Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset jättää vessaharjan paikoilleen asunnosta muuttaessaan?

Vierailija
29.11.2014 |

Siis oikeesti! Kolmessa asunnossa jo ollut, joihin olen viimeksi vuokralle muuttanut. Ällöttävää!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Eiköhän jokainen muuttaja tuo omansa..

Vierailija
2/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa ihmetellyt! Yökkien heitän roskiin jonkun vieraan paskaharjan sitten. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, itse olen aina ostanut uuden/uudet harjat muuttaessa ja joka kerta siellä vessassa on niiden entisten asukkaiden paskanen (kirjaimellisesti) vessaharja! Jos jotain on ihan pakko sinne vessaan jättää niin vessapaperia, kiitos. Jotkut on ilmeisesti niin pihejä että pitää se vajaa rulla viedä mukanaan.

Vierailija
4/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:42"]Samaa mieltä, itse olen aina ostanut uuden/uudet harjat muuttaessa ja joka kerta siellä vessassa on niiden entisten asukkaiden paskanen (kirjaimellisesti) vessaharja! Jos jotain on ihan pakko sinne vessaan jättää niin vessapaperia, kiitos. Jotkut on ilmeisesti niin pihejä että pitää se vajaa rulla viedä mukanaan.
[/quote]

Niinpä, mutta sen vessaharjan voi silti jättää. ;)

Vierailija
5/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisen likainen ja limainen suihkuverho.. Hyi saatana.. :s 

Itse jätän yleensä sen vajaan vessapaperirullan. (ihan omalta kannalta kans hyvä, jos tarvitsee vielä käydä vessassa viimeistä kertaa.. ) + keittiön roskikseen laitan valmiiksi tyhjän ja puhtaan roskapussin. Muut roskani ja tarpeettomat tavarani kannan kyllä roskiin!

Vierailija
6/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 kertaa oon muuttanu, enkä muista, että ois kertaakaan osunu kohille.

Vierailija
7/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jätettiin vessapaperia ja vessaharjja. Tiedettiin, että seuraavilla on omaan muuttoon pari viikkoa aikaa, joten todennäköisesti kävivät siellä etukäteen tekemässä jotain, kasaamassa uusia huonekaluja tai tekivät muuttoa useammassa erässä. Eikä niitä vessaharjaa ja paperia välttämättä tajua ekana roudata. Huomattiin omassa muutossa, että harjaakin ehti jo kaipaamaan, kun uutta asuntoa kävi laittamassa kuntoon.

Kun oltiin uuteen asuntoon hankittu uudet, ajateltiin jättää vanhat seuraaville vielä heidän muuttonsa ajaksi.

Vierailija
8/53 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Sulla on käyny tuuri! Ehkä sinuakin vielä onnistaa.. :DD

Vierailija
9/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi.. Mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen, että joku käyttäis vessaharjaa muun, kun pöntön sisäpuolen pesemiseen.. Vaikka nimi on kyllä vessaharja.. Mutta, ei sit wc-raikastintakaan muualle laiteta kun sinne pöntön sisäpuolelle.. 

Oon ennen luottanu siihen, että jos on siistin näköistä.. Niin minun ei tarvitse välttämättä siivota asuntoa. Mutta niin.. Mistäpä sitä tietää, onko edellinen asukas pyyhkinyt keittiön keittiörätillä vai vaikka sillä vessaharjalla.

Vierailija
10/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä ketju.

Vierailija
11/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan julkisissa vessoissakin yleiskäytössä oleva harja. Ällöttääkö sekin teitä?

Vierailija
12/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä paskaista harjaa ole niin herkkua ottaa mukaankaan muuttoautoon. Mihin laatikkoon sen tunkisi? Keittiötavaroiden sekaan vai lakanakoriinko? Vai peräti toilettitarvikkeiden kasaan? Vai laittaisiko kuitenkin vain auton nurkkaan yksikseen pönöttämään, mistä se kaatuisi kuitenkin kurvissa jonnekin muualle ja paskavesitipat valuisivat sieltä pitkin kärryä...

Voisihan sen harjan heittää tietysti lähtiessään roskikseen, ettei se jäisi seuraavan asukkaan riesaksi. Toisaalta on huomaavaista jättää paskaharja valmiiksi uudelle asukkaalle, jos häneltä olisikin unohtunut oma muuttaessa edelliseen osoitteeseen... you know ;) Tai ei olisi varaa ostaa heti uutta.

Just kidding.

Vierailija
13/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota sitä niin vakavasti. Se on vain kakkaa. Sinäkin väännät sitä. Ihan normaali ja luonnollinen asia. 

Vierailija
14/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin jätettiin vessaharjat kun myytiin asunto. Ne oli sellaiset seinään kiinnitetyt, ei ihan halvat. Jätettiin kyllä ainakin yksi uusi vaihtopääkin siihen harjaan (harjaosan saa ruuvattua irti ja vaihdettua). Olisiko pitänyt kiskoa irti seinästä ja jättää pelkkä reikä siihen? Ei irrotettu myöskään pyyhekoukkuja eikä WC-rullapidikkeitä.

Vierailija
15/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan jättäneeni suihkuverhon! En tosin tahallani, aloin kaipaamaan sitä vasta seuraavan muuton yhteydessä, kämppis oli laittanut omansa siihen asuntoon niin ei tullut kaivattua. Se vain jotenkin jäi sinne, harmitti paljon sillä tykkäsin siitä eikä tietenkään ole löytynyt samanlaista. En kyllä kehdannut enää parin vuoden jälkeen käydä kysymässä uudelta asukkaalta sattuisiko se olemaan heillä käytössä vai ovatko heittäneet roskiin, kyseisen asunnon vierestä kävin kyllä kävelemässä...

Sitä paitsi, monissa asunnoissa joissa olen ollut vuokralla talon tavaroiden listassa on mainittu vessaharja eli se ei ole edellisten asukkaiden jättämä vaan vuokranantajan omaisuutta ja jos on mennyt heittämään sen pois niin on pitänyt uusi ostaa tilalle.

Vierailija
16/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:29"]miksi pois muuttajat vie mukanaan ne verhonipsut???
[/quote]

Minun nipsut.

Vierailija
17/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 03:15"]

Mekin jätettiin vessaharjat kun myytiin asunto. Ne oli sellaiset seinään kiinnitetyt, ei ihan halvat. Jätettiin kyllä ainakin yksi uusi vaihtopääkin siihen harjaan (harjaosan saa ruuvattua irti ja vaihdettua). Olisiko pitänyt kiskoa irti seinästä ja jättää pelkkä reikä siihen? Ei irrotettu myöskään pyyhekoukkuja eikä WC-rullapidikkeitä.

[/quote]Tämä kuulosti ihan asialliselta. Varsinkin kun jätitte vaihtopään. Tosin mua sattais ällöttää seinässä roikkuva vessaharja, vaikka olis kuinka alhaalla.

Vierailija
18/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:29"]

miksi pois muuttajat vie mukanaan ne verhonipsut???

[/quote]Joku on saattanut joskus nyysiä ne muuttaessaan. Ja siitä lähtien jokainen uusi asukas on joutunut ostamaan uudet (kuuluu omavastuuseen vuokra-asunnoissa), jotka sitten vievät mennessään muuttaessaan. Mä olen joutunut ostamaan, mutta en ottanut poismuuttaessani niitä mukaani, mutta vain sen vuoksi, että seuraavassa asunnossa oli erilaiset verhokiskot ja nipsut.

Vierailija
19/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskikseen se kuuluu kiikuttaa. Ai että oikein huomaavaista jättää omissa paskoissa lionnut kakkaharja uusien asukkaiden riesaksi? Me ostetaan aina uusi kun muutetaan, ei todellakaa pakata matkaan sitä ällötystä vaan roskiin se kuuluu.

Vierailija
20/53 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Sulla on käyny tuuri! Ehkä sinuakin vielä onnistaa.. :DD
[/quote]Ei mullakaan ole yhdessäkään ollu vessaharjaa, 9 kertaa muuttanut.
oman harjani olen aina hettänyt muuton lopussa roskiin. Se on ihan viimeisiä mikä lähtee asunnosta. Ei olis kivaa jättää paskaista pönttöä seuraavalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi