Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄRSYTTÄÄ!! Miehen mielestä jouluvalot pitää sammuttaa yöksi!

Vierailija
30.11.2014 |

Laitettiin tänään jouluvalot ja sillä aikaa kun kävin peseen hampaat ukko oli kiertäny kämpän ja sammuttanu joka ikisen valon!!! Kysyin siltä että mitä varten me nuo valot laitettiin jos niitä ei saa pitää päällä?! Tää alkaa niin veemäisesti hyssytteleen ja hokeen että oo hiljaa ei niitä kukaan oo kattomassa hyshys mennään nyt nukkuun.

ARGH!! Tiedän vielä että joudun valvoon vauvan kans yöllä ja oon monta viikkoa ajatellu että mukavampi sitten valvoo ku on jouluvalot. Mitä vielä. Menin sitten marttyyrinä sänkyyn ja sanoin ukolle että tekis mieli antaa turpaan sulle. Nyt Se kuorsaa tuossa.

Tiiän että pikkujuttu mutta ärsyttää!!!!!!! Eikä ees mitään isoja valoja vaan kynttelikköjä ikkunan välissä ja Yks tähti.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan myös yöksi pois, sekä jokakerta kun lähden asunnosta pidemmäksi aikaa pois. Olen aika hermoheikko nykyään tulipalovaaran kanssa ja nää on just niitä asioita mitä mietin töissä kokoajan "tulikohan se joulutähti varmast pois päältä..." mut jokainen tyylillään!

Vierailija
22/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah sain parhaat naurut tästä keskustelusta..erityisesti tosta "tekis mieli antaa turpaan sulle-kohdasta".....:DD ja vielä perään joku laittanut perinteisen Jätä se Sika kommentin...;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuullut ajastimista? Ei tarvi aina olla laittamassa päälle tai pois. Suosittelen!

Vierailija
24/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ajasstin. Toimii oikein hyvin!

Vierailija
25/54 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:08"]Minä laitan myös yöksi pois, sekä jokakerta kun lähden asunnosta pidemmäksi aikaa pois. Olen aika hermoheikko nykyään tulipalovaaran kanssa ja nää on just niitä asioita mitä mietin töissä kokoajan "tulikohan se joulutähti varmast pois päältä..." mut jokainen tyylillään!
[/quote]

Mulla sama! Jokainen jouluvalo yöksi vaan pois, jotenki pelottaa että tulee joko oikosulku tai sitten syttyy paperitähdet palamaan :D
Onneksi mies sammuttelee kans (sillä tosin se sähkönkulutus syynä).
Niin ja ap:lle, mullakin on pieni vauva, jos se herää ja tarttee valoja nii sitte vaa laittaa päälle ne?;)

Vierailija
26/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No n iin sammutan minäkin. Enhän mä niitä nää jos nukun niin turhaan kuluttais sähköä ja joskushan niitä on syttynyt itsestään palamaankin, vaika toki kait melko harvinaista onkin.

Vierailija
27/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies ei edes halua että niitä ostetaan ja laitetaan.

Vierailija
28/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pidän jouluvaloja öisin päällä ja miehellä ei ole siinä asiassa sananvaltaa :D musta on ihana tunnelma nimenomaan öisin ne valot, pimeässä. Ja itsekin heräilen lasten kanssa. Olisin käynyt laittamassa päälle.

Vierailija
29/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin ärsyttää, että mies haluaa sammuttaa joulutähden yöksi, vaatii laittamaan ( ihan tylsät) ruokailuveitset tiskikoneeseen terä alaspäin jolloin ne ei puhdistu kunnolla, ja vaatii, että meillä pitää olla jättiläiskokoinen vaahtosammutin, ja vielä esillä eteisessä eikä missään kaapissa. Mutta pikkuasioitahan nuo on, ja mielestäni on ihan reilua, että turvallisuusseikat jyräävät tässä mukavuudenhalun. 

Vierailija
30/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:39"]No, mun mies ei edes halua että niitä ostetaan ja laitetaan.
[/quote]

Ei munkaan, ostan ja laitan silti. Tietää kuitenkin että on mulle tärkeää joten ei puutu. -19

Vierailija
31/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"]Todellakin pidän jouluvaloja öisin päällä ja miehellä ei ole siinä asiassa sananvaltaa :D musta on ihana tunnelma nimenomaan öisin ne valot, pimeässä. Ja itsekin heräilen lasten kanssa. Olisin käynyt laittamassa päälle.
[/quote]

Niin, minustakin se tunnelma on oikein voimakas kun käy yöllä juomassa tms. :) Pakko kuitenkin olla joku valo päällä. Ap

Vierailija
32/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että yövalaistuksesta päättää se joka on öisin hereillä, teidän tapauksessa sinä. 

Vierailija
33/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:43"]kyllä muakin ärsyttää, että mies haluaa sammuttaa joulutähden yöksi, vaatii laittamaan ( ihan tylsät) ruokailuveitset tiskikoneeseen terä alaspäin jolloin ne ei puhdistu kunnolla, ja vaatii, että meillä pitää olla jättiläiskokoinen vaahtosammutin, ja vielä esillä eteisessä eikä missään kaapissa. Mutta pikkuasioitahan nuo on, ja mielestäni on ihan reilua, että turvallisuusseikat jyräävät tässä mukavuudenhalun. 
[/quote]

En usko että mies ajatteli turvallisuus asiaa, Se vaan on tollanen. Ap

Vierailija
34/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mun valoja ei sammuta kukaan tai turpiin tulee. Sisällä 3 valoa ja ulkona kolmet valot sekä öljykynttilät lyhdyssä. Tosin ei varmaan uskalla edes koskea niihin. Kivat yövaloina jos herää yöllä.

Vierailija
35/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:39"]Onko miehelläsi iso kulli? Jos on, voin antaa yhteystietoni.

t:Marjukka
[/quote]

moi moi Marjukka, on ihan komea. Ei Se nyt voi tulla sinne kun sen pitää vahtia nuita jouluvaloja. Ap

Vierailija
36/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on väärässä.

Kun itse vietin ekoja kuukausia vastasyntyneen kanssa, niin jouluvalot paloi koko ajan. Ne antoi mulle toivoa ja joulumieltä. Ja vastasyntynyt koki olevansa tervetullut maailmaan, kun sillekin näkyi valaistu joulutähti.

Vierailija
37/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:36"]Hormonit <3
[/quote]
Yllätys!

Vierailija
38/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:50"]Miehesi on väärässä.

Kun itse vietin ekoja kuukausia vastasyntyneen kanssa, niin jouluvalot paloi koko ajan. Ne antoi mulle toivoa ja joulumieltä. Ja vastasyntynyt koki olevansa tervetullut maailmaan, kun sillekin näkyi valaistu joulutähti.
[/quote]

samaa mieltä :) kyllä niiden pitää antaa olla päällä yötä päivää, joulu on kerran vuodessa vaan ja nyt on niin pimeääkin kun ei oo lunta! Ap

Vierailija
39/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valothan on paloturvalisuusriski.

Vierailija
40/54 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala sä olet lapsellinen. Ensinnäkään niitä valoja ei ole kukaan katsomassa, toisekseen mitä jos ne häiritsee sun miehen yöunia? Keskity oikeisiin ongelmiin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän