Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viking Linen Meriaamiainen KOKEMUKSIA?

Vierailija
05.10.2021 |

Olen menossa risteilylle ja mietin, pitäisikö syödä aamupala laivalla. Mitä kaikkea buffetaamiainen sisältää ja onko hinnan väärti?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa vielä tuohon aikaan alas muuta kuin smoothien.

Ovathan ne tarjoilut houkuttelevia, mutta en kyllä enää maksaisi kymppiä siitä että syön väkisin yhden leivän ja juon lasillisen mehua.

Käyn syömässä mielummin laivan kahviossa kun nälkä tulee aamupäivällä.

Buffetissa siis nakkeja, lihapullia, pekonia, croisantteja ym.

Että jos on aamunälkäinen ihminen, suosittelen vahvasti!

Mitä? Aamupäivällä ollaan Tukholmassa!

Vierailija
22/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko syöneet Premium-aamiaista Viikkarilla? 

Serveras den någonstans separat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin vaikeaa joku alle parinkympin aamiainen niin pakkaat omat eväät ja mikron mukaan. Niin ne muutkin av-mammat tekee.

Vierailija
24/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko Viking-illallis bufvettiin myös juomat (siis viinit ja oluet?)

Joo kuuluu. Kerran ja toisenkin olen todistanut kun joku on tullut sinne vetämään kännit ja lopulta sammunut omaan ruokalautaseensa.

Buffetin edessä aulassa on nähty oksennusläntti jos toinenkin.

Vierailija
25/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingin erikoisaamiainen on tosi hyvä. Maksaa kyllä lähemmäs 20e, mutta valikoima paljon laadukkaampi. Kahvi tarjoillaan pöytään ja sisältää kuoharilasin. Se on tarjolla a la carte -ravintolan tiloissa.

Vierailija
26/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aamiaisesta kannattaa maksaa, jos haluaa jotain muuta kuin pelkän kahvin. Pelkkä kahvi ja sämpylä kahvilassa maksaa saman.

Vierailija
27/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serveras den någonstans separat?

On eri paikassa. Laivasta riippuen sisältää kuoharin, listalta egg Benedict esim, voi tehdä itse bloody Maryn, joskus oli prinsessatorttua. Mutta ei aina. Normi meriaamiaisella on puuroa, hedelmiä ym joten ei niin suurta eroa kuitenkaan paitsi hinta. Täyttä on premium puolellakin.

Vierailija
28/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me otetaan aina Premium-hytti, johon sisältyy tuo aamiainen. Voin suositella! Kahvit ja lämpimät annokset tuodaan pöytään, kylmät ja jälkkärit seisovasta pöydästä. On kyllä myös puuroa ja karjalanpiirakoita. Tosi hyvät kalat ja vihannespuoli ja vohveleita saa paistaa itse. Olen todellakin aamuruokaihminen ja tällä aamiaisella pärjääkin sitten koko päivän, kun mennään aina iltalähdöllä. Vasta illansuussa ennen maihin tuloa syödään seuraavan kerran.

Vierailija
29/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovathan ne tarjoilut houkuttelevia, mutta en kyllä enää maksaisi kymppiä siitä että syön väkisin yhden leivän ja juon lasillisen mehua.

Mitä? Aamupäivällä ollaan Tukholmassa!

Risteilyllä voi olla laivassa vaikka koko ajan tai vaan käydä terminaalin lähimmässä kaupassa esim.

Nähtävyyksien takia kannattaa Tukholmaan jäädä pariksi yöksi joskus kevät-syksy välisenä aikana.

Vierailija
30/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me otetaan aina Premium-hytti, johon sisältyy tuo aamiainen. Voin suositella! Kahvit ja lämpimät annokset tuodaan pöytään, kylmät ja jälkkärit seisovasta pöydästä. On kyllä myös puuroa ja karjalanpiirakoita. Tosi hyvät kalat ja vihannespuoli ja vohveleita saa paistaa itse. Olen todellakin aamuruokaihminen ja tällä aamiaisella pärjääkin sitten koko päivän, kun mennään aina iltalähdöllä. Vasta illansuussa ennen maihin tuloa syödään seuraavan kerran.

Mutta eikö Viikkarin laivat ole aika ankeat? Onko siellä mitään iltashowta? Siis ei lastenshow?

Vierailija
31/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikingin erikoisaamiainen on tosi hyvä. Maksaa kyllä lähemmäs 20e, mutta valikoima paljon laadukkaampi. Kahvi tarjoillaan pöytään ja sisältää kuoharilasin. Se on tarjolla a la carte -ravintolan tiloissa.

Minusta taas on paljon parempi, että kahvin ja teen saa hakea oitse, ovat yleensä aina jäähtyneitä niissä kannuissa.

Vierailija
32/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti myöhäsiä ei varmaan ajatella. Tuo olisi loustava brunch, mutta puritaanisen aikataulun mukaan loppuu kai jo klo 10.

Vierailija
33/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö Viikkarin laivat ole aika ankeat? Onko siellä mitään iltashowta? Siis ei lastenshow?

Ei kaivata iltashowta niin en osaa sanoa.

Vierailija
34/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa risteillyt paljonkin ja hän haluaa aina aamiaisen. En yleensä syö aamulla paljoa.

Puoliunessa lähdin seuraksi ja tavallaan vahingoitin kehoani syömällä aamulla paljon. Sen jälkeen hytissä vielä nokoset.

Hiljattain hinta nousi taas pari euroa mutta se ei ole ainoa syy jättää aamiainen väliin. Viime risteily menikin paremmin kun nukuin vähän pidempään, söin eväsomenani ja myöhemmin vasta lounaan joka on minun tärkein tankkaukseni.

Suhde voi olla vaarallinen jos syö toisen seuraksi liikaa vaikkei olisi vielä nälkä.

Vierailija
35/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vatsalaukun ohitusleikkauksessa käyneet saavat alennusta?

Vierailija
36/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Så man skall fortfarande själv ta sig till buffén där det finns diverse magfyllning av de billigaste råvarorna men sikamokkan hämtas till bordet mot en extra avgift? Undrar just varför man för långa tider sedan har skippat alla bufféer?

Vierailija
37/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jostain syystä tykkäsin Mariellasta. Se oli kiva purkki.

Vierailija
38/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joullekin se on nopea. Menee nopeasti alas ja tulee nopeasti ylös.

Vierailija
39/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa aamusta syödä isosti ja "raskaasti", aamiaisen osto kannattaa. Onhan siellä paljon, mistä valita. Toisaalta jos on tottunut vain suppeaan, kevyeen aamupalaan, menee raha hukkaan.

Mutta joo, ihan ok kattaus ja hinta:laatu.

Vierailija
40/43 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin joku ilta ohjelma, toki vaihtelee. Joskus on oikeita keikkoja. Katso niiden sivuilta viihde.

Baareissa on myös pianistia ja trubaduuria. Yöllä on disko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi