Pidätkö tänään rokulipäivän?
Kommentit (18)
Kyllä, taitaa mennä huominenkin vielä juhliessa.
Kyllä, koska työvuorolista sanoo niin 😄
Ei ole ketään tilalle 100km säteellä, joten pakko mennä töihin. Nukuin tosin 2h pidempään, kun saan päättää teenkö työt aamu vai iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisin?
Tule ulos tynnyristä.
Jos mun työ on yhdestä päivästä kiinni, niin eipä se kovin vakaa ole. Jos firma kaatuu mun yhden päivän poissaoloon niin se kaatuu varmaan muutenkin jossain vaiheessa.
Aion hämätä työnantajaa. Menen tänään töihin, kaikki ihan jees, mutta aloitan juhlimisen tänään ma iltapäivällä ja olen poissa huomisen. Ei se tajua, että olen pois kultajuhlimisen takia, sillä menen tänään töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisin?
Tule ulos tynnyristä.
En tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisin?
Tule ulos tynnyristä.
En tajunnut.
Noh sehän kertoo jo kaiken. Hyvää työpäivää.
Menen voiton kunniaksi toimistolle heilumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisin?
Tule ulos tynnyristä.
En tajunnut.
Noh sehän kertoo jo kaiken. Hyvää työpäivää.
Kiitos mutta voisitko selventää?
Mua ei kiinnosta kiekko, mutta mulla on työ, josta ei voi pitää rokulipäiviä. Jonkun ne työt on tehtävä, ja jos en ole siellä paikalla omalla työvuorollani, ne kaatuvat muiden niskaan. Eli poissa ollaan vain, kun siihen on aihetta.
En pidä, mutta joudun ajeleen työajalla kaksi reissua kahteen eri työnantajan toimipisteeseen vaikka olen muuten etänä kotikonttorilla niin menee varmaan 1/2 päivää siinä ajelussa kaikkineen.
Aloitin työt seitsemältä, toimistolla oli kaikki paikalla eikä kukaan edes maininnut mitään kisoista. Ei kaikkia kiinnosta.
E