Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottamattomat täyttää teho osastot

Vierailija
06.10.2021 |

Olisko kannattanut miettiä tarkemmin ja nyt se on myöhäistä.

Kommentit (619)

Vierailija
421/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on käynyt ilmi, että valtaosan tehohoitopaikoista vie rokotehaittoja saaneet, niin on kai aiheellista kysyä, että onko rokote uhka sittenkin mahdollisuuden sijaan?

Miksi valehtelet?

Onko valehtelu vain rokotelobbaajien yksinoikeus?

Vierailija
422/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä jouduttaneen jälleen siirtämään leikkausta odottavien ihmisten hoitoa, koska rokottamattomat kuormittavat tehohoitoa:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008310076.html

Ihmisiä kuolee leikkausjonoihin kun itsekkäät vapaamatkustajat eivät käy hoitamassa omaa tonttiaan pandemian torjunnassa.

Rokotettujen geenimanipuloitu veri estää elinsiirtoja sekä vetenluovutusta!

Saksalaispatologien obduktiolöydökset vahvistavat, että nämä eksperimentaaliset injektiot aiheuttavat punasolujen kokkaroitumista (aggregaatiota), Th2 immunologisen vasteen voimistumista ja tulehdustiloissa lisääntyvien valkosolujen, lymfosyyttien infiltraatiota eli imeytymistä eri elimiin.

Solujen toiminta sekä veren virtauskyky (viskositeetti) ovat vahvasti häiriintyneet. Lisäksi rokotettujen verestä on löydetty ei-biologista alkuperää olevia aineita, joita on epäilty grafeenioksideiksi ja raskasmetallikontaminaatioiksi.

Te itsekkäät piikittäjät ette voi pelastaa enää ketään, koska olette itsenne saastuttaneet!

Kas kummaa kun ei ole veripalvelusta veri loppunut nyt kun rokotekattavuus huitelee 80% tienoilla. Mistäs sitä verta sinne oikein virtaa?

Hörhöyden vielä ymmärtää jotenkin, mutta ton tason kyvyttömyys ajatteluun....

On se loppumassa, jatkuvasti mainostavat että tarvitaan kiireesti verenluovuttajia.

Voihan siellä sitä saastunutta verta ollakin varastossa, eri juttu voiko sitä klimppisoppaa käyttää 🤷🏻‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan varmistaa, etteivät ei-rokotetut henkilöt ja varsinkaan lapset, jotka tarvitsevat verensiirtoa, saisi verta ja veripreparaatteja ”rokotetuilta” henkilöiltä? mRNA ja nanopartikkeleiden säilymisestä elimistössä ei ole tietääksemme mitään tietoa.

Miten voidaan varmistaa, ettei solidielinten siirrossa vastaanottaja saisi ”rokotetun” luovuttajan elintä? Tämä elin voi olla viallinen sisältäen ”rokotteen” nanopartikkeleita ja vaurioitunut niin mikroverenkierron kuin lymfosyyttien aggregaation seurauksena.

Miten toimitaan kantasolujen siirroissa?

Miten ylipäätänsä SPR voi varmistaa, etteivät verivalmisteet tule saastuneeksi ei-biologista alkuperää olevilla aineilla, joita on raportoitu esiintyvän rokotettujen henkilöiden veressä?

Miten voidaan varmistaa, että Suomessa ylipäätänsä riittää puhtaita veripreparaatteja; jotka eivät ole ”rokotus” komponenteilla saastuneita

Ihan mahtavaa, nyt kunnon rokotekriittisen tulee kieltäytyä veren- ja elinsiirroistakin. Lieneekö suuri haitta.

Ei kieltäytyä vaan tutkituttaa tarjottu veri puolueettomalla taholla ja SINÄ armas ystäväni maksat sen ❤

Vierailija
424/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa tappopiikin?

määä määäää määää määää

Vierailija
425/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat pois sairaaloista ja kotiin potemaan. Ovat äärimmäisen itsekästä porukkaa. Kaikenlaista toisinajattelijaa olen yrittänyt ymmärtää, mutta tässä menee minunkin rajani. 

Vierailija
426/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat pois sairaaloista ja kotiin potemaan. Ovat äärimmäisen itsekästä porukkaa. Kaikenlaista toisinajattelijaa olen yrittänyt ymmärtää, mutta tässä menee minunkin rajani. 

Rokotehaittoja saaneet pois sairaaloista ja kotiin potemaan. Ovat äärimmäisen itsekästä porukkaa. Kaikenlaista koekaniinia olen yrittänyt ymmärtää, mutta tässä menee minunkin rajani. 

Vierailija
427/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene psykiatrille. Itse olet itsekäs.

Vierailija
428/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että lähde puuttuu kun ei pidä paikkaansa. Rokote ei toimi.

"People who had two vaccine shots had a six-fold higher chance of getting infected with Delta than patients who hadn’t been vaccinated but previously contracted the coronavirus, according to the research.."

https://www.timesofisrael.com/study-covid-recovery-gave-israelis-longer…

Eli kaksi piikkiä saaneet ovat saaneet myös Deltan 6 kertaisesti enemmän. Ikävä juttu. Todella hämärää menoa ja kummaa että mediassa jatkuvasti lapsellistakin pelkopropagandaa.

DELTA-VARIANTTI on KORONAROKOTEHAITTA

Muistakaa tämä kun mediassa sanotaan että rokote ei tehonnut "varianttiin", tai sen teho hiipuu ja siksi rokotetut sairastuvat. Tämä on peitetarina sille että rokotetut sairastuvat rokotteesta, ammattilaiset puhuvat deltavariantista kun tarkoittavat koronarokotehaittaa.

Ei ole olemassakaan mitään testiä joka kertoisi variantin, tämän myönsi moni USA:n labrajohtaja kun toimittaja soitteli sinne.

Vierailija
429/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotettu on paha ihminen.

Vierailija
430/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ohjattava yksityiseen hoitoon kuten tuurijuopotkin.  Voidaan verrata itse aiheutettuun  sairauteen.  Ja se hoito ei ole halpaa lystiä.  Julkisella puolella tulisi vilkaista kohtaa rokotukset.  On törkeää mennä hoidettavaksi sairauteen jonka rokotteet olisivat estäneet.  Myös siitä hoidosta voi kieltäytyä 😉

Vierailija
431/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko tammikuun 2016, lähde YLE:

” THL:n seurannassa on tällä hetkellä 54 tehohoitoon päätynyttä influenssapotilasta. Suurin osa heistä on ollut alle 65-vuotiaita. Hieman yli kolmanneksella ei ollut mitään pitkäaikaissairautta.”

Nyt potilaita tehohoidossa pandemian takia 33.

Ilta-Sanomat 16.9. kertoi, että ” Koronan vuoksi tehohoidossa olevien määrä on viime viikot pyörinyt 25:n molemmin puolin.”

Korkeita lukuja, mutta miksi 2016 sikainfluenssa ei herättänyt hysteriaa, laskettiinko silloin ihmisille hintalaput?

Vierailija
432/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotehaittoja saaneet pois sairaaloista ja kotiin potemaan. Ovat äärimmäisen itsekästä porukkaa. Kaikenlaista koekaniinia olen yrittänyt ymmärtää, mutta tässä menee minunkin rajani. 

Rokotehaitat ovat hyvin pieniä ja lieviä. Rokotetut eivät kansoita sairaaloita, ei tarvitse pelätä.

Vierailija
433/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ensimmäisen kerran suomen historiassa sitten tulee olemaan tilanne, että ei ole yhtään työtöntä kortistossa, koska kaikki ovat saaneet työpaikan HUS:sta koronapotilaiden hoitajina.

Jotakin hyvää tässäkin pandemiassa.

Vierailija
434/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat ohjattava yksityiseen hoitoon kuten tuurijuopotkin.  Voidaan verrata itse aiheutettuun  sairauteen.  Ja se hoito ei ole halpaa lystiä.  Julkisella puolella tulisi vilkaista kohtaa rokotukset.  On törkeää mennä hoidettavaksi sairauteen jonka rokotteet olisivat estäneet.  Myös siitä hoidosta voi kieltäytyä 😉

Rokotehaittoja saaneet ohjattava yksityiseen hoitoon kuten tuurijuopotkin.  Voidaan verrata itse aiheutettuun  sairauteen.  Ja se hoito ei ole halpaa lystiä.  Julkisella puolella tulisi vilkaista kohtaa rokotukset.  On törkeää mennä hoidettavaksi sairauteen jonka rokotteesta kieltäytyminen olisi estänyt.  Myös siitä hoidosta voi kieltäytyä 😉

Vierailija
435/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne väittivät juuri Italiassakin että rokottamattomat täyttävät sairaalat!

Italian valtamediassa tapahtui äskettäin tilanne, joka johti haastattelutilanteen katkaisemiseen, kun ”Christinaksi” itsensä esitellyt sairaanhoitaja kertoi tilanteesta sairaalassa jossa hän työskentelee.

”Hei, olen Christina. Olen terveydenhuollon henkilökuntaa ja haluan vastata herra Andrea Mandellille. Sinä puhuit faktasta, että teho-osastot ovat täynnä rokottamattomia ihmisiä. Sitten tähän päivään kello neljään saakka, jolloin lopetin vuoroni, mutta neljään saakka olin tehtävissäni, ja ihmiset, jotka olivat teho-osastolla COVID:n takia olivat kaikki rokotettuja. Joten älä sano niin, koska se ei ole totuus. Ehdottomasti näin!”

Sairaanjoitajan kommentti sai ihmiset osoittamaan suosiotaan.

”Numerot puhuvat puolestaan!”

Vierailija
436/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt.  Koronapotilaiden kasvun otaksuttiin laskevan mutta rokottamattomat levittävät tautia junissa, busseissa ja ravintoloissa.  Tai missä tahansa paikassa jossa ollaan lähekkäin. 

Vierailija
437/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi voinut 1,5 vuotta sitten uskoa, minkälaiseksi tämä homma menee. Ihmiset kyynärpäätaktikoi vapauksia ja hoitoja itselleen, vaikka myös rokottamattomat ovat veronsa maksaneet ja niihin oikeutettuja.. Rokotettu ei kunnioita toisten ihmisten itsemääräämisoikeutta eikä ihmisarvoa. Näin se varmaan alkoi silloin Saksassakin.

Vierailija
438/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotehaitat ovat hyvin pieniä ja lieviä. Rokotetut eivät kansoita sairaaloita, ei tarvitse pelätä.

Mistä tiedät, kun 13000 vakavaa haittailmoitusta on vielä tutkimatta Fimealla?

Vierailija
439/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset haittaavat nyt veren,/ elimensiirtoja.

Saksalaispatologien obduktiolöydökset vahvistavat, että nämä eksperimentaaliset injektiot aiheuttavat punasolujen kokkaroitumista (aggregaatiota), Th2 immunologisen vasteen voimistumista ja tulehdustiloissa lisääntyvien valkosolujen, lymfosyyttien infiltraatiota eli imeytymistä eri elimiin.

Solujen toiminta sekä veren virtauskyky (viskositeetti) ovat vahvasti häiriintyneet. Lisäksi rokotettujen verestä on löydetty ei-biologista alkuperää olevia aineita, joita on epäilty grafeenioksideiksi ja raskasmetallikontaminaatioiksi.

Ihan loistava uutinen ! Nyt rokotekielteisten on ihan pakko kieltäytyä sairaalahoidosta. Siinä kun voi vahingossa saada rokotetun verta. Levitä lisää tätä ilosanomaa. Veronmaksajien miljardit säästyvät. Ne voidaan käyttää rokotettujen lapisen koulutukseen ja terveydenhoitoon.

Kansan keskimääräinen älykkyyskin lähtee nousuun kun rokotekriittiset kuolevat koronaan tai verenhukkaan.

Vierailija
440/619 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, kun 13000 vakavaa haittailmoitusta on vielä tutkimatta Fimealla?

Eivät ne ole tutkimatta, ne ovat vain vailla keksittyä selitystä vielä.