Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävaraisten kannattaa tehdä ulkomaanmatkat Ryanairilla tai Wizz Airilla

Vierailija
06.10.2021 |

Ryanairin ja Wizz Airin lipunhinnat sopivat vähävaraisille, pääsee hetkeksi lomalle Suomesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisten ei kannata tehdä ulkomaanmatkoja ollenkaan. Siis oikeasti vähävaraisten. 

Vierailija
2/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tarkkana noiden hintalisien kanssa mitä Ryanair lisää esim. matkatavaroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Wizzairin Turku-Krakova lentoa ja ihan hyvä oli hintaansa nnähden.

Ainoa mikä häiritsee on että se lähtee Turusta eikä Helsingistä mutta onneksi bussimatka täältä meiltä Turkuun ketää alle 2 tuntia, ja Turun lentokenttä on niin pieni että ei ole kauheata ryysistä. 

Olen miettinyt kanssa Ryanairia mutta koska se lentää Lappeenrannasta niin sinne on hankalampi matka. 

Vierailija
4/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla tarkkana noiden hintalisien kanssa mitä Ryanair lisää esim. matkatavaroihin.

Tää on ihan normaalia halpalentoyhtiöillä. Kalliimmat lentoyhtiöt sisällyttää esim. yhden ruumalaukun lipun hintaan. Mutta jos pärjää pelkillä käsimatkatavaroilla (itse pärjään esim 3-4päivän reissun ihan kevyesti) niin miksi turhaan maksaa siitä laukusta erikseen. 

Vierailija
5/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin soisin ne paikat varakkaammille, ettei mene rahat köyhien hyödyntämiin palveluihin.

Vierailija
6/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähävaraisten ei kannata tehdä ulkomaanmatkoja ollenkaan. Siis oikeasti vähävaraisten. 

Ja miksi ei? Eli köyhän (esimerkiksi sairastumisen takia) pitää vaan olla omassa sängyssä loppuelämänsä ajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän