Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävinpä äsken yöpaskalla!

Vierailija
30.11.2014 |

Velliä lensi pitkin pönttöä, ääni kuului varmaan rappukäytävään asti!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 06:21"]

Edelleen paskalla....

[/quote]

Se on nyt aamupaska, yö meni jo.

Vierailija
22/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kakkasin äsken reilun kokoisen aamukakan. Pruuttasi kovalla paineella suolesta, tuli vähän siivoushommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kakkalla kello kaksi ja kolme yöllä jaa nyt taas vartin sisään kaksi kertaa. Maha aivan sekaisin. Pelkkää kuumaa ilmaa enää tulee ja jotain vettä mutta silti suoli jaksaa kouristaa.

Vierailija
24/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoitan sontimisen usein lehdenjakajan tuloon. Vessan ovi reilusti auki ja annan tulla metelillä. Tänään kävin vähän myöhemmin sontahuoneessa eli siis äsken. Pehmeä iso jööti tuli.

Vierailija
25/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi aika nolosti yö- tai aamukakan kanssa. Liian myöhään lähdin vessaan, päästin kaasua ja koko sonta tuli lattialle. Tässä on nyt sitten siivottu.

Vierailija
26/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on nyt varmaan niitä feministejä, jotka aloittavat päivänsä tämmösellä infoamisella.

Tänään on ensimmäinen adventti ja alkaa joulun odottaminen varmaan Vauva-palstallakin.

Vierailija
27/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaseko täällä näköjään taas keskustelee itsensä kanssa.

Vierailija
28/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 07:08"]

Paskaseko täällä näköjään taas keskustelee itsensä kanssa.

[/quote]

Niin, ihanko vain yksi keskustelija on tässä ketjussa? Käypä sinäkin päästämässä aamu-ulosteesi niin pipo lakkaa kiristämästä.

Vierailija
29/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päästä heti aamusta porukoihin. Tulin just paskalle ja avasin aaveen, ja kerrankin kuulun joukkoon!

Vierailija
30/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea pehmeä kakka livahti pöntöön hetki sitten. Yökakkaus on kyllä kivaa, itsekin pyrin tekemään sitä aina kun persepaine herättää, tänään satuin nukkumaan aamuun asti..

Vierailija
31/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päässyt yökakalle mutta äsken kakin pönttöön aikamoisen tuotoksen. Haju niin törkeä, että piti ruveta tuulettamaan. Mies ja lapset sulkeutuivat omiin huoneisiin..

Vierailija
32/32 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lähti myös eilisillan pitsan paskat. Hirveän paksu pötkö, haisee koko koti paskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme