VIHDOIN sisäistin=mies tyytyväinen!!
Heippa
Olen vihdoin löytänyt tien onneen,kun saan mieheni pysymään tyytyväisenä.
No arvaattekos miten??
Kerron ensin faktat. Luulin aina ,että
A mies haluaa kauniin vaimon
B puhtaan kodin, vaatteet
C vapaa-aikaa
D pesää
Mutta olen ottanut ohjeekseni jo 3 kk:n ajan:mies tyytyväinen kun pussit(pallit) tyhjät ja maha täynnä.
Näin meillä. Mies yhtä hymyä,minä myös.
Ottakaas mallia, ni jää ne turhat erot hakematta;)
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:02"]
Mitäs kun miehellä ei vaan seiso? Kaikki keinot koitettu. Ikä 45v
[/quote]
Läheisyyttä, hellyyttä, sorminäppäryyttä jne. Suuhoitokin onnistuu vaikka ei seiso.
Onko tarkistettu ettei lääkitys (esim verenpaine) tai lihavuus vie erektiota? Meillä oli noin ja korjautui kun lääkkeet vaihdettiin.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:02"]Mitäs kun miehellä ei vaan seiso? Kaikki keinot koitettu. Ikä 45v
[/quote]
Täällä sama ongelma. Perussairaus taustalla, lääkitys ei auta.
Itsekin olisin tyytyväinen, kun saisin säännöllisesti kunnon parrua, mutta aina ei näköjään saa mitä haluaa.
Samaa mieltä, kassit tyhjäksi päivittäin. Sen lisäksi mä olen kyllä kaunis ja mies on asiasta jopa sairaalloisen ylpeä =D
Mutta mulla on ongelmia antaa ton kuvun pysyä täynnä, koska mies on muutenkin ylipainoinen. Laihduttaessa tuppaa kiukuttelemaan.
Kunpa mies tajuaisi saman. Minäkin tarvitsen ruokaa, unta ja seksiä. Kaikkia niistä joka päivä. Mutta ei.
Me on sovittu että seksiä joka toinen päivä. Mies haluais joka päivä.. No antajan roolissa sitä on. En todellakaan saa itse helposti eikä miestäkään kiinnosta. Välillä se on sitä että yrittää vaan kestää sen hetken ja pinnistellä ettei itkis. On vaan niin hyväksikäytetty olo :( jos seksi aina tuntuis mukavalta ja jopa saisin, harrastaisin sitä mielelläni vaikka joka päivä. Ja en pysty saamaan itse kuin maks kahdesti viikossa..eli ei auta vaikka päällään seisois. Nyt kun raskaana niin seksihalut on nollassa..
Haha, ap:n mies on löytänyt kyllä huippudiilin :D pikkusummalla (ap:n mainostama shoppaoluraha) mies on saanut kotiorjan, joka tekee ruokaa, siivoaa ja antaa vielä tyhmyyksissään pilluakin kun luulee olevansa nyt unelmien parisuhteessa. Kaikki voittaa!
Meillä on onneksi tasavertainen suhde, molemmat tienaa omat rahansa, siivoaa omat sotkunsa ja pitää toisensa tyytyväisinä myös siellä makuuhuoneen puolella.
Ok, tässä on nyt siis miehen halut kysessä, eli miehen halut tyydytetty...en nyt oikein ymmärrä..eli ap sinulla ei ole omia haluja? miehesi ei tarvitse helpottaa sinun elämää millään tavalla? eli ainastaan sinä annat ja mies ottaa, kaikessa ja tämä on sinusta hyvä diili?
Jep, ei kyllä kiinnosta parishuteilu jos se on tuollaista...käännänpä kylkeä ja elän itselleni, moi!
Kaikenlista,huh huh. Pidän miehen tyytyväisenä...joo, entäpä itse nainen. Kauheeta alistumista ja miellyttämistä. Saako aapee tossa oikeesti itse mitään? Kyllä parisuhde pitäis toimii molempiin suuntiin.
