Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gossip Moms Suomi -ohjelmassa esiintyminen aiheuttaa ex-ystävissä myötähäpeää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa kettuili Latvalle Vituiks Meni kirjalla, nyt voi katsoa peiliin kuka sitä kirjaa tarvitsisi😂😂😂

Vierailija
2/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHDOIN joku puhuu julkisuudessa siitä, millainen kostoväline lastensuojelusta on tullut.

Minulla oli kimpussani tällainen XXX:n tapainen narsisti, joka tehtaili kostoksi kymmeniä kymmeniä lasuja, sosiaaliviraston mielestä kukaan ei tee niitä "ilman huolta".

Kiitos, XXXX, annoit narsistiselle kiusaamiselle kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan voi edelleenkään ymmärtää miten joku pystyy tuhoamaan jonkun perheen. Jos joku tässä on kateellinen, niin kyllä se on tämä perheenrikkoja.

Vierailija
5/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveripiiri vaihtuu koko ajan, niin kannataisko katsoa peiliin? 🤔

Vierailija
6/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoitoon toi joutais.

Vierailija
7/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohoitoon toi joutais.

Narsismia ei voi parantaa. Terapia vain pahentaa.

Vierailija
8/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen ohjelman näkee?

Vierailija
9/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa katsoneet, miten se nyt on. Onko todellisuus sen Panu mikä onkaan kuvat joissa Maisa on tankkeri, vai Maisan kapoiset instakuvat?

Vierailija
10/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaa katsoneet, miten se nyt on. Onko todellisuus sen Panu mikä onkaan kuvat joissa Maisa on tankkeri, vai Maisan kapoiset instakuvat?

Olen ällistynyt miltä Maisa näyttää tuossa ohjelmassa. Siihen verrattuna Panun kuvat ovat kaunottaresta.

Vierailija
11/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trailerissa tyrskii tekoitkua ja hieroo silmiään, että näyttäisi itkuiselta. Miten yksi ihminen voi tuhota kaiken, pikkurouva nyyhkii. Jospa menisi peilin eteen ja kysyisi kuvassa näkyvältä naiselta saman kysymyksen. Itsehän hän särki it-miehen perheen, joten ne itkuntyrskeetkin voisivat olla itsesyytöstä, jos olisi toisenlainen tyyppi kyseessä, mutta eihän tämä pikkurouva sellaista myönnä, tuskin käsittääkään.

Sitä minä olen ihmetellyt, kenelle ylipäänsä tulee mieleen ruveta kuvaamaan tällaista ohjelmaa ja valita siihen tuommoiset naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä