ajattelin käydä katsomassa miltä senaikaisen parhaan kaverin kotipaikka näyttää kunnes tajusin etten edes tiedä/tiennyt missä mahtoi asua kun ei koskaan nähty koulun ulkopuolella.
[/quote]
No huh huh! :O
Kylläpä käytät rumaa kieltä. Vitutuksesta kirjoittaminen ei näytä kovin aikuismaiselta minusta.
Kuvailustasi päätellen teinisi on fiksu ja vastuuntuntoinen. Olisit iloinen ja ylpeä hänestä!
Kyllä sitä ehtii bilettää vaikka viisikymppisenä, jos biletyshalu iskee silloin.
T: viisikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:34"]
Eniten olisin huolissani siitä, jos seukkailukokemukset ja vastaavat jäävät tuossa vaiheessa elämättä. Saattaa olla myöhemmin kova paikka, kun on mielestään "nolon" kokematon.
[/quote] Itse olin zaika kiltti teini ja mua ei huvittanut olla kylän raitilla jne. Olen päässyt seikkailemaan myöhemmin ja kokemaan erilaisia asioita mutta silloin oli jo järki päässä että ei tarvi nnut kaikkea kokea kantapään kautta.
Mä olin just tuollainen teini. Kavereita en juurikaan nähnyt koulun ulkopuolella yhtä lukuunottamatta. Lukion vikalla kävin pari kertaa baarissa ja yliopiston parina ekana vuonna yritin olla sosiaalinen ja osallistua bileisiin ja baarireissuihin, etten jäisi ihan ilman kavereita, ja sen ansiosta en jäänytkään. Mutta baarissa oleminen oli aina tuskaa ja isommat kaveribileetkin meni lähinnä päänsärkyisenä ja tylsistyneenä muita tarkkaillessa. Illanistujaiset muutaman hengen porukalla olivat ihan hauskoja, mutta kaikki isommat alkoholinhuuruiset juhlat ei koskaan. En kyllä usko menettäneeni mitään jättämällä biletyksen väliin teiniaikoina. Kaikki eivät ole samanlaisia ja tykkää samoista asioista. Silti minulla on nykyään ihana mies ja olen matkustanut ympäri maapalloa ja hankkinut korkeakoulutksen ja kokenut yhtä sun toista. Ne teiniaikojen kaverit, jotka vietti kaikki viikonloput juomalla kaljaa jossain puskassa asuvat vieläkin lapsuuteni pikkukaupungissa ja kokemukset rajoittuu kylpylälomiin Suomessa. Mutta kukin tyylillään. Kuulostat Ap itse aikomoiselta juntilta, kun et luota tyttäresi kykyyn tehdä omat valintansa vapaa-aikansa suhteen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:45"]Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehtii sitä bilettää myöhemminkin JOS haluaa. Mä kotihiireilin teinivuodet, kavereita oli mutta ei silti kiinnostanut kotibileet tai ulkosalla kaljottelu. Yliopistossa sitten olin aktiivisesti opiskelijaelämässä ja kekkereissä kun löysin ihmisiä joiden kanssa synkkasi patemmin kuin koulukavereiden.
Mutta eihän kaikki halua koskaan, ja se on ihan yhtä okei :) Enemmänhän siinä menettää jos pakolla yrittää olla jotain muuta kuin on.
Kannattaisi matkustella sen teinin kanssa. Saa siinä samalla vähän elämänkokemusta.
Itse olen samanlainen hissukka, mutta olen poika ja ikää 21. En ole ikinä ollut ryyppäämässä, yhden kerran olen käynyt baarissa, mutta mitään en juonut. Itse tykkään olla tällainen hissukka, mutta huono puolihan tässä on se, että seurustelut on jäänyt kokonaan kokematta kun ei tutustu ihmisiin. Ehkäpä minua ei vaan ole suunniteltu seurustelemaan tai lisääntymään :) Antakaa vaan ihmisten olla sellaisia kuin ovat.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:45"]Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa. [/quote] Arvostan sua todella paljon :) terkuin 45v [/quote] Kiitos, harvoin saan tällaista kuulla. Yleensä mulle vaan naureskellaan, myös aikuisten taholta. Kuulemma hukkaan nuoruuttani ja en oo enään niin nätti parinkymmenen vuoden päästä. Oon vain oppinut olemaan välittämättä. [/quote] En voi muuta sanoa, kuin että kateellisten paskanjauhantaa :) Pysy just tollasena, kaikki korvautuu sulle myöhemmällä iällä, kun saat hyvän työn ja perheen samalla kun ikätoverisi on sossupummeja ja yrittää juuri ja juuri selviytyä elämästä:) [/quote] Voi, kiitos (: Harvoin saa kuulla näin ystävällisiä sanoja. Pelastit päiväni! (:
[/quote]
Haluan kaltaisesi vaimokseni. :) T: Mies
Vierailija kirjoitti:
20 jatkaa: ja eiköhän sulla tuu kuule olemaan vuosikymmeniä sitä omaa aikaa aloittaja, kun sun lapsi on kohta jo täysi-ikäinen (vuoden päästä).. sitten sua voi se yksin istuminen vituttaa. Mikset juttele ja kato telkkaria sen teinin kanssa ,ettei sen tarvii yksin virkata jne.
Ei teinien kanssa voi aikuinen jutella, ei niillä ole mitään järkevää sanottavaa.
Absolutely fabulous- meininki sitten siellä?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:45"]Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa.
[/quote]
[/quote]