Lue keskustelun säännöt.
Meidän 1-v. on tosi huono syömään, pieniruokainen, kranttu. Ei ole kiinnostunut syömisestä, ennemminkin leikkisi ruualla.
04.09.2006 |
On aika ärsyttävää. Mitä tehdä, kun suuhun ei mene?
Mä olen välillä luovuttaa, ole sitten syömättä.
Kommentit (3)
Välipaloja ei napsita.
Ruoka-aikana rimpuilee ja pönkii ylös syöttötuolista. Tosi mieltä kohottavaa. Ja esikoinen söi aina kaikki kiltisti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoinen söi kiltisti kaiken mitä tarjosi, kuopus leikkisi ruoalla ja on rauhaton ruokapöydässä muutenkin =(
Jos vielä imetät, tee se jälkkäriksi ruuan jälkkeen. Tuttava tuskaili saman ongelman kanssa, eikä suostunut ymmärtämään, että jos lapsi käy vähän väliä tissillä vetämässä imut, ei tule näläntunnetta, eikä ruoka maistu.