Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekis aurinkokuivastuista tomaateista (ei pizzaa)

Vierailija
30.11.2014 |

Vieraat jättivät ja kokemukseni mukaan ne eivät säily kovin pitkään. Ideoita, salaattiin voisi laittaa varmaan, mutta olisiko joku lämmin ruoka, mihin ne sopisivat? Vehnä ei käy, eli pizza ja pasta on poissuljettuja. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl aur.tomaatit on hyviä ja edullisia. :)
Itse laitan pieniksi paloiteltua aur.tomaatti silppua lihapullamassaan. Tulee tosi hyviä lihapullia. Voi laittaa myös vihreää pestoa :)

Vierailija
2/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:24"]

Lidl aur.tomaatit on hyviä ja edullisia. :) Itse laitan pieniksi paloiteltua aur.tomaatti silppua lihapullamassaan. Tulee tosi hyviä lihapullia. Voi laittaa myös vihreää pestoa :)

[/quote]

Joo, taidanpa käyttää tällaiseen. Tämä kuulostaa hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat makaroonilaatikon sekaan ainakin. Salaatissa käytän myös usein. 

Vierailija
4/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rissottoa. Sipulia, aurinkokuivattu tomaattia ja vähän parmesaania. Niin ja risottoriisiä tietty+ kasvislientä, nam nam.

Vierailija
5/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, sori en lukenut tota pasta kommenttia. Mutta tee gluteenittomsta pastasta. 

Vierailija
6/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sopivat melkein mihin vaan. Heitän niitä sekaan salaattiin, wokkeihin, laatikoihin, uuniruokiin, kastikkeisiin jne.

Tosin aurinkokuivatut tomaatit on mulle suurinta herkkua. 

Vierailija
7/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä munakas syntyy myös, kun laittaa ensin pannulle vähän aurinkokuivattua tomaattia ja kaataa päälle yrteillä maustetut kananmunat. Lisäksi voi tietysti laittaa muutakin: eiliset perunat, oliiveita tms.

Vierailija
8/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:17"]

Hyvä munakas syntyy myös, kun laittaa ensin pannulle vähän aurinkokuivattua tomaattia ja kaataa päälle yrteillä maustetut kananmunat. Lisäksi voi tietysti laittaa muutakin: eiliset perunat, oliiveita tms.

[/quote]

Kiitos, tämä voisi olla hyvä idea. Kiitos myös muille. Oliivejakin tosiaan kaapista löytyy. 

Vierailija
9/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään, heitä roskiin- aurinkokuivatut tomaatit ovat kamalia ja pilaavat joka ruoan.

Vierailija
10/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:18"]

Ei mihinkään, heitä roskiin- aurinkokuivatut tomaatit ovat kamalia ja pilaavat joka ruoan.

[/quote]

Niitä on sekä hyviä että huonoja. Nuo ovat hyviä. Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi