Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitokset Sanomalle asioinnin helpottamisesta

Vierailija
11.01.2015 |

Minä olen tilannut teiltä peräti 3 eri lehteä ja koska olette kovasti mainostanut nettiasioinnin ja -yhteydenpidon helppoutta, niin loin jo aikaa sitten itselleni sanomatilin. Laitoin rastin ruutuun, että kiitos ei mainoksia, mutta sitähän te ette uskoneet vaan säännöllisin väliajoin laitoitte markkinointiviestejä täyttämään sähköpostiani.

Tänään olette ystävällisesti poistaneet tuon sanomatilin, joten ymmärrän, että ette enää halua pitää minuun yhteyttä netin kautta. Jos kuitenkin aiotte edelleen lähettää minulle mainospostia, tulen samantien palauttamaan sen jonkun satunnaisesti valitsemani lehden toimitukseen - teillähän ei itsellänne ole nettiosoitetta, jonka kautta saisin yhteyden. Uskokaa tai älkää, kielloista huolimatta sitä postia tulee kohtalaisen paljon. Lehtien tilaukset ja tilausten irtisanomiset hoidan vanhanaikaisesti kirjepostilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, että mediataloilla on hankalat ajat, mutta Sanoma on kyllä kunnostautunut viime vuodet uskomattomalla toiminnalla asiakkaitaan ja käyttäjiään kohtaan. Eikä tämä ole pelkkä aavee-ongelma, kuten itsekin kerroit. Itse kypsähdin niiden tilaajapalvelun kanssa joskus vuosi sitten, enkä ole tietääkseni ainoa.

Mikä hitsin logiikka on kiusata ja tehdä elämä vaikeaksi, ei ainoastaan nettipalstan käyttäjille, vaan myös suoraan maksaville asiakkaille? Joista muuten aika moni tekee molempia.

Vierailija
2/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paljon vetoavampaa, kun asiakkailta kysyttäisiin Miten voimme palvella? Kuin läiskäistä tiskiin tuote ja puhumattomana vain edellyttää sen kelpaavan. Jos pyydän tiskiinn leipää, haluan siihen leipää hymyn kera, enkä ylimielisesti eteen räiskäistyä siivousrättiä, jolla tiskiä luututaan.

--- miksi näillä ei ole alkeellisintakaan tajua asiakaspalvelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tunnukset on luultavasti vain lukittu, ei poistettu. Mulla sama juttu. Laitoin asiakaspalveluun viestin, jossa kysyin syytä. Vastausta odotellessa. Todella törkeää toimintaa Sanomalta.

Vierailija
4/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:45"]

Sun tunnukset on luultavasti vain lukittu, ei poistettu. Mulla sama juttu. Laitoin asiakaspalveluun viestin, jossa kysyin syytä. Vastausta odotellessa. Todella törkeää toimintaa Sanomalta.

[/quote]

Mun lukitut tunnukset alkoi toimia kun menin tietokoneella (ei pädillä) sanoman sivuille ja yritin kirjautua sisään. Sivu lähetti uuden aktivointilinkin meiliin.

Vaan en tykkää, yhtään. Ei mitään tiedotusta koko tästä asiasta, huonosti hoidettu rekisteröitymispakko, yritys tappaa lypsävä lehmä - ja minä olen sanoman maksava asiakas, on lehtitilauksia ja maksettuja nettipalveluita.

Vierailija
5/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma on sairastunut samaan tautiin, johon Nokiakin aikanaan: liian iso lafka, liikaa byrokratiaa, liian ylimielisiä mainosperttejä, joilta on kadonnut kyky kuunnella asiakkaita, lukijoita ja palveluiden käyttäjiä.

Vierailija
6/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnukset eivät toimi minullakaan. Irtisanoin lehtitilaukseni.

7/7 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ne tunnukset sit taas toimivatkin. Ei jumalauta, päättäkää jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä