Mies alkanut ehdottelemaan yhteistä kuntoiluharrastusta
Mies itse aloitti kuntoilun jo vuosi sitten. Onko tää joku vihjaus, että pitäisi laihduttaa?
Kommentit (13)
Mikä olisi parempi tapa vihjata, että "alahan akka laihduttaa tai laitan sut vaihtoon"?
Haluaa viettää yhteistä aikaa enemmän. Älä ajattele niin negatiivisesti aina.
Hän haluaa, että sinäkin alat voida paremmin. Minusta tuo on liikuttavaa (ja toivottavasti onkin!).
Musta ois ihana jos mies ehdottais mulle joskus vaikka et käydäänkö lenkillä 🙄
Meillä on mieheni kanssa yhteinen urheiluharrastus, parikin. Mun mielestä ihan ehdoton juttu.
Matkoillakin on mielekkäämpää kun on joku urheiluhomma mitä voi kimpassa tehdä.
Lähde AP ilolla mukaan.
Ai, että kuntoilun tarkoitus onkin laihduttaminen? Mä olen kuvitellut ihan muuta.
Mietitte yhdessä mitä teitä kiinnostaa ja menoksi. Mieheni kanssa aloitimme paritanssin vuosi sitten. Hauskaa on ja lavoille ensikesänä mennään.
Miehelläni on selkävaivoja joihin liikunta auttaisi. Liikkumisen sijaan hän syö särkylääkkeitä. Itselläni on ihan diagnosoitu selkäsairaus, ja olen silti paremmassa kunnossa kun tiedän miten selästä pidetään huolta.
Mieheni myös kuorsaa tietyn painon saavuttamisen jälkeen. Hänellä on todettu lievä uniapnea joka paranee aina silloin kun hän saavuttaa tietyn painon. Kun hän on yli tuon painon, hän ei nuku kunnolla, vaan hänellä on hengityskatkoksia ja sen lisäksi kuorsaaminen pitää hereillä myös minua.
Kun kysyn kumman vaihtoehdon hän haluaa, sen että muutamme eri huoneisiin nukkumaan vai että hän laihtuu hieman, on vastaus aina että laihtuu hieman, mutta siihen se jää.
Hänellä on vatsaa ihan riittämiin myös pienen laihtumisen jälkeen, joten ulkonäköasioista ei ole kyse, hän on mielestäni kuuma anyway.
Ehdottelen aina yhteistä kuntoilua, venyttelyä, harjoitteita, että tehdään yhdessä, mutta ei.
Eli voi olla kyse ihan vain huolehtimisesta. Itselläni ainakin on. Haluan ehdottomasti pitää mieheni terveenä ja rinnallani mahdollisimman kauan.
Jätä se sika.