Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan.
Sori vaan, mutta sun ei kannattaisi ainakaan pyrkiä töihin mihinkään missä vaaditaan hyvää makuaistia :D
Makuasioista ei voi kiistellä, sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"]
Vessa- tai talouspaperia pienessä paketissa. Isosta riittää pitkäksi aikaa ja on usein tarjouksessa. Pieniä nyssäköitä saisi olla joka viikko ostamassa.
Miten pienistä puhut? Itse en voi ostaa juuri 8 rullan pakettia suurempaa, koska kannan ostokset kävellen kotiin. Niitä parin rullan pakkauksia en oikein minäkään ymmärrä.
Pienet säilytystilat, ei mahdu jättisäkit.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:32"]
Säilykevihannekset ja hedelmät. En ymmärrä miksi joku mieluummin ostaa vihanneksen tai hedelmän jossain purkissa ties kuinka kauan liemessä lilluneena kuin tuoreena.
Ostan papuja, linssejä jne säilykkeinä. En ikinä muista laittaa kuivattuja ajoissa likomaan!
Pavut ei tule kunnolla pehmeäksi vaikka niitä liottaisi kuinka kauan ja keittelisi tuntikaupalla oikeaoppisesti ilman suolaa. Pehmeys alkaa olla kohdallaan kun pataa on kolme päivää lämmitetty ja laitettu jääkaappiin. Siinä vaiheessa pata alkaa yleensä olemaan lopopussa ja alkaa olla jo pilaantuminenkin lähellä. Vaikea voitta purkissa vähintään viikkoja pehmenneitä papuja.
täytyy kyllä sanoa, että itsekin tulee tyhmä olo, jos mies käskee ostamaan prismasta perjantaina pari saunaolutta. itse kun en juo kaljaa en sitten mitenkään päin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa ostavia pidän älyllisesti rajoittuneina.
"Älyllisesti rajoittuneina"
Eli olet juuri yksi niistä, jotka nostavat itsensä ihmisenä muiden yläpuolelle ja kuvittelevat olevansa muita parempia jonkun henkilökohtaisen valinnan vuoksi. Yksi niistä, joka pääsee aina kylpemään paremmuudentunteessa nähdessään jonkun ostavan tupakkaa ja pätemään muille heidän epäterveellisyydestään ja typeryydestään. Yksi niistä, jotka varmasti perustavat mielipiteensä ihmisestä vain sen pohjalle että hän tupakoi - pakkohan tuollaisen ihmisen on olla päästään vialla.
Oletko itse se täydelliset elämäntavat omaava, jolla on varaa tuomita muiden ihmisten älyllisyys perustuen heidän henkilökohtaisiin elämäntapoihinsa, oli se sitten tupakointi tai mikä tahansa muu? Vai oletko kenties yksi niistä jotka päivä toisensa jälkeen vetävät naamariinsa prosessoitua ruokaa ja sokerisia mukaterveellisiä kevytjugurtteja ynnämuita, käyvät ehkä kerran viikossa mäkkärissä ja mitä vielä, ja sitten pätevät kun joku on älyllisesti rajoittunut koska tupakoi? ;)
Kyllä, hän on de facto parempi ihminen kuin tervakeuhkot. Jos asia harmittaa, niin lopeta tupakointi ja ala itsekin paremmaksi ihmiseksi.
Älä luovu autosta edes eläkkeellä. Ajan autolla eläkkeellä joka päivä, keksin menoa, jos ei satu muuten olemaan. Tykkään autolla ajosta ja myös uudesta Toyotastani! Auto antaa vapauden.
Vierailija kirjoitti:
Applen tuotteita ostavia. Pahimpia ovat ne, jotka vielä jonottavat jonnekin kauppaan.
Kaikki aktiivisuusrannekkeet, fidgetspinnerit, etc.
Uuden auton ostaminen.
Asunnon ostaminen, etenkin PKS.
Kaikissa yllämainituissa tulee vaikutelma ihmisestä, joka on valmis maksamaan satoja/tuhansia/satojatuhansia puhtaasti muoti-ilmiön takia.
