Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen hotelliviikonloppu

Vierailija
06.10.2021 |

50 v miesystäväni on lähdössä viettämään viikonloppua toiseen kaupunkiin sinkkuystävänsä kanssa. Yöpyvät hotellissa 2 yötä, tämä miehen ystävä asuu samassa kaupungissa bussimatkan päässä keskustasta, mutta menevät silti hotelliin
Tämä reissu herättää epäilykseni, olenko vainoharhainen tai onko teistä tässä mitään erikoista?
Olemme seurustelleet n. vuoden ja on reissannut tämän saman ystävän kanssa jo ennen meitä.
Olemme puhuneet omista menoista ja hän on sitä mieltä että hän lähtee, vaikka se ei olisi ok mulle, aiempi avioliitto ei olisi kuulemma kestänyt niin kauaa jos ex olisi estänyt lähtemästä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 panevat toisiaan siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit tämän ketjusta, jossa puhuttiin ystävän tapaamisesta kahviloissa, eikö totta?

Vierailija
4/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi estää mutta sehän on selvää, mitä siellä tekevät. Ei miehet mene mihinkään hemmotteluviikonlopulle hotelliin keskenään vaan pitävät hauskaa naisseurassa ja jos lykästää, niin kätsysti hotellihuone odottaa.

Vierailija
5/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omituista. Kyllä tollasten miesten menot tiedetään, valitettavasti....

Vierailija
6/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukkuisin mielummin hotellissa kuin toisten nurkissa. Siellä saa hyvän ja runsaan aamupalan ja muutenkin olen niin mukavuudenhaluinen.

Vierailija
7/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi estää mutta sehän on selvää, mitä siellä tekevät. Ei miehet mene mihinkään hemmotteluviikonlopulle hotelliin keskenään vaan pitävät hauskaa naisseurassa ja jos lykästää, niin kätsysti hotellihuone odottaa.

Yhtä kätsysti ne pääsis naisten kanssa sinne kaverin kämpillekin...

Vierailija
8/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kätsysti ne pääsis naisten kanssa sinne kaverin kämpillekin...

Sinkkumiehen kämppä ei välttämättä houkutteleva vaihtoehto kenellekään naiselle...

Vierailija
9/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista on munkin mielestäni, tällainen vastaava reissu oli kesällä ja sinkkuystävä oli tuonut jonkun hoidon huoneeseen..

Mutta en oikein voi kieltääkään, ymmärtäisin paremmin jonkun miesporukan reissun.

Kun puhuimme tästä, hän sanoi että meidän pitää voida luottaa toisiimme, ei ole kyllä helppoa..

ap

Vierailija
10/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä se "bussimatkan päässä" on? 10, 20 vai 50 km? Milloin lähtee viimeinen bussi?

Ehkä siellä hotellissa on kanssa kylpyläosasto tai ainakin sauna että voivat rentoutua.

Vierailija
11/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussimatka n. 30 km, pääkaupunkiseudulla. Busseja kulkee varmaan yölläkin mut tää kaveri ainakin niin mukavuudenhaluinen ettei tykkää käyttää julkisia

ap

Vierailija
12/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat meinaavat vääntää vähän kättä.

Vierailija
13/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mennään diskoon joraamaan ja aamulla Andy McCoyn näköset kotterot makaa vieressä

Vierailija
14/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas omituinen aloitus. Joko kyseessä trolli tai jokin oleellinen yksityiskohta puuttuu tarinasta tai sitten ap on vain vähän tyhmä. Itse veikkaan että mies on menossa yökyläilemään porvooseen.

Vierailija
15/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussimatka n. 30 km, pääkaupunkiseudulla. Busseja kulkee varmaan yölläkin mut tää kaveri ainakin niin mukavuudenhaluinen ettei tykkää käyttää julkisia

ap

Jos on tarkoitus mennä Helsingin yöhön niin 30 kilometrin bussimatka kämpille ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Mutta tämä onkin ilmeisesti jossain muussa maassa kuin Suomessa, koska 30 km Helsingin ytimestä ei ole enää edes pääkaupunkiseutua vaan ihan maaseutua.

Vierailija
16/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

El Bimbo soi koko yön hotellihuoneessa.

Vierailija
17/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa.

Vierailija
18/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis neuvoksi? Antaa miehen mennä, eikä puuttua mitenkään/puhua koko asiasta ja koittaa luottaa? Lähteä itse johonkin ja tehdä mies mustasukkaiseksi? Tai sanoa että tää ei tunnu kivalta? Mua ei itseäni edes kiinnostaisi lähteä mihinkään hotellireissulle..

ap

Vierailija
19/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sä annat mennä, koska ei toista voi kahlitakaan. Keksi jotain kivaa itsellesikin ja ole neutraali.

Vierailija
20/23 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis neuvoksi? Antaa miehen mennä, eikä puuttua mitenkään/puhua koko asiasta ja koittaa luottaa? Lähteä itse johonkin ja tehdä mies mustasukkaiseksi? Tai sanoa että tää ei tunnu kivalta? Mua ei itseäni edes kiinnostaisi lähteä mihinkään hotellireissulle..

ap

Jos mies ei ole koskaan tehnyt mitään luottamusta horjuttavaa niin miksi teet asiasta itsellesi noin suuren ongelman? Jos mies pettäisi hotellissa, niin se pettäisi myös kaverin kämpillä, pikkujouluissa ja muissa juhlissa. Se, että et päästä sitä nyt hotelliin ei muuta mahdollisuuksia pettämiselle mitenkään. Vaikka tilanne varmasti mietityttää niin nyt mitataan sitä luottamusta. Voithan sä pyytää miestä laitamaan viestin kun tulee perille hotellille ja kysellä tarkasti seuraavana päivänä mitä kaikkea tekivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän