ÄRSYTTÄÄ!! Miehen mielestä jouluvalot pitää sammuttaa yöksi!
Laitettiin tänään jouluvalot ja sillä aikaa kun kävin peseen hampaat ukko oli kiertäny kämpän ja sammuttanu joka ikisen valon!!! Kysyin siltä että mitä varten me nuo valot laitettiin jos niitä ei saa pitää päällä?! Tää alkaa niin veemäisesti hyssytteleen ja hokeen että oo hiljaa ei niitä kukaan oo kattomassa hyshys mennään nyt nukkuun.
ARGH!! Tiedän vielä että joudun valvoon vauvan kans yöllä ja oon monta viikkoa ajatellu että mukavampi sitten valvoo ku on jouluvalot. Mitä vielä. Menin sitten marttyyrinä sänkyyn ja sanoin ukolle että tekis mieli antaa turpaan sulle. Nyt Se kuorsaa tuossa.
Tiiän että pikkujuttu mutta ärsyttää!!!!!!! Eikä ees mitään isoja valoja vaan kynttelikköjä ikkunan välissä ja Yks tähti.
Kommentit (54)
Kyllä mä sammutan yöksi valot (tai siis sitten, kun menen nukkumaan), paitsi parvekkeelta. Tähän on muutama syy..
1. Nukun olkkarissa, joten ne häirtsevät.
2. Turvallisuussyistä.
3. Kun aamu valkenee, tulee päivä, niin ne ei edes silloin vielä näy kunnolla minnekään. Itse laitan takaisin päälle, kun alkaa pimenemään.
Mäkin sammutan ne aina yöksi. Paloriskin takia varmuuden vuoksi.
En jaksa lukea koko juttua, mutta jouluvalot ovat valaistuneena koko yön.
Kannattaisi varmaan hakea apua, jos noin minimaalisesta asiasta haluaisi satuttaa toista osapuolta."Tekis mieli antaa turpaan" - toivottavasti ukkos ehtii antaa ensin. Toivottavasti ukkos löytää jonkun toisen joka ei ala riehumaan ja syyttelemään joka helvetin asiasta.
Ei muutako ootat että se nukahtaa ja laitat kaikki valot takas päälle. Sitte aamulla ku herää ni sanot vaan et hys hys meehän nyt töihin siitä.
Jouluvalot on kivat. Kun alkaa hämärtämään niin lätkäisen päälle ja nukkumaan mennessä laitan pois.Turhaa sähkön tuhlausta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:17"]
Jouluvalot on kivat. Kun alkaa hämärtämään niin lätkäisen päälle ja nukkumaan mennessä laitan pois.Turhaa sähkön tuhlausta.
[/quote]
Samoin minä.
Kuka ap:n taloudessa maksaa sähkölaskun? Meillä minä, ja jo senkin takia minä aina napsautan kytkimestä valot pois. En halua maksaa turhaan siitä, kun en ole valoja näkemässä, koska nukun.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:10"]Ei muutako ootat että se nukahtaa ja laitat kaikki valot takas päälle. Sitte aamulla ku herää ni sanot vaan et hys hys meehän nyt töihin siitä.
[/quote]
:'D tuo hyssyttely on kaikista rasittavinta, ei vois olla alentavampaa tapaa puhua toiselle. Sitten ku alkaa sanoon seuraavaa lausetta niin heti mies hieman kovempaa "hyyshyyshys, hiljaa". Argh :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:17"]
[/quote]
Samoin minä.
Kuka ap:n taloudessa maksaa sähkölaskun? Meillä minä, ja jo senkin takia minä aina napsautan kytkimestä valot pois. En halua maksaa turhaan siitä, kun en ole valoja näkemässä, koska nukun.
[/quote]
Sama Se kumpi maksaa kun naimisissa ollaan, yhteiset lapset, lainat ja kaikki. Se maksaa kumpi ehtii. Ja minä en nukkunut. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:44"]Kannattaisi varmaan hakea apua, jos noin minimaalisesta asiasta haluaisi satuttaa toista osapuolta."Tekis mieli antaa turpaan" - toivottavasti ukkos ehtii antaa ensin. Toivottavasti ukkos löytää jonkun toisen joka ei ala riehumaan ja syyttelemään joka helvetin asiasta.
[/quote]
Eikö sulla koskaan kiehahda? Jos sanon noin se ei todellakaan tarkoita että teen niin. Yleensä saan tuhahduksen/naurahduksen vastaukseksi. Sinä et oo mikään arvosteleen minua tai meidän parisuhdetta. :)
ap
Ihan turhaa sähköntuhlausta pitää jouluvaloja päällä, kun itse on nukkumassa tai töissä. Mäkään en pidä mitään ylimääräisiä valoja valaisemassa taloa sisällä tai ulkona. Viisas mies sulla, kun miettii sähkönkäyttöä! Oma mies pitää kämpässämme jokaisen valon päällä, vaikka itse olisi tietokoneellaan yläkerrassa. Vituttaa tuollainen huolimaton sähkönkäyttö näillä hinnoilla.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:02"]Ihan turhaa sähköntuhlausta pitää jouluvaloja päällä, kun itse on nukkumassa tai töissä. Mäkään en pidä mitään ylimääräisiä valoja valaisemassa taloa sisällä tai ulkona. Viisas mies sulla, kun miettii sähkönkäyttöä! Oma mies pitää kämpässämme jokaisen valon päällä, vaikka itse olisi tietokoneellaan yläkerrassa. Vituttaa tuollainen huolimaton sähkönkäyttö näillä hinnoilla.
[/quote]
Et Sä sitä tunne, ei todellakaan mieti sähkönkäyttöä. Tää on Sellanen mies joka pistää saunan lämpeään 3h ennen ku menee sinne ym. :)
ap
Muuten sanoisin trolliksi mutta olen tavannut joskus naisia jotka repivät
riitaa juurikin tyhjästä. Voi olla, että olet trolli voi olla että ihan aidosti noin urpo.
Mutta itse nyppäisin sut mäelle lapsinesi päivineen.
Meillä keittiön joulukynttelikkö yöllä päällä, koska se on hyvä yövalo kun ravaan pitkin yötä pallomahani kanssa vessaan pissalle. Pimeään aikaan on aina päällä ja valoisaan poissa ja jos poistutaan kotoa otetaan töpseli irti.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:39"]No, mun mies ei edes halua että niitä ostetaan ja laitetaan.
[/quote]
En minäkään haluaisi. En vaan tykkää yhtään vaikka nainen olenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:50"]Muuten sanoisin trolliksi mutta olen tavannut joskus naisia jotka repivät
riitaa juurikin tyhjästä. Voi olla, että olet trolli voi olla että ihan aidosti noin urpo.
Mutta itse nyppäisin sut mäelle lapsinesi päivineen.
[/quote]
Noh, onneksi et ole mun mies. :) en ymmärrä miten kukaan pystyy sanomaan noin muutaman viestin perusteella toiselle.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:19"]Herrajumala sä olet lapsellinen. Ensinnäkään niitä valoja ei ole kukaan katsomassa, toisekseen mitä jos ne häiritsee sun miehen yöunia? Keskity oikeisiin ongelmiin. :)
[/quote]
Mitenkäs se äidin uni kun joutuu valvoo!! Vittu miten tyhmä olet.