Dylon vaatteiden värjäys, kokemuksia?
Onko kenelläkään kokemusta Dylon väreillä vaatteiden värjäämisestä? Muistelen, että olen itse joskus 90-luvulla värjännyt mustalla Dylon värillä vaatteita käsipyykissä ja vaatteisiin tuli väristä aivan kamala haju, joka ei edes lähtenyt pois! Sen jälkeen en ole uskaltanut värjäillä.
Nyt mulla on kuitenkin yksi aika hintava valkoinen huppari, jonka haluaisin värjätä vaikkapa metsänvihreäksi, mutta en tiedä uskallanko! Pesukonevärjäystä ajattelin... Mutta jos se huppari alkaa haisemaan, niin sitten on kallis Pelle Petterson huppari pilalla!
Joten onko kokemuksia? Tuleeko vaatteisiin epämiellyttävä haju kuten 90-luvulla?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
huppari on puuvillaa, sellainen tosi paksu
Ei ole kokonaan, siinä on 20 % polyesteria.
Mikä kysymys toi oli? Ihme suomen kieltä??
Vierailija kirjoitti:
Kukaan värjännyt morsiusmekkoa?
On kukaan joskus ehkä koskaan milloin taikka vielä..
Muistakaa, ettei väri tartu tekokuituihin!
Pilasin hiljaatain kaksa puseroa Dylonin pesukonevärillä. Tulos epätasainen ja puseroissa paljon pilkkuja liukenemattomattosta väristä.
Tuoteohjeita noudatettu orjallisesti.
Tein reklamaation kuvineen pilatuista puseoista, tuotteen tuotekoodin, puseoiden hoito-oohjeet, yms. maahantuojalle.
Dylonin maahantuoja vedätti kaksi viikkoa mitä ihmeellisimmällä kysymyksillä ja suhtautui pilkallisesti naureskellen.
Dylon tekstiilivärit ovat ALA-ARVOISIA.
Vältä Dylonin tuotteita!
Ps. Nitorin tekstiilivärien kanssa ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa.
Nitorin koneväreistä vain hyviä kokemuksia.
Dylonilla olen värjännyt kahdesti sohvan ja kerran nojatuolin päälliset ja hyvä tuli. On myös todella helppoa.