Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä illan provoilut ja riita???

Vierailija
29.11.2014 |

Pari hassua yritystä on tullut mutta lukijat bongasivat ne heti provoiluksi ja siihen lörähti. Nyt alkaa mulle tulla vieroitusoireita ja pitäisi pian päästä riitelemään. Solvauksiakin olen miettinyt jo monta päivää ja kirjoittanut ne valmiiksi muistiin.

KERTOKAA MISSÄ PÄÄSEN RIITELEMÄÄN???? Lähen koiran kanssa ulos iltakierrokselle ja kun tulen takaisin niin korkkaan sidukan. Siinä vaiheessa pitää olla riita pystyssä, älkää hyvät av mimmit pettäkö mua. En jaksa jokayö valvoa pikkutunneille päästäkseni nahistelemaan aina niitten samojen iänikuisten av yökirjoittajien kanssa. Nyt zemppiä ZEMPPIÄ!

Kommentit (25)

Vierailija
22/25 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4337946/ketju/taas_lapsimurha

Täällä ainakin joku jo vetää käteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii!

http://www.vauva.fi/keskustelu/4331167/ketju/5144_kirkosta_eronnutta/sivu/2

Valitse oletko puolesta vai vastaan ja sitten kommentoimaan.

Vierailija
24/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee jo yökuhkimisen puolelle ja palstalla enää vakioporukka. Aloitin liian myöhään ja se kostautui. 

Vierailija
25/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:17"]

Nyt menee jo yökuhkimisen puolelle ja palstalla enää vakioporukka. Aloitin liian myöhään ja se kostautui. 

[/quote]

Ajoitusvirhe koituu monen kohtaloksi ravintolan ovella. Liian myöhään otetut pohjat niin tulee äkkikänni jonossa tai oksennus heti kun pääsee sisään ja ilta tyssää siihen. Liian aikaisin otetut pohjat niin on jo laskuhumala päällä fiiliset menee rähinän puolelle ennenkuin edes päästään sisään. Oikea-aikaisuus on kaiken A ja O.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi