Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selätin pelasti selkäni!

Vierailija
30.11.2014 |

Olen jo loppupuolella raskauttani ja raskauden puolivälistä olen kärsinyt selkäkivuista. Iso vatsa ja rinnat ottavat selkään!

Hankin selättimen reilu 2 kk sitten. Uskomatonta oli että ensimmäisen viikon jälkeen minulla ei ole ollut selkäkipuja lainkaan. Aloitin liikkumisen sillä tosi varovasti ja nyt olen oppinut käyttämään sitä jo hienosti. Kysyin lupaa selätin käyttöön neuvolasta ja he suosittelivat sitä lämpimästi.

Selkäni olen pitänyt kunnossa muutaman minuutin aamujumpalla, päivällä teen sitä n. tunnin välein (työnantajani osti toimistolle pari kappaletta) ja illalla kuntoilen sillä n. 5 min. Tällä selkä om ollut kunnossa. Suosittelen!

Synnytykseen enää kuukausi ja synnytyksen jälkeen ajattelin tehdä vauvajumppaa Selättimeni kanssa.

Onko muilla kokemuksia selätin vauvajumpasta? ..tai vastaavia kokemuksia?

Minttu 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmasti harkita:-)

Vierailija
2/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kiropraktikko suositteli, mutta en ole saanut vielä hankittua. Budget Sport muuten myy jotain halpisversiota ko. vimpaimesta: ajaako saman asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyssarilta apuja jos selkä jumittaa, älkää nyt vaan ostako mitään kallista humpuukinitkutinta!

Vierailija
4/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aito Selätin ei kestänyt käyttöä vaikken ole raskaana. Käytetty muutama kuukausi ja rahisee ja rohisee. Ei todellakaan ollut hintansa arvoinen.

Vierailija
5/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:57"]Ihan aito Selätin ei kestänyt käyttöä vaikken ole raskaana. Käytetty muutama kuukausi ja rahisee ja rohisee. Ei todellakaan ollut hintansa arvoinen.
[/quote]

Ja painosi on....?

Vierailija
6/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi etunimi viestin lopussa tuo aina mieleen, että kirjoittaja on aiheesta riippuen joko mies tai mainostaja, joka haluaa varmistella että kaikki nyt varmasti tajuavat että hän on ihan tavallinen nainen.

Vierailija
7/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin monta kertaa, että "selätin pahasti selkäni". Pitkään mietin, että onko mun ymmärryksessä vikaa, mutta ei näemmä olekaan.

Vierailija
9/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on selätin? Kipukoukun tiedän, sen puisen.

Vierailija
10/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:40"]Mikä on selätin? Kipukoukun tiedän, sen puisen.
[/quote]

Googlaa. Se on sellainen selänkuntoutusjuttu jonka päällä seisotaan ja tehdään harjoitteita. Ite oon pyytänyt joulupukkia tuomaan, selkä on ollut mäsänä vuodesta -96

Vierailija
11/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäisköhän...

Vierailija
12/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on juurikin mainos näin joulun alla

Vierailija
13/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin selkeä mainosviesti että kettu :( Älkää vaan menkö halpaan. Itse boikotoin näin mainostettavia tuotteita viimeiseen hengenvetoon, vaikka selkään kasvaisi kamelin kyttyrä.

Vierailija
14/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit alapeukuttaa! Ei hierojat ja fyssaritkaan kaikkeen pysty. Hyvä laite, ei todellakaan humpuukkia! T. Fysioterapian opiskelija

Vierailija
15/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti ilmoitettu ylläpidolle tuotemainoksena.

Vierailija
16/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mainostaja muualle.

Vierailija
17/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö mainos. Lisäksi raskauden aikana ei todellakaan suositella kiertoliikkeitä eli vaarallinen spämmikin vielä. Häpeä!

Vierailija
18/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joululahjatoivelistassa jo kaksi kuukautta! Ei kai se nyt ihan humpuukia voi olla, jos on ollut vuoden terveystuote 2013?

Vierailija
19/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:56"]Läskit alapeukuttaa! Ei hierojat ja fyssaritkaan kaikkeen pysty. Hyvä laite, ei todellakaan humpuukkia! T. Fysioterapian opiskelija
[/quote]

Eikö yhtään edes hävetä? Moista hilavitkutinta en osta ikinä ja pidän huolen että kerron tästä tökeröstä mainostelusta muillekin. Ei todellakaan saa mennä hinkuttamaan tolla laitteella ilman fyssarin tai lääkärin diagnoosia ohjeita, parhaassa tapauksessa vielä pahennatte selkäkipujanne!

Vierailija
20/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää selälle se laite.