Siniset jouluvalot
Meidän naapuri on koristellut talonsa ja pihansa vain ja ainoastaan sinisillä jouluvaloilla. En ymmärrä. Miksi siniset?
Oonko ainoa kenen mielestä ihan järkyttävät?
Kommentit (12)
Saa jotenki huumeluola vaikutelman:s
Äh anteeksi että kirjoitin niin epäselkeästi ja kirjoitusvirheet. Olen väsynyt ja kipeä:( -ap
Sininen on kaunis väri valoissa ja lumihan kuvataan yleensä vähän sinertäväksi. Lumen kanssa hohtaa kauniisti ja ilman lunta tuo ehkä vähän jäistä tunnelmaa pihalle. Voisin ottaa nimenomaan siniset jos ottaisin. Värikkäät, punaiset ja vihreät amerikkahirvitykset on hirveitä. Perus valon värinen on myös kiva.
Kaikki värilliset ihan hirveitä, kamalinta jos vielä vilkkuu tms.
Ihan hirveät, siihen kun lisää jotain punaisia valoja vielä ja vihreän valovaijerin..meiän naapurista löytyy.migreenin meinaa pukata kun nään ne.
Ne käy ihan helkkaristi silmiin, enkä muuten ymmärrä miksi! Jotenkin "järjellä" ajattelisin esim. punaisen valon olevan paljon pahempi, mutta ehei, ei punainen tunnu missään. Kai jotkut sitten ihan oikeasti tykkäävät siitä sinisestä valosta eivätkä kärsi siitä. Vastaavasti vihaavat ehkä sitten punaista valoa?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:12"]
Meidän naapuri on koristellut talonsa ja pihansa vain ja ainoastaan sinisillä jouluvaloilla. En ymmärrä. Miksi siniset? Oonko ainoa kenen mielestä ihan järkyttävät?
[/quote] Jospa ne ovat juutalaisia. USAssa usein laittavat siniset Hanukkavalot.
Mun mielestä taas punaiset jouluvalot on jotenkin ehdoton puistatus, hehkuvat kuin jotkut paholaisen silmät tai olemus pimeässä :D Olen koittanut lämmetä niille mutta ei vaan onnistu, vaikka joulun väri monesti onkin. Ja en muuten ole mitenkään uskovainen, en vaan keksinyt parempaa heittoa kuin tuo paholainen kuvaamaan että tulee enemmän kauhuleffan kuin joulun fiilis. :D
Meidän naapurin pihalla vilkkuu siniset jouluvalot melkein joka viikonloppu. Ympäri vuoden.. =/
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:35"]
Meidän naapurin pihalla vilkkuu siniset jouluvalot melkein joka viikonloppu. Ympäri vuoden.. =/
[/quote] Huikkaa sille Shalom! aina kun tapaatte.