Varatun miehen hotelliviikonloppu
50 v miesystäväni on lähdössä viettämään viikonloppua toiseen kaupunkiin sinkkuystävänsä kanssa. Yöpyvät hotellissa 2 yötä, tämä miehen ystävä asuu samassa kaupungissa bussimatkan päässä keskustasta, mutta menevät silti hotelliin
Tämä reissu herättää epäilykseni, olenko vainoharhainen tai onko teistä tässä mitään erikoista?
Olemme seurustelleet n. vuoden ja on reissannut tämän saman ystävän kanssa jo ennen meitä.
Olemme puhuneet omista menoista ja hän on sitä mieltä että hän lähtee, vaikka se ei olisi ok mulle, aiempi avioliitto ei olisi kuulemma kestänyt niin kauaa jos ex olisi estänyt lähtemästä..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis neuvoksi? Antaa miehen mennä, eikä puuttua mitenkään/puhua koko asiasta ja koittaa luottaa? Lähteä itse johonkin ja tehdä mies mustasukkaiseksi? Tai sanoa että tää ei tunnu kivalta? Mua ei itseäni edes kiinnostaisi lähteä mihinkään hotellireissulle..
ap
Eroa ja hae apua mustasukkaisuuteen.
Kuuluvatko tällaiset hotelliviikonloput parisuhteessa oleville? Mielestäni ei ole mustasukkaisuutta asettaa tiettyjä rajoja yhteiselämälle, on sellaisia asioita joita voi tehdä sinkkuna muttei enää parisuhteessa..
ap
Hotelliviikonloppu on ohi ja mies tuli väsyneenä kotiin. Pe-la ei hänestä juurikaan kuulunut, vaikka tiesi että odotin hänen laittavan edes yhden viestin. La oli aktiivisempi. Sanoi ikävöineensä ja ilmeisesti reissu ei ollut niin railakas kun oli tarkoitus..
olin tosi pahoillani että hän lähti, ja sanoin että en tiedä kestänkö enää jatkossa näitä sinkkumiesten hotelliviikonoppuja.
Mielestäni ei kuulu parisuhteessa olevalle, ymmärtäisin paremmin jonkun miesporukan mökkireissun tms.
ap