Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun en osaa päättää tarvitsenko pitkän untuvatoppatakin vai en.

Vierailija
14.01.2025 |

Lyhyt ja kevyt jo on vanhastaan. Haluaisin polven alle ulottuvan mutta onko se epäkäytännöllinen autoillessa. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras takkimalli. Lämmin, housujen/hameen alle ei tarvi topata niin paljon kun lämmittää reidet mitkä mulla ainakin oli aina ihan kylmät kun käytti lyhyitä takkeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi HITTO sentään. 

Vierailija
4/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse. Jos todella tarvitsisit pitkän untuvatoppatakin, olisit sen jo hankkinut

Vierailija
5/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti olevan hintaa 800e Halosella.

Vierailija
6/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tarvi

Vierailija
7/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran mietit asiaa niin todennäköisesti et tarvitse.

Vierailija
8/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kyllä pitkän takin hankaloittavan autoillessa polkimien käyttöä ja se helma rypee siellä paskaisella auton lattialla joten takki likaantuu heti. Epäkäytännöllinen autoilutakkina varmasti.

Vierailija
9/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristösyistä, jos et ole varma, älä osta. Ihmiset ostavat ihan liikaa kaikkea.

Vierailija
10/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kyllä pitkän takin hankaloittavan autoillessa polkimien käyttöä ja se helma rypee siellä paskaisella auton lattialla joten takki likaantuu heti. Epäkäytännöllinen autoilutakkina varmasti.

No ei polven alle ulottuva takki sentään auton polkimille ja lattialle ylety. Tai siis ainakaan mun autossani.

Vierailija
11/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkä untuvatakki, pohkeeseen asti ulottuva, jo parin vuoden ajan. Ei hankaloita polkimien käyttöä (tämä ei edes mene ihan alas asti kiinni, mutta kaksipuolinen vetskari siinä on kuitenkin, kuten pitkissä takeissa yleensä), eikä helma ryve paskaisella auton lattialla (koska takkihan nousee ylöspäin, kun istuu). On tosi lämmin, R-collection on merkki.

Vierailija
12/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, että takissa on molemminpuolinen vetoketju eli on aukaistavissa myös helmasta päin. Muuten pitkät vetoketjulliset takit ovat mahdottomia autossa istuessa. Sama pätee myös muissa kuin untuvaisissa talvitakeissa.

Vierailija
13/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Joutsen taukotakki joka on hyvin väljä malli. On kevyt ja ulottuu lantion suojaksi. Ei haittaa autoilua ja pysyy lämpimänä pienessä pakkasessa. Kunnon pakkasessa laitan Canada Goosen päälle

Vierailija
14/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristösyistä, jos et ole varma, älä osta. Ihmiset ostavat ihan liikaa kaikkea.

Minä en osta... siis liikaa kaikkea. Ja yleensä käytän ostamani loppuun.

Vierailija
15/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen asuste tän hetken keskiluokkaisille mummoille :D

Vierailija
16/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti olevan hintaa 800e Halosella.

Mun katsomani oli vähän päälle 500 partioaitassa.

Vierailija
17/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä sinä taas olet obsessoimassa keskiluokkaisten mummujen vaatetuksesta sen sijaan, että olisit töissä, harrastaisit tai hengailisit kaverien tai tyttöystävän kanssa. Ei mulla vain ollut nuoruudessa sellaista vaihetta, jossa olisin ollut äärimmäisen kiinnostunut mua vanhempien sukupolvien vaatetuksesta.

Vierailija
18/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia takkeja nuoret sitten käyttää? 

Vierailija
19/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pitkä untuvatakki, pohkeeseen asti ulottuva, jo parin vuoden ajan. Ei hankaloita polkimien käyttöä (tämä ei edes mene ihan alas asti kiinni, mutta kaksipuolinen vetskari siinä on kuitenkin, kuten pitkissä takeissa yleensä), eikä helma ryve paskaisella auton lattialla (koska takkihan nousee ylöspäin, kun istuu). On tosi lämmin, R-collection on merkki.

Ei ole kaksipuolisia vetskareita monessakaan pitkässä takissa, eli ei ole yleensä-tapaus. Sulla on vaan ollut hyvä tuuri takkiostoksilla.

Vierailija
20/53 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää täksi vuodeksi, talvi on melkein jo ohi. Osta keväällä sitten kun talvikamppeet on poistomyynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme