Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain perjantaina tietää,

Vierailija
30.11.2014 |

että en voi saada koskaan omia lapsia. Tieto järkytti minua vaikka en ole vielä edes miettinnyt lasten hankintaa. Olen 24 vuotias ja asun avoliitossa. Miten ja milloin kerron tämän miehelleni

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle:(

Vierailija
2/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksi et? Eikö esim hedelmöityshoidot ole mahdollisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. En pysty edes kuvitella miltä sinusta tuntuu, itselläni kolme lasta. Paljon rukouksia

Vierailija
4/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa lapsia? Sp-tauti?

Vierailija
5/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiennyt 18-vuotiaasta asti. Tai ehkä jollain hoidoilla olis ollu mahdollisuus mutta en ole sellaisiin katsonut koskaan tarpeelliseksi alkaa. Rehellisesti sanottuna ei ole elämääni vaikuttanut juuri yhtään, ajattelin aikoinaan että olisin ollut jotenkin tosi masentunut edes jossain vaiheessa mutta ei :)

Vierailija
6/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on viimeisen vuoden aikana ollut neljästi paha munuaistulehdus. Munuaiseni ovat niin pahasti kärsineet ja vioittuneet että ne poistetaan minulta. En tiedä enkä ole tutustunnut keinohedelmöitykseen. Lääkärin sanoin luonnollisella tavalla et koe raskautta

Vierailija
7/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
8/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on tullut munuaistulehdus?  ylipaino? huumeet? alkoholi? 

Vierailija
9/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :( Voimia sinulle!

Vierailija
10/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain saman tiedon 16 vuotiaana. Syöpä. Olen nyt 46v. Ei se noin nuorena mietityttänyt. Enkä ole lapsettomuutta edes surrut, siihen ajatukseen vain sopeutui. Pääasia että selvisi hengissä ja ihan mukavan elämän olen elänyt:).

Ei kai sinun auta muu kuin kertoa nyt heti, ei sitä kannata pitkittää.

Nro 9 kysymykset aika ikäviä. On muitakin tapoja sairastua kuin nuo, miksi ensimmäisenä ajatellaan ikäviä asioita ja potkaistaan jo maassa makaavaa? Se näyttää kyllä olevan vakio täällä:(.

Vierailija
11/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:02"]

että en voi saada koskaan omia lapsia. Tieto järkytti minua vaikka en ole vielä edes miettinnyt lasten hankintaa. Olen 24 vuotias ja asun avoliitossa. Miten ja milloin kerron tämän miehelleni

[/quote] todella surullista jos on totta. Kerro heti koska yleensä miehet haluaa jossain vaiheessa lapsen. 

Vierailija
12/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miehesi tulee todennäköisesti jättäämään sinut jossain vaiheessa, kun hänelle iskee lapsenkaipuu. Hän vaihtaa sinut naiseen, joka voi saada lapsia. 'eli älä kerro, ennenkuin olette naimisssa ja ilman avioehtoa, jotta sinulle jääedes muitot ja rahat...

Vierailija
13/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:02"]

[/quote] todella surullista jos on totta. Kerro heti koska yleensä miehet haluaa jossain vaiheessa lapsen. 

[/quote]

No en minä ainakaan halua enkä tiedä mikä sinä olet yleistämään tätä asiaa. Minä haluan naisen ja hyvän parisuhteen hänen kanssaan.

M 35

Vierailija
14/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:25"]Nykyinen miehesi tulee todennäköisesti jättäämään sinut jossain vaiheessa, kun hänelle iskee lapsenkaipuu. Hän vaihtaa sinut naiseen, joka voi saada lapsia. 'eli älä kerro, ennenkuin olette naimisssa ja ilman avioehtoa, jotta sinulle jääedes muitot ja rahat...
[/quote] just,ei ainakaan minun setäni jättänyt tätiäni, ovat upea pari<3

Vierailija
15/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voittehan adoptoida lapsen.

Vierailija
16/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:25"]

Nykyinen miehesi tulee todennäköisesti jättäämään sinut jossain vaiheessa, kun hänelle iskee lapsenkaipuu. Hän vaihtaa sinut naiseen, joka voi saada lapsia. 'eli älä kerro, ennenkuin olette naimisssa ja ilman avioehtoa, jotta sinulle jääedes muitot ja rahat...

[/quote]

mistä olet noin katkera!? Ja vaikka oletkin, miksi pitää olla noin ilkeä? Itse olen täsmälleen samassa tilenteessa, en voi tulla luonnollisesti raskaaksi, tosin eri syystä kuin ap, ja olen 24v. Kertoessani tämän miehelleni, häntä huoletti vain minun jaksamiseni, ja hän lohdutti että kyllä me jollain tavalla saamme lapsen. Nyt olemme hedelmöityshoidoissa ja toivottavasti joulun aikaan saamme tietää että olen raskaana :)

Vierailija
17/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä miehet "jossain vaiheessa halua lasta". Itse tunnen neljä varakasta, korkeakoulutettua ja hyvännäköistä miestä jotka eivät halua koskaan lapsia. Yksi näistä on 55, toinen 43, kolmas 39 ja neljäs 28. Tähän kuuluu myös oma mieheni, enkä itsekään ole kiinnostunut lapsista vaikka kummilapsia meillä onkin. Miksiköhän se "heikompi aines" aina lisääntyy kuin kanit, ja ne joiden olisi suotavaa ei. 

Vierailija
18/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=( =( =(

Vierailija
19/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti todella harva mies "ehdottomasti haluaa lapsen". Pääosa tuntemistani miehistä, itseni mukaanlukien, sopeutuu ajatukseen lapsesta ja suostuu sen siittämään, koska se vain on helpompaa ja yhteiskunta muka jollain tavalla sitä odottaa. 

Kyllä moni mies pitäisi ennemmin vapautensa tehdä mitä haluaa, milloin haluaa.

Vierailija
20/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut syynä alkoholi huumet eikä myöskään ylipaino. Täysin tervettä elämää aina elännyt koskaan ei ole ollut edes sukupuolitauteja.