Tajuatteko te edes, kuinka sekaisin tämä maailma on?
Vai onko mukavampaa olla välittämättä mistään niin kauan, kunnes osuu omaan nilkkaan?
Kommentit (66)
Uskoisin, että minulla on siitä jonkinlainen käsitys. Sen tiedän, että maailma on nyt vähemmän sekaisin kuin koskaan ennen ihmiskunnan historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että minulla on siitä jonkinlainen käsitys. Sen tiedän, että maailma on nyt vähemmän sekaisin kuin koskaan ennen ihmiskunnan historiassa.
Väärin. Koskaan ennen ei ole ollut yhtä syntinen maailma kuin nyt. Ihan on lopunajat käsillä. Sen tuntee. 2020 luvulla meni joku uusi vaihde päälle maailmassa. Raamatussa on profetiat.
Vierailija kirjoitti:
Jep ihanku nat si Saksassa
Ja tottakai olet elänyt ne vuodet Saksassa..?
Tajuan ja siksi etsin nyt kovasti vaihtoehtoa vasemmistopuolueille.
Ihan sama, koska mihinkään en kuitenkaan voi itse vaikuttaa
Mitä mä voin maailmalle, jos jo eriävästä mielipiteestä lynkataan somessa?
Tajusin sen heti kun täällä ensimmäistä kertaa luin aloituksia ja kommentteja.
Mietin millaisia ihmisiä nämä kaikki oikein ovat ja missä kaikkialla ovat töissä. Kuinka moni työttömänä. Vain pieni osa kuitenkin niitä äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Koskaan ennen ei ole ollut yhtä syntinen maailma kuin nyt. Ihan on lopunajat käsillä. Sen tuntee. 2020 luvulla meni joku uusi vaihde päälle maailmassa. Raamatussa on profetiat.
Vi-tut. Ongelma on uskovaiset itse "We've got to fulfill the book" -asenteineen.
Hohhoijaa.. taas tota raamattu satu pashaa... Bamsse lehdessä oli kanssa profetioita !
Juuh.
Havaihduin siihen tosissaan silloin kun Snowden oli Moskovan lentokentällä jumissa ja venäläiset asianajajat luennoivat median edessä kentällä, miten Snowdenille on myönnettävä turvapaikka, koska luovuttaminen USA:n rikkoisi ihmisoikeusmääräyksiä, koska sielllä tälle ei voida taata riippumatonta oikeudenkäyntiä , eikä Venäjän perustuslaki salli luovuttamista paikkaan missä syytettyä saattaa odottaa kuolemantuomio.
Siis asetelmahan oli kuin lapsuudestani kylmän sodan ajoilta. Mutta päinvastainen. Maailma on heittänyt häränpyllyä 180 astetta.
Minun täytyy elää tätä omaa pientä elämää, siitäkin huolimatta vaikka maailma olis miten sekaisin.
On pakko käydä töissä, viedä lapsi päiväkotiin, hoitaa koti ja huolehtia myös parisuhteesta.
Ei siinä oikein hirveän paljon ehdi koko maailman tilannetta surra, toistaiseksi riittää se, että on mukana menossa, että jaksaa painaa eteenpäin ja tietää suurinpiirtein mitä Suomeen kuuluu ja jotain mitä suureen maailmaan kuuluu.
Kyllä ne ovat takaraivossa tietona ilmastonmuutos, koronaepidemia, muiden työttömyys, vanhempien ikääntyminen, sodat sun muut. Mutta ei niitä ole aikaa mietistkellä joka ikinen päivä, ja kauhistella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan ja siksi etsin nyt kovasti vaihtoehtoa vasemmistopuolueille.
Ainut puolue joka välittää suomalaisista ja Suomesta ja perustuslaista, on VKK, valta kuuluu kansalle puolue. sinne kannattaa liittyä jos vastustaa tätä koronatyranniaa ja vallan siirtoa EU:lle ja WEF:n psykopaatti Klaus Schwabille.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tulin sanomaan. Vaikka ei olla tavoitettu täydellisyyttä, ovat esim. ihmisoikeudet ja terveydenhuolto paremmalla tolalla kuin ikinä. Raakuudet eivät enää ole kansanhuvia.
Jokin Pandoran lipas on nyt avattu. Ei kannata suostua aivopesuun, syyllistettäväksi tai kiristettäväksi. Kyllä tämä ohi menee, kun ei tue eikä lähde mukaan järjettömyyksiin.
Tuubista löytyy huvin paljon tietoa ja fiksujen ihmisten haastatteluita aiheesta. Tieto ja järki koetetaan nyt kumota tai suhteellistaa. Media taas rappeutunut suurelta osin vasemmistoideologiseksi äänitorveksi, missä ihmisten kontrollointia koetetaan oikeuttaa.
Jokainen voi tätä vastustaa omalta kohdaltaan.
Kyllä ikävä kyllä tajuan. Elämme lopun alkuja. Nyt pitäisi ihmisillä olla rohkeita ja puolustaa vapauttamme. Uskon että suuri osa ei herää kun vasta sitten kun kuolema on jo vieressä.
Tajuamme, mutta ei vaan jaksa.