Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset jättää vessaharjan paikoilleen asunnosta muuttaessaan?

Vierailija
29.11.2014 |

Siis oikeesti! Kolmessa asunnossa jo ollut, joihin olen viimeksi vuokralle muuttanut. Ällöttävää!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Vajaan paperirullan saatan jättää jos uusi asukas vaikka unohtanut ostaa.

Vierailija
42/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 09:43"]

Ei sitä vessaharjaa ole tarkoitus jättää käytön jälkeen pa...seksi, se kuuluu huuhtoa siellä pöntössä, jolloin se on aina puhtaan raikas käyttöä varten. Itse liotan silloin tällöin harjaa kloorivedessä.

[/quote]

Puhtaan raikas, kun se on vähän huuhtaistu huuhteluvedellä. Hehe. Ja mistä mä tiedän, ovatko entiset asukkaat noin tehneet? Ei kiinnosta ottaa sitä riskiä.
[/quote]

ostan uuden sen verran usein ettei alituinen kloriitilla huuhtelu ole tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.. Olin kaverin muuttoapuna.. Rupes oksettamaan kun näin miten se loppu siivos kylppärin.. Pesi sillä paskasella pönttöharjalla wc-pöntön päältä. Eli levitteli ne paskanrippeet pöntön kansiin, vetonuppiin yms.  Kattelin et mitä sä teet.. täällä olis näitä rättejä/taloupaperia ja puhdistuainetta.. "eikun mä pesen aina näin" Ällöttäny käydä sen luona vessassa, kun tiedän sen "siivous tavat". En olsi halunnu muuttaa tähän asuntoon hänen jälkeen..

Oli asunu asunnossa 4v. kertaakaan ei ole pesty ikkunoita, uunia, liettä, liesituuletinta eikä jaakaappia ja pakastinta.. Ei sulattanut niitä tms. kun kuulema on kivempi seuraavalle et voi laittaa heti ruuat kylmään kaapiin.. Joo-o.. Ok, onhan se mutta se kuuluis kyllä pestä eka. Itse en ainakaan laittais omiani, jos kaapissa olis edellsen asukaan ruokajämiä/tahroja ja pakkasessa sulattamatonta jäätä monta senttiä jokapuolella.. Yök!

Vierailija
44/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti käytä toisten vanhoja vessaharjoja? Hyi hitto...

Vierailija
45/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään, mitä asunnossa ei ollut silloin kun muutit ei pidä sinne jättää!

Vierailija
46/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viimeisin asunto oli ihan siisti muuten, mutta veskissa oli tosiaan vanha vessaharja (ei paperia) ja kuset pitkin pöntön reunoja ja niihin liimautuneina HÄPYKARVOJA.

Nice.

Sen lisäksi varastokomeroon oli jätetty riippulukko kiinni, ILMAN avainta. Mutta mitäpä tuosta kun mulla oli kuitenkin käytetty vessaharja. Rälläkkä lauloi varastossa ja kloori huurusi vessassa.

Vierailija
47/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskat roskikseen, myös ne siivousvälineet! Kukaan halua käyttää edellisen likasia rättejä, paskasta vessaharjaa eikä pesuaine jämiä(mistä ei aina tiedä onko se edes sitä samaa pesuainetta/siihen on laitettu puolet vettä sekaan/voi olla allerginen jne) Samoin kaikki palasaippuat yms.

Itse siivoan aina asunnon, ennen kun laitan omat tavarat paikoileen. Ei koskaan tiedä miten edellinen on sen siivonnut.. Etenkin keittiön pinnat missä teen/säilytän ruokia.

Vierailija
48/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:12"]

Höh, minä kun luulin olevani ajatteĺevainen, kun jätin uudehkon vessaharjan (ja vessapaperirullan) vessaan asunnon näyttöä yms. varten. Jos siis näytön aikana/jälkeen käy vessassa niin saa pesastua vauhtiraidat pytystä. Olin ilmeisesti väärässä. Anteeksi.

[/quote]

Mä en millään kehtais käydä asuntonäytössä vessassa paskalla.. :D

[/quote]

Meillä on kavereiden kanssa monesti sunnuntaisin kisat kuka kerkiää käydä useammassa asuntonäytössä paskalla päivän aikana! Lopussa lasketaan pönttökuvat yhteen ja häviäjä tarjoaa kebabit tai pitsat!

Vierailija
49/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sinin vaihtopää wc-harja, ja on kätevä mukava käyttää. En jättäisi seuraavan harmiksi.

Vierailija
50/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minä kun luulin olevani ajatteĺevainen, kun jätin uudehkon vessaharjan (ja vessapaperirullan) vessaan asunnon näyttöä yms. varten.

Jos siis näytön aikana/jälkeen käy vessassa niin saa pesastua vauhtiraidat pytystä.

Olin ilmeisesti väärässä. Anteeksi.

Vierailija
51/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:12"]

Höh, minä kun luulin olevani ajatteĺevainen, kun jätin uudehkon vessaharjan (ja vessapaperirullan) vessaan asunnon näyttöä yms. varten. Jos siis näytön aikana/jälkeen käy vessassa niin saa pesastua vauhtiraidat pytystä. Olin ilmeisesti väärässä. Anteeksi.

[/quote]

Mä en millään kehtais käydä asuntonäytössä vessassa paskalla.. :D

Vierailija
52/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pois muuttajat vie mukanaan ne verhonipsut???

Vierailija
53/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jätän kyllä vessaharjan ja paperirullan. keittiöönkin jonkun rätin ja tiskiharjan ja jätesäkkejä, mahdollisesti jonkun pesuainepullojämänkin. varmasti uudet asukkaat ostavat uudet, mutta hyvä sinne on jättää jotain varalle