Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies sanoi mulle mikä on mun suurin este miehen saamiseen

Vierailija
06.10.2021 |

Äly. Olen kuulemma liian älykäs.

Tunsin itseni hölmöksi.

N47

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian älykäs" 😄

Vierailija
22/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on seksikästä, mutta voi olla että jos mies kokee naisen omaavan sitä enemmän, alkaa epävarmuus vaivata ja aloitteet jää tekemättä. Etsiydy siis seuraan tai paikkaan missä oletettavasti liikkuu älykkäitä miehiä. Jätän tässä vaiheessa sellaisen paikan löytämisen sun oman kekseliäisyytesi varaan, ei pitäisi olla ongelma ;-)

Olet älykäs ja av:lla, joten täältä ne löytyy. Kontaktin saaminen tosin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin Aallon fyssalla ja siellä tuli tutuksi lause ruma kuin fyysikkonainen.

Vierailija
24/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miestä välillä ärsyttää se että olen älykkäämpi. Muakin se risoo välillä, koska minun pitää aina viime kädessä tehdä ne lopulliset päätökset. A, siksi että olen yleensä aina oikeassa, ja tiedän paremmin kuin mies, B, siksi että kannan vastuuta paremmin kuin mies, enkä muserru vaikka päätös olisikin ollut väärä. 

Kun hän sanoo kaverille että pitää kysyä vaimolta, ja hänelle siitä naurahdetaan, niin hän sanoo vain että ei kun ihan oikeasti, vaimo tietää tästä asiasta taas eniten. Autan häntä myös töissä, siivillielämässä ja harrastuksissa. Kenelläkään ei ole aavistustakaan miten paljon mieheni tekemiä/sanomia asioita on lähtöisin suoraan minulta. En anna hänen antaa "kunniaa" niistä minulle, koska en halua sekaantua, haluan vain että miehelläni on hyvä. 

Jos mieheni haluaa pitää jonkun illuusion jostain, niin hän ei vain kerro asiasta minulle. 

Mies sanoo ettei pärjäisi mitenkään ilman minua, mutta minäpä tiedän tämänkin häntä paremmin. Kyllä hän pärjää, hän ei vain tajua sitä itse.

Vierailija
25/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin Aallon fyssalla ja siellä tuli tutuksi lause ruma kuin fyysikkonainen.

Onneks en ymmärrä fysiikasta mitään.

Vierailija
26/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun miestä välillä ärsyttää se että olen älykkäämpi. Muakin se risoo välillä, koska minun pitää aina viime kädessä tehdä ne lopulliset päätökset. A, siksi että olen yleensä aina oikeassa, ja tiedän paremmin kuin mies, B, siksi että kannan vastuuta paremmin kuin mies, enkä muserru vaikka päätös olisikin ollut väärä. 

Kun hän sanoo kaverille että pitää kysyä vaimolta, ja hänelle siitä naurahdetaan, niin hän sanoo vain että ei kun ihan oikeasti, vaimo tietää tästä asiasta taas eniten. Autan häntä myös töissä, siivillielämässä ja harrastuksissa. Kenelläkään ei ole aavistustakaan miten paljon mieheni tekemiä/sanomia asioita on lähtöisin suoraan minulta. En anna hänen antaa "kunniaa" niistä minulle, koska en halua sekaantua, haluan vain että miehelläni on hyvä. 

Jos mieheni haluaa pitää jonkun illuusion jostain, niin hän ei vain kerro asiasta minulle. 

Mies sanoo ettei pärjäisi mitenkään ilman minua, mutta minäpä tiedän tämänkin häntä paremmin. Kyllä hän pärjää, hän ei vain tajua sitä itse.

Voi olla myös laiskuutta ja vastuuden pakoilua omista tekemisistä tai päätöksistä. Meillä näin. Mies pyytää hoitaa monia asioitaan, kun ei kuulemma jaksa. Auttaa voin, mutta valitettavasti se meni siihen, että jos hoitamani asiat ei mennyt hyvin, sain kamalat huudot. Kehoituksesta huolimatta ei halua hoitaa niitä itse, mutta sellaisen muutoksen sain aikaan, että jotkut tärkeät asiat pakotan tekemään ja miettimään yhdessä. Ihan vaan sen takia, että jos asiat ei mene kuten haluaa en voi olla syytettynä. Meni nimittäin sellaiseksi, että jos esim. valittu hotelli ei ollut tarpeeksi hyvä, niin laskuhumalassa kamalat valitukset huonosta valinnasta. Siitä lähtien pakotan aina katsomaan itse kaikki tiedot valittavista asioista ja hyväksymään päätös ennen lopullista ostoa.

Nimenomaan pakotan, koska monesti vieläkin haluaisi, että yksin valitsen. ( Ja otan sitten mahdolliset haukut vastaan)

Paras oli kun ei saanut kuulemma yhtä työpaikkaa, kun olin hänen pyynnöstään tai vaatimuksestaan auttanut hakemuksessa enkä ollut tehnyt tarpeeksi hyviä lauseita. Älykkäät ja itsenäiset miehet on kyllä varmaan ihanan helppoja. Ja ei kyse ole tietenkään aina edes älykkyydestä tai sen puutteesta, vaan laiskuudesta ja tekemisen ja vastuun siirtämistä toiselle.

Vierailija
27/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös laiskuutta ja vastuuden pakoilua omista tekemisistä tai päätöksistä. Meillä näin. Mies pyytää hoitaa monia asioitaan, kun ei kuulemma jaksa. Auttaa voin, mutta valitettavasti se meni siihen, että jos hoitamani asiat ei mennyt hyvin, sain kamalat huudot. Kehoituksesta huolimatta ei halua hoitaa niitä itse, mutta sellaisen muutoksen sain aikaan, että jotkut tärkeät asiat pakotan tekemään ja miettimään yhdessä. Ihan vaan sen takia, että jos asiat ei mene kuten haluaa en voi olla syytettynä. Meni nimittäin sellaiseksi, että jos esim. valittu hotelli ei ollut tarpeeksi hyvä, niin laskuhumalassa kamalat valitukset huonosta valinnasta. Siitä lähtien pakotan aina katsomaan itse kaikki tiedot valittavista asioista ja hyväksymään päätös ennen lopullista ostoa.

Nimenomaan pakotan, koska monesti vieläkin haluaisi, että yksin valitsen. ( Ja otan sitten mahdolliset haukut vastaan)

Paras oli kun ei saanut kuulemma yhtä työpaikkaa, kun olin hänen pyynnöstään tai vaatimuksestaan auttanut hakemuksessa enkä ollut tehnyt tarpeeksi hyviä lauseita. Älykkäät ja itsenäiset miehet on kyllä varmaan ihanan helppoja. Ja ei kyse ole tietenkään aina edes älykkyydestä tai sen puutteesta, vaan laiskuudesta ja tekemisen ja vastuun siirtämistä toiselle.

Yritän myös, joskus vedota siihen, että en tiedä tarpeeksi, mutta se on hankalaa, koska monesti on asia, josta oikeasti tiedän enemmän (monesti, ei toki aina 😉) mutta vaikka tiedän ehkä enemmän, en silti haluaisi olla se, jonka odotetaan olevan kaikki tietävä tai parhaiten tietävä, koska se taas antaa lisäsyyt haukuille ja vastuun vierittämiselle, jos kaikki ei mene nappiin. Mutta moni asia olisi kyllä mennyt pieleen, jos olisi ihan yksin päättänyt ilman kysymistä. Ei ole niin skarppi aina joka tilanteessa.

Vierailija
28/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikeassa, naiset nyt vaan on yksinkertaisia verrattuna miehiin. On aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
29/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yritän kannustaa häntä tekemään ja päättämään itse, mutta sitten sieltä tulee: en mä jaksa. En mä osaa harvemmin, koska itsekin tietää, että ei se ole totta eli meillä kyllä hän tajuaa,vettä voisi tehdä itse. Ei vain halua. Naurattaa kun joku voisi luulla, että tuollaisessa tilanteessa nainen on vain päällepäsmäri, vaikka oikeasti itseasiassa häntä hyväksikäytetään toisen asioiden hoitoon ja toisten asioiden vastuun ottamisesta.