Ap ihmetteli onko niitäkin naisia jotka ei saa rahaa miehiltään. On niitä, minä olen sellainen. Ruokin koko meidän perheen(6 henkeä) ja maksan myös kaikki pesuaineet , vaatteet, lasten harrastukset ym. Mies maksaa sähkölaskun ja jos on autovelkaa, niin sen( muutama satanen kuussa) . Näin on ollut aina vaikka mies oli töissäkin, nyt lomautettuna. Tulen töistä tekemään ruuat ja pesemään pyykit ja huushollin, mies ei niitä tee. Luulis olevan miehen tyytyväinen.Jopa tyytyväisempi kuin Ap:n mies, mutta ei , joka ilta ei jaksa makuuhuoneen puolella ja siihen se tyytyväisyys kaatuu. Että ehkäpä AP on oikeassa. Herää vaan kysymys, että onko naisen onnellisuuden mitta se , että saa pidettyö miehen tyytyväisenä? Minusta ei.Naisen kai pitäis yrittää ensin pitää itsensä onnellisena ja olla tyytyväinen elämäänsä.
Antaa ostosrahaa??? Piti ihan mennä katsomaan kalenterista, mitä vuotta nyt eletään.
aP on mies. Puhuu "kanssasisarista" ja käyttää muistakin miesten kummallisia termejä naisista. Jos Parisuhde on kuin koiran hoitoa, niin jätän väliin. Itsetuntoni ei riipu siitä eikä varsinkaan lompakkoni.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:51"]
Ap täällä;jäi vielä sanomatta mitä muuta hyvää seuraa,mies tarjoutuu tekeen vastapalveluksia nykyään hieroon,auttaan kotitöissä ja antaa helposti ostosrahaa,
;)
Onneksi olkoon, olet maksullinen eli huora.
[/quote]
[/quote]
Tekeekö se minusta maksullisen ? Väitätkö ettet koskaa saa mieheltäsi ostosrahaa? Vai ovatko tulosi niin kovat ettet tarvi ??:) epäilen
[/quote]
Mä en ainakaan ikinä saa mieheltä ostosrahaa, miksi saisin? Tulot ei ole kovat, mutta ostelen omilla rahoillani tasan tarkkaan sen verran mihin on varaa.
Tervetuloa 2000-luvulle ap!
Mä käyn töissä ja muija on hoitanu kahta kersaa himassa. Luatan muijaan senverran, et meil on yhteinen tili.
Käyttäkööt naistenjuttuihin sen mitä tarvitsee, kyllä naisen tulee ymmärtää että mikä on kohtuullista. Ja ymmärtääkin. Minä puolestani taas ymmärrän, että naiset tarttee hoitoonsa enemmän pätäkkää kuin miehet.
Mulle riittää pönttö head & shoulderssia aina välillä.
Mun mielestä se on ok, että on yhteinen tili ja kortti. Mutta jos se rahansaanti on toisen suosiollisuudesta kiinni niin huh huh.
Kuinka lisäät kauneuttasi, jos luoja ei ole sitä suurin määrin lahjoittanut eikä kauneuskirugia ajatuksena viehätä taikka sovi lompakolle?
Ap täällä;jäi vielä sanomatta mitä muuta hyvää seuraa,mies tarjoutuu tekeen vastapalveluksia nykyään hieroon,auttaan kotitöissä ja antaa helposti ostosrahaa,
;)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:51"]
Kuinka lisäät kauneuttasi, jos luoja ei ole sitä suurin määrin lahjoittanut eikä kauneuskirugia ajatuksena viehätä taikka sovi lompakolle?
[/quote]
Juurihan sanoin;kauneus ei tärkein. Pallit tyhjä ja maha täys! Ap
Kiva, että sulla on noin helppo mies. Luultavasti useimmat parisuhteessaan ongelmia kokeneet ovat jo todenneet sen onko seksin tai miksei ruuankin määrällä tai laadulla vaikutusta parisuhteeseen. Se voisi oletuksestasi päätellen olla kova kolaus sinullekin, kun on hempeilty urakalla illalla ja mies herää aamulla naama norsunveellä ja kaikki edellisiltainen on täysin pyyhkiytynyt pois.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:53"]
Kiva, että sulla on noin helppo mies. Luultavasti useimmat parisuhteessaan ongelmia kokeneet ovat jo todenneet sen onko seksin tai miksei ruuankin määrällä tai laadulla vaikutusta parisuhteeseen. Se voisi oletuksestasi päätellen olla kova kolaus sinullekin, kun on hempeilty urakalla illalla ja mies herää aamulla naama norsunveellä ja kaikki edellisiltainen on täysin pyyhkiytynyt pois.
[/quote]
Silloin on miehessä jotain pahasti vialla. En jatkaisi