voiko facebookissa nähdä kuka on katsonut profiiliani
Niin, siinähän se. Voiko nähdä jostain, kuka on käynyt seinälläni, tai selannut tietojani?
Kommentit (21)
Tiivistelmänä kaikista aiemmista samaa aihetta käsittelevistä ketjuista: ei voi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:12"]Tiivistelmänä kaikista aiemmista samaa aihetta käsittelevistä ketjuista: ei voi.
[/quote] Ei lisättävää.
Ei voi nähdä facebookin ilmaisversiossa. Nuo kyyläystoiminnot on lisämaksullisia.
Askartelee semmosen foliohatun päähän ja kytkee sen piuhoilla tietsikkaan, niin sit näkee. Varma tieto.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:36"]Ei voi nähdä facebookin ilmaisversiossa. Nuo kyyläystoiminnot on lisämaksullisia.
[/quote]
Jotta päivässä näkisi 5 useimmiten käynyttä se maksaa 9,90e/kk, 10 kävijää on 15,90e/kk ja olikohan koko kävijälista, josta näkee myös käynti määrät ja ajat jonkun 49,90e/kk tms? En ihan tarkkaan muista kun itsellä tuo edullisin.
Sinulla voi näkyä tämä henkilö kaveriehdotuksissa. Niissä voi tosin näkyä sellaisiakin, jotka eivät ole käyneet profiilissasi.
Itselläni näkyi yksi tällainen henkilö, joka ei ollut kavereideni kaveri eikä mitään sähköpostiyhteyttä tms ollut häneen, ei mitään yhteyttä. Kummastelin aina että miten hän näkyy siellä ehdotuksissa.
Myöhemmin häneltä tuli kaveripyyntö.
Siis onko oikeasti olemassa maksullinen palvelu että näkee kuka on käynyt????!!
Kyllä voi. Mulla tulee kuuklauksekkin ilmona postissa jos joku on kuuklannu minut, aromipesän tai kuukupin synnyttäneille. Ihan kauhee määrä postia.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:40"]Siis onko oikeasti olemassa maksullinen palvelu että näkee kuka on käynyt????!!
[/quote]
Tottakai on?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:40"]
[/quote]
Tottakai on maksullisia kyttäyspalveluja facessa! Pitäähän sen facebookin jollain tavalla saada tuloja. Eihän se ilmaiseksikaan voi toimia..
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:43"]
[/quote]
Tottakai on maksullisia kyttäyspalveluja facessa! Pitäähän sen facebookin jollain tavalla saada tuloja. Eihän se ilmaiseksikaan voi toimia..
[/quote]
Siis ketä helvettiä kiinnostaa niin paljon että maksaisi ko.palvelusta kuukausittain vähintään 10e? Ei ole todellista :D
Siis onko ihan oikeesti sellaisen mahdollisuus olemassa??!
Miten sen ohjelman saa? Mä haluun niin tietää ketkä mun sivuilla käy! :D
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:43"]
[/quote]
[/quote]
Siis ketä helvettiä kiinnostaa niin paljon että maksaisi ko.palvelusta kuukausittain vähintään 10e? Ei ole todellista :D
[/quote]
No jotkut on valmiita maksamaan vaikka siitäkin, että saavat tietsikan ruudulla kiusata vihreitä possuja heittelemällä niitä sellaisilla vihaisilla linnuilla.
Ei voi, ne joilla on "kyttäyspalvelu" maksavat huijareille.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:56"]Siis onko ihan oikeesti sellaisen mahdollisuus olemassa??!
[/quote]
Ihan sieltä Facebookista se löytyy. Yksityisyysasetuksissa on kohta, josta pääsee mm paypalin kautta ostamaan.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:56"]
Siis onko ihan oikeesti sellaisen mahdollisuus olemassa??! Miten sen ohjelman saa? Mä haluun niin tietää ketkä mun sivuilla käy! :D
[/quote]
Siellä privacy-asetuksissa on sellainen kohta "extra add-ons". Selaa sieltä esim. toiminto "show profile viewers". Klikkaat sen vaan päälle, maksun voi hoitaa esim. verkkopankissa kertamaksuna tai laajakaistan maksun yhteydessä.
Yrityksille muistaakseni oli tarjolla jonkinlainen palvelu jolla näkee. En aivan varma ole, muistikuva jostain lukemastani.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:56"]Siis onko ihan oikeesti sellaisen mahdollisuus olemassa??!
[/quote]
Ei siellä ketään käy. Mutta jos haluat aktivoida palvelun niin voin lähettää facebookin tilinumeron mihin voit maksaa
https://www.google.fi/search?q=n%C3%A4keek%C3%B6+facebookissa+site:vauva.fi&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=ssl