Vierailija
30/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli rentoudesta, älä ole besserwisser, älä pompota miestä, anna tilaa, pidä huolta ulkonäöstä, ole rento, älä koeta liian tyhmää miestä. Ole naisellinen, älä insinööri.

Menin leskeksi jäätyäni toisen kerran naimisiin tosin tohtorin kanssa, enkä kai ole tyhmä.

T erikoislääkäri

Vierailija
31/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli oikeassa, naiset nyt vaan on yksinkertaisia verrattuna miehiin. On aina ollut ja tulee aina olemaan.

Juurikin näin, eikä naisten tätä tarvitse hävetä kun tämä asia tiedetty jo 1100-luvulta asti.

Vierailija
32/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana oli liian tyhmä mies.

Vierailija
33/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Pidä huoli rentoudesta, älä ole besserwisser, älä pompota miestä, anna tilaa, pidä huolta ulkonäöstä, ole rento, älä koeta liian tyhmää miestä. Ole naisellinen, älä insinööri.

Menin leskeksi jäätyäni toisen kerran naimisiin tosin tohtorin kanssa, enkä kai ole tyhmä.

T erikoislääkäri

Edes 1941 syntynyt äitini ei ole noin asenteellinen 🤣

t. DI nainen

Vierailija
34/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että ei tiedä pärjäävänsä. On vain tottunut, että vaimo hoitaa kaiken ja haluaa sen menevän niin jostain kumman syystä. On aika tyhmä, jos ei halua itse hoitaa omia sanomisiaan. Meillä mies on pyytänyt tai oikeastaan vaatinut lähettämään jopa sähköposteja hänen nimissään. Koska ei kuulemma jaksa ja mulla on aikaa. Vaikka olen suostunut, olen kyllä pakottanut itse muotoilemaan sen, mitä haluaisi sanoa. Ehkä olisi pitänyt kieltäytyä, mutta jos toinen vaatii ja itse kutsuu sitä auttamiseksi ja vihastuu, jos en auta, niin olen suostunut. Kaiken huippu on se, että joku ulkopuolinen jos ei tiedä miten asiat on, voi luulla että nuo ovat minun suunnittelemia käytäntöjä.

Vierailija
35/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä tosiaan olet hieman (tai enemmänkin) hölmö, jos välität tyhmien miesten kommenteista niin paljon, että siitä pitää aloitus tänne tehdä. 

Vierailija
36/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistitko myös itkeä tekoripsien ja pakkelikerrosten perässä juostessasi että naisten hypergamia ja naisten maksullisuus?

Vierailija
37/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,älykkäät naiset ovat aivan mahtavia.Heidän kanssaan voi keskustella laajemmin asioista kuin monen muun. Jopa tällainen perus jamppa keski-suomesta.

Vierailija
38/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, oliko edes fyysikkomiehet kauniita? 🙄

Vierailija
39/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät naiset ovat mahtavia kavereina ja tuttuina. Monesti parempia keskustelijoita kuin älykkäät miehet, johtuen siitä että miettivät ihmissuhteitakin laaja-alaisesti. Tykkään paljon.

Mutta kumppanina vähän eri asia. Moni älykäs nainen on kokemukseni mukaan romanttis-seksuaalisesti estoinen ja ns. "miettii liikaa", eli suhtautuu liian analyyttisesti tämän sektorin puuhiin. Kaipa sama koskee ylianalyyttisiä miehiäkin, jostainhan se stereotypia kömpelöistä insinööreistäkin tulee.

Omien parisuhteideni syntymisessä ei naisen raaka äly ole ikinä ollut pääasiallinen vetovoimatekijä. Paljon enemmän olen aina kiintynyt luonteeseen.

M36

Vierailija
40/54 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka aluksi ihastui mun aksenttiin ja älyyn. Jossain vaiheessa hän totesi, että olen liian älykäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme