Viking Linen Meriaamiainen KOKEMUKSIA?
Olen menossa risteilylle ja mietin, pitäisikö syödä aamupala laivalla. Mitä kaikkea buffetaamiainen sisältää ja onko hinnan väärti?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko syöneet Premium-aamiaista Viikkarilla?
Me otetaan aina Premium-hytti, johon sisältyy tuo aamiainen. Voin suositella! Kahvit ja lämpimät annokset tuodaan pöytään, kylmät ja jälkkärit seisovasta pöydästä. On kyllä myös puuroa ja karjalanpiirakoita. Tosi hyvät kalat ja vihannespuoli ja vohveleita saa paistaa itse. Olen todellakin aamuruokaihminen ja tällä aamiaisella pärjääkin sitten koko päivän, kun mennään aina iltalähdöllä. Vasta illansuussa ennen maihin tuloa syödään seuraavan kerran.
Mutta eikö Viikkarin laivat ole aika ankeat? Onko siellä mitään iltashowta? Siis ei lastenshow?
Mä jostain syystä tykkäsin Mariellasta. Se oli kiva purkki.
Ms Mariella oli merten kuningatar, ei mikään pelkkä purkki.
Rautarouva kesti monet myrskyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikingin erikoisaamiainen on tosi hyvä. Maksaa kyllä lähemmäs 20e, mutta valikoima paljon laadukkaampi. Kahvi tarjoillaan pöytään ja sisältää kuoharilasin. Se on tarjolla a la carte -ravintolan tiloissa.
Så man skall fortfarande själv ta sig till buffén där det finns diverse magfyllning av de billigaste råvarorna men sikamokkan hämtas till bordet mot en extra avgift? Undrar just varför man för långa tider sedan har skippat alla bufféer?
Joku lapsi ja aikuinenkin voi olla innoissaan kun saa itse valita. Jotkut taas tykkää että tuodaan valmiina.
Juu on parempi pysyä kotona. Ehdotan että lukittaudut loppuelämäksesi sinne v i tun rotanloukkuusi saa ta nan korona ahdistuja!