Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerhoeväät, mitä teillä yleensä on mukana? Vinkit kehiin, kiitos.
Kommentit (5)
juotava jogurtti/ mehua, hedelmä /vihannes.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meidän lapsen kerhossa eväät syödään 11 jälkeen, eli lounasaikaan. siksi pakkaan tupperwareen aina jotain ruokaa (risottoa, kiusausta tms) jonka voi mikrossa helposti lämmittää. Lisäksi voileipää, hedelmä ja mehu.
Lisäksi usein oli keksi ja porkkanatikkuja (1 porkkana). Juomana sitä pillimehua.
Eväät olivat kuulemma parasta koko kerhossa (srk) : )
Leipä, hedelmä ja mehu
Joskus lisäksi voi laittaa esim rusinoita tai kaurakeksin
Alue: Aihe vapaa
leipä
banaani
omena
juotava jugurtti
pari porkkanaa
Elovena kaurakeksi
juomana:
hyla maito (trip)
pillimehu
juomapullossa mehua