Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selätin pelasti selkäni!

Vierailija
30.11.2014 |

Olen jo loppupuolella raskauttani ja raskauden puolivälistä olen kärsinyt selkäkivuista. Iso vatsa ja rinnat ottavat selkään!

Hankin selättimen reilu 2 kk sitten. Uskomatonta oli että ensimmäisen viikon jälkeen minulla ei ole ollut selkäkipuja lainkaan. Aloitin liikkumisen sillä tosi varovasti ja nyt olen oppinut käyttämään sitä jo hienosti. Kysyin lupaa selätin käyttöön neuvolasta ja he suosittelivat sitä lämpimästi.

Selkäni olen pitänyt kunnossa muutaman minuutin aamujumpalla, päivällä teen sitä n. tunnin välein (työnantajani osti toimistolle pari kappaletta) ja illalla kuntoilen sillä n. 5 min. Tällä selkä om ollut kunnossa. Suosittelen!

Synnytykseen enää kuukausi ja synnytyksen jälkeen ajattelin tehdä vauvajumppaa Selättimeni kanssa.

Onko muilla kokemuksia selätin vauvajumpasta? ..tai vastaavia kokemuksia?

Minttu 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähettää se takaisin maahantuojalle. Siinä on vuoden takuu eli turhaa täällä kitiset. Minulla se on kestänyt jo pari vuotta moitteettomasti.

Vierailija
22/32 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laite on, mulla kans lähti kivut kokonaan. Nyt vaan palasi kun seläton pölyttyy sohvan alla. Pitää kaivaa se taas esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.selätin.fi/

Tyylikkäät nettisivut, aivan kauheaa!!!!

Vierailija
24/32 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eroaa tasapainolaudasta?

Vierailija
25/32 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:56"]

Läskit alapeukuttaa! Ei hierojat ja fyssaritkaan kaikkeen pysty. Hyvä laite, ei todellakaan humpuukkia! T. Fysioterapian opiskelija

[/quote]

Toiovttavasti kukaan ylipainoinen ei eksy vastaanotollesi tulevaisuudessa, kun olet noin epäkunnioittava ja töykeä. Aika ikävältä tyypiltä vaikutat. Ja olen itse normaalipainoinen, kun siitä varmaan seuraavaksi rupeaisit mölisemään.

Vierailija
26/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selättimen joululahjaksi. Tunnin treenin jälkeen ei hiki valu ollenkaan. Jos liikenopeutta nostaa, niin sitten alkaa hiki vähän lentämään, mutta treeni muuttuu läskinpoltosta kestävyyskunto puolelle. Liikerata muuttuu riuhtovaksi ja välillä menee ns. yli. Yksi naprapaatti sanoi, että selkäongelmat lisääntyvät, kun selkään tulee liian suuri kiertoliike, joka ei ole luonnollinen liike/asento. Edes syvien vatsalihaksien jännittäminen ei tue selkää niin hyvin, että tämä selättimen liike olisi hyväksi. No kaikesta huolimatta tyhmä pää kun on, niin koitan tehdä lähes päivittäin toukokuuhun asti selättimellä 30-60min päivässä. Katsotaan tuleeko tulosta, vai saanko selkäni rikki. Palaan asiaan ja yritän muistaa päivittää kuukausi tasolla. Nyt ainakin parin päivän jälkeen selkään vihloo aika kivasti. Testaajana mies 40v, harrastuksina jääkiekko ja lenkkeily. Paino 88kg ja vyötäröllä iän ja laiskuuden tuomaa kumpumaista olemusta.

Vierailija
27/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ostaa nyt kun on tullut tuo plusmallikin.

Vierailija
28/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut selätintä vain kaupassa, ja luulen, että se on ihan hyvä laite jos sitä käyttää kohtuullisesti - ei mitään repiviä ääriliikkeitä. Mulla ainakin selkä on välillä kankea, ja kepin avulla taivuttelen selkää ja kylkiä. Eikös selättimen kanssa voi tehdä vastaavanlaista jumppaa?

Vierailija
29/32 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selätintä olen käyttänyt noin 2-4 kertaa viikossa 45-60min kerrallaan. Tuo 60 min alkaa olemaan maximiaika, kun liike ei enään tahdo olla puhdas liikeradaltaan. Liike muistuttaa perinteisen hiihtoa tietysti ilman jalkojen irtoamista levystä, eli käsiä heilutellen treenailen. Tulipa tähän diettaamiseen vähän lisämaustetta, kun aloitettiin leikkimielinenkisa painonpudotuksessa ktyökavereiden kanssa. Lähtöpaino oli 14.1 työmaalla 90.7kg, jossa mukana vaatetus ja turvakengät. Tämän viikon olen reipaasti kävellyt noin 12km päivittäin ja selätintä käyttänyt noin kahtena päivänä. Alaselkä alkaa olemaan kovin jumissa, joten olen venytellyt useamman kerran päivässä ja keppijumpannut. Seuraava punnitus on suurinpiirtein 5.2, että silloin lisää infoa.

Vierailija
30/32 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on niin vieraantunut kropastaan ettei osaa kuunnella sitä :p laite kuin laite tai liike saa huonoksi jos tunnustele kroppaansa. Surku katsoa kävelysauvoillakin menijöitä jotka heittelee holtittomasti keppejä mennessään tai roikottaa perässään ja sit sanotaan ettei mitään lisätehoa tuo. Itse otin selättimen lainaan kun muksua kanniskellessa ilman kunnollista liikuntaa menee koko ranka jumiin välilevyongelmaisena ja mm.aamuseen kankeuteen on tuntunu auttavan vetreyttämällä

Vierailija
31/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama vika..

kokeili myös porukan pienimmät ja sama rahina 🤔🙄

eli ei riipu painosta..

Vierailija
32/32 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio laite ja kestää tällaisen 100kg hyvin.Löysin tuotteen kirpputorilta 5 eurolla.Ei rahise eikä kitise.Oon käyttänyt sitä pari kuukautta.Enää ei ole ollut lonkissa puristavaa tunnetta,mikä aika ajoin vaivasi ja kävely oli silloin epämukavaa.Selkäkin on pysynyt hyvässä kunnossa,mikä on keilaajalle tärkeä juttu.Olen tehnyt pieniä aikoja kiertoliikkeitä seisten päivittäin eri nopeuksilla suorana ja polvet koukussa sekä käsiä liikuttaen eri tyyleillä.Täytyy kokeilla seuraavaksi tehdä liikettä laittaen tuote istuimelle-vaikuttanee hyvin vatsalihaksiin.Netistä löytyy aika paljon eri tyylejä.Suosittelen kaikille!🙂👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi