Kävinpä äsken yöpaskalla!
Velliä lensi pitkin pönttöä, ääni kuului varmaan rappukäytävään asti!
Kommentit (32)
Minä kakkasin äsken reilun kokoisen aamukakan. Pruuttasi kovalla paineella suolesta, tuli vähän siivoushommia.
Minä kävin kakkalla kello kaksi ja kolme yöllä jaa nyt taas vartin sisään kaksi kertaa. Maha aivan sekaisin. Pelkkää kuumaa ilmaa enää tulee ja jotain vettä mutta silti suoli jaksaa kouristaa.
Minä ajoitan sontimisen usein lehdenjakajan tuloon. Vessan ovi reilusti auki ja annan tulla metelillä. Tänään kävin vähän myöhemmin sontahuoneessa eli siis äsken. Pehmeä iso jööti tuli.
Minulle kävi aika nolosti yö- tai aamukakan kanssa. Liian myöhään lähdin vessaan, päästin kaasua ja koko sonta tuli lattialle. Tässä on nyt sitten siivottu.
Nää on nyt varmaan niitä feministejä, jotka aloittavat päivänsä tämmösellä infoamisella.
Tänään on ensimmäinen adventti ja alkaa joulun odottaminen varmaan Vauva-palstallakin.
Paskaseko täällä näköjään taas keskustelee itsensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 07:08"]
Paskaseko täällä näköjään taas keskustelee itsensä kanssa.
[/quote]
Niin, ihanko vain yksi keskustelija on tässä ketjussa? Käypä sinäkin päästämässä aamu-ulosteesi niin pipo lakkaa kiristämästä.
Mukavaa päästä heti aamusta porukoihin. Tulin just paskalle ja avasin aaveen, ja kerrankin kuulun joukkoon!
Tummanruskea pehmeä kakka livahti pöntöön hetki sitten. Yökakkaus on kyllä kivaa, itsekin pyrin tekemään sitä aina kun persepaine herättää, tänään satuin nukkumaan aamuun asti..
Minä en päässyt yökakalle mutta äsken kakin pönttöön aikamoisen tuotoksen. Haju niin törkeä, että piti ruveta tuulettamaan. Mies ja lapset sulkeutuivat omiin huoneisiin..
Täällä lähti myös eilisillan pitsan paskat. Hirveän paksu pötkö, haisee koko koti paskalle.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 06:21"]
Edelleen paskalla....
[/quote]
Se on nyt aamupaska, yö meni jo.