Ostin kesäkuussa uuden auton, koska edellinen oli vuosimallia 2004 ja todella pieni tarpeisiini. Aluksi tilaa oli ihan hyvin kun lapsetkin olivat pieniä. Nyt kaikki lapset ovat yli 9v ja tilaa tarvitaan yksinkertaisesti enemmän. Ei ne 5h automatkat ole kivoja jos joutuu polvet suussa istumaan ja ihan toisessa kiinni.
Muutenkin uudessa autossa on kaikki näytöt ja uuden ominaisuudet ja on turvallisempi kuin vanha. Autoa on mukavampi ajaa. Eikä mene enää kuluja korjauksiin.
Eli ostin auton sinun mielestäsi muoti-ilmiön takia.. okei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pulskat mammat jotka ostavat juuri sen jossa on protskua. Ovat sitten olevinaan - ja luulevat että sillä tulee vahvemmaksi sekä hoikemmaksi samalla kertaa:)
Mä olen pulska, mutta en mamma enkä olevinani saati kuvittele hoikentuvanikaan syömällä, vaikka käytän silti joka päivä useammanlaisia protskutuotteita: protskujauheita, protskupatukoita, protskurahkoja (ehrmann, valio), protskujuomia ja öö protskuprotskuja jne.
Emmä tiiä, oliskohan vaan jäänyt joku tapa laihdutus/syömishäiriöajoilta? Tuli silloin elettyä protskupirtelöillä ja kyykättyä mm. yli 100 kg edestä. Ulkomuotokin on kovasti muuttunut, mutta mieltymys kai sitten jäi, koska olen valitettavasti sellainen läski, joka EI tykkää mistään perinteisistä suklaapatukoista tai superällömakeasta, vaan popsin ihan omasta tahdostani mieluummin niitä vähän vähemmän makeita ja ainakin täysipainoisemmilta tuntuvia proteiinipatukoita kuin yököttäviä Marseja tai Snickersejä. Nutrilettin ateriankorvikepatukatkin menevät protskupatukasta, maku on oikein suklainen eikä sellainen liian tahmeanmakea ja onhan noissa kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineetkin nätissä paketissa. Protskujauhetta heitän myös päivittäin smoothien sekaan, sillä se vähintäänkin parantaa rakennetta ja täyteläistää suutuntumaa. :D
Että sori nyt vaan, jos rikoin illuusionne.
Alapeukuttajat, hit a nerve? Sitä se illuusioiden rikkominen yleensä teettää. ;) Muussa tapauksessa, perustelkaapa!
Monet ei aattele kirjoitti:
Tekokuituisia vaatteita ostavat ihmiset ovat erittäin tyhmiä,tuhotaan meret ja eliöt muovilla ja sitten näitä vielä ostellaan harvase päivä... kertakäyttömuotimuovirättejä.
Sit tietty ne tupakan ostajat :/
Valmiiksi pilkottujen salaattien tms. suurissa muovipakkauksissa ostajat...
Kukaan Suomessa ei heitä vanhoja vaatteitaan mereen. Vaan roskiin. Merissä olevasta muovista 90 % on peräisin Aasian ja Afrikan kymmenestä suurimmasta joesta. Ihan turha syyttää suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
Mä ostan niitä. Käytän kuukautisten ihan vikoina päivinä kun voi tulla tuhnua vielä.
Pikkuhousunsuojat eivät estä tuhnuja (äänetön pieru) mutta pahentavat kyllä merkittävästi niiden hajua. Tuhnu näet muhii pikkuhousunsuojassa ennen ilmoille pääsyään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset Ämpärit.
Off topic - tässä puhutaan otettavista tuotteista! Toisaalta toki jos menee maksamaan ilmaisesta ämpäristä niin ei ole kyllä kaikki muumit ihan terävinä kanootissa. :)
SuxetSuxet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset Ämpärit.
Off topic - tässä puhutaan otettavista tuotteista! Toisaalta toki jos menee maksamaan ilmaisesta ämpäristä niin ei ole kyllä kaikki muumit ihan terävinä kanootissa. :)
Siis ostettavista tuotteista ei otettavista. :)
Herbalife ja muut vastaavat painonhallintatuotteet painonhallintaan..
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miellän tyhmäksi ostaa näitä pusseissa myytäviä jauhelihakastike-aiheksiä "lisää vain liha". Siis ihanko oikeasti ihmiset ei osaa itse tehdä ruskeaa kastiketta?
Ihan oikeasti, minä en osaa tehdä ruskeaa kastiketta. Tai siis jonkinlaisen kastikkeen, joka on väriltään ruskeaa, osaan tehdä, mutta se ei maistu oikealle ruskealle kastikkeelle. Eikä maistu ne kastikejauheista tehdytkään. Minä tiedän yhden ihmisen, joka osaa tehdä hyvää ruskeaa kastiketta, ja hän ei ole äitini.
Ja itse kysymykseen: Jos kaupassa on jonkun tuotteen vieressä esittelykappale ko. tuotteesta, ja se on jotenkin rikki, pidän tyhmänä ihmistä, joka ostaa ko. tuotteen siitä huolimatta.
En ole kokki ja olen opetellut ruuan valmistuksen lähinnä yrityksen ja erehdyksen kautta. Joskus menee tuubiin, joskus käteen. Tekemällä ja kokeilemalla oppii. Suosittelen. Kun onnistuu tekemään hyvää sapuskaa, joka miellyttää itseä ja muita, niin tuntuu hyvältä. Älä heitä kirvestä kaivoon, vaan kokeile, kysy, ota oppia. Kyllä se soosi siitä vielä taittuu.
Tein itse hammastahnaa ja tumput. Toisin kuin toivoin hammastahna meni käteen ja tumput tuubiin.
Vierailija kirjoitti:
No nää jotka ostaa jotain luksustuotteita mm. hammastahnaa, pesuaineet ym kaiken pitää olla luksusta. Sellaisia mitä ei Suomessa edes myydä vaan pitää netistä tilata tai matkustaa ulkomaille.
Idioottimaista olisi mennä tuhlaamaan rahansa johonkin tavalliseen josta ei kuitenkaan tykkäisi ja sen käyttäminen olisi yhtä kärsimystä. On todella mahtavaa, kun edes jotkut ymmärtävät hemmotella itseään eivätkä osta aina sitä halvinta kuraa.
Moni ainakin tämän jo vanhan ketjun alkupäässä pitää einesten ostamista järjettömänä. Itse ajattelen aivan toisin. Monet einekset ovat aivan hyviä maultaan ja ravintoarvoiltaan. Nopeaa ruokaa. Aikaa jää muuhun kuin ruoanlaittoon.
Itse en enää osta muovisia kauppakasseja. Tosin monet ovat sitä mieltä, että kierrätetystä muovista tehdyt kassit ovat ekologisempia kuin kangaskassit. Miten lienee. Omat kangaskassini ovat jo vanhoja, varmaan yli 10 v.
Valmisruokia.
Nopeitahan ne on mutta mielestäni maistuvat pahalta, teollisuus puskee läpi.
Makaronit kiehuvat 6 minuuttia ja siinä ajassa kerkiän väsäämään helpon kastikkeen sen sijaan että että lämmittelisin jotain Saarioisten Bologneeseä mikrossa tai lisäisin vettä ja jauhelihaa puolivalmiiseen italianpataan. Monet tuntuvat muös aidosti tykkäävän pakastepitsoista mutta mieluummin syön kotikutoista pitsaa tai sitten karvakäsi-versiota.
Vierailija kirjoitti:
7 päivää -lehden ostavia ihmisiä. Tai tilaavia.
Eräs pitkän ajan tuttavani tokaisi kerran, että nyt meen kauppaan ja ostan seiskan, purkin kaljaa ja sipsipussin, sit kotiin ja sohvalle!!!
Tämä tuttavani on korkeasti koulutettu, oman menestyksekkään yrityksen perustanut ja sillä ison omaisuuden kerännyt. Harrastuksenaan lukee mm. suhteellisuusteoriaa jne. Mielestäni ei hän ainakaan tyhmä ole.
Fitline-tuotteita ostavia. Kallista pissaa sanon minä.