Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia lahjoja joulupuukeräykseen?

Vierailija
29.11.2014 |

Aiheesta on varmaan ollut kyllä jo keskusteluita tänä vuonna, mutta en nyt vain löytänyt sellaista.

Itse koitin tänä vuonna ensimmäistä kertaa lahjoittaa lahjan joulupuukeräykseen ja mietin, että voisin vielä toisenkin lahjoittaa. Ensimmäisen lahjan sai 8v tyttö, joten nyt voisin lahjoittaa suurinpiirtein saman ikäluokan pojalle.
Mutta mitä te olette antaneet lahjaksi?
Oma lapsi on vasta alle 1-vuotias ja omasta lapsuudestakin jo sen verran aikaa, että lasten tämän hetken hittituotteet ei oikein ole tiedossa. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki vinkit myös isompien lahjaan otetaan vastaan.

Vierailija
2/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvälineet, esim. Jalkapallo tai säbämaila voisi olla tuon ikäiselle pojalle kiva. Useimmat tykkää myös legoista.

Vierailija
4/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekniikkalegot vois olla kyllä kiva idea :)

Missä iässä pojat yleensä alkaa lukemaan Aku ankkaa? Jonkun taskukirjan vois sujauttaa pakettiin mukaan. :)

Vierailija
5/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keräys toimii? Mistä tiedän minkäikäiselle lahjoitan?

Vierailija
6/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko joka paikkakunnalla samanlailla. Täällä meillä ainakin saa itse valita kuusesta lapun jossa lukee lapsen ikä ja sukupuoli. Laput on numeroitu minkä avulla sitten keräyksen järjestäjät tietävät, kuka lapsi on mikäkin.

Vierailija
7/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato järjestäjien sivuilta, siellä vinkkejä lahjoista.

Vierailija
8/8 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt googlettaa moneen lajiin nuo joulupyulahjat ja katsonut noita sivujakin, mutta en minä löydä mitään lahjaideoita. Ainoastaan sen, että pitää olla uusi/itse tehty ja ikäiselle sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän