Jotaim rotia nyt siihen hajuun ja likaisuuteen!
Siis mua ottaa niin päähän kuinka monet haisevat nykyään pahalta kun bussiin tullaan. Eikö ihmiset enää pese vaatteita? Välillä ruuhka-aikana bussissa haisee märkää rättiä.
Urheiluhalleissa urheilevat ihmiset ovat pahimmat. Esim. Kaapelitehtaan itsepuolustuslaji keskuksessa on aivan sanoinkuvamattoman pahaa hajua.
Aikuiset miehet heittävät urheilukassiin hikiset vaatteet ja käyttävät viikkoja niitä samoja.
Hiivaa,jalkahikeä ja rättiä haisee.
Kommentit (37)
Maskien yleistymisen jälkeen ihmiset ovat alkaneet haista kuvottavalta.
Mistä tiedät ettei niitä vaatteita ole pesty? Jotkut ihmiset vaan haisee todella voimakkaasti urheilusuorituksen jälkeen, vaikka olisi käynyt aamulla suihkussa ja pukenut puhtaat vaatteet. Sille ei voi mitään. Jumppaa metsässä jos et kestä muiden hajuja.
Mutta jos te urheilette niin miksi ette pese niitä vaatteita?
Maski on auttanut vähän tähän ongelmaan. Omakin paskainen hengen haju on parempaa haisteltavaa kuin hikiset ja talviset ihmiset rasvainen hiuksineen. Hyi hemmetti.
Nokun pahaa hajua peittävät hajusteet on nekin kielletty, niin vaihtoehtona haista tunkkaiselle. Pelkkä vesipesu ei kaikkea hajua poista.
En nyt mitään epätavanomaisen pahoja hajuja ole haistanut koskaan missään kuntosalilla yms missä ihmiset hikoilee. Sehän kuuluu luonnollisesti siihen. Mielestäni aivan turhuuttakin pestä kaikkia vaatteita jokaisen käytön jälkeen. Alushousut ja paidat asia erikseen.
Minä olen syksyn tullen noteerannut hyvin usean ihmisen haisevan "liian märkinä kaappiin viikatuille vaatteille" eli semmoiselle ummehtuneelle tympeälle ja hitusen homemaiselle. Kuivattakaa nyt ihmiset pyykit kunnolla ennen kuin haudotte ne vaatekaappiin!!! Äkkiseltään pintakuiva vaate ei ole vielä kuiva. Kannattaa kuivattaa vaatteita ensin nurin päin ja sitten vielä oikein päin käännettynä useampi päivä. Ja käyttäkää kunnon pesuaineita (ei mitään pesupähkinöitä) sekä riittävää pesulämpötilaa. Terveisin Täti.
Ihmisten suuhygieniassa on hälyttävää puutetta nykyisin. Todella monen hengitys haisee aivan kuolemalle.
Eppunormaali retardit on aina haissu paskalta. Kotona sisäsiittoisuudessa eläneet.
Itse aina mietin asuuko noiden haisuleiden taloudessa muita? Eikö kukaan huomauta heille hajuista?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syksyn tullen noteerannut hyvin usean ihmisen haisevan "liian märkinä kaappiin viikatuille vaatteille" eli semmoiselle ummehtuneelle tympeälle ja hitusen homemaiselle. Kuivattakaa nyt ihmiset pyykit kunnolla ennen kuin haudotte ne vaatekaappiin!!! Äkkiseltään pintakuiva vaate ei ole vielä kuiva. Kannattaa kuivattaa vaatteita ensin nurin päin ja sitten vielä oikein päin käännettynä useampi päivä. Ja käyttäkää kunnon pesuaineita (ei mitään pesupähkinöitä) sekä riittävää pesulämpötilaa. Terveisin Täti.
Joo ja 60 asteen lämpötilassa ehdottomasti.
Mieheni on lopettanut suihkussa käymisen. Tai käy, mutta vain kerran viikossa. Joskus asiasta mainitsin, mutta enää en jaksa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käydä suihkussa ilman muistutusta. En voi ymmärtää, muuten tuntuu ihan täyspäiseltä, mutta tuo asia on hyvin omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse aina mietin asuuko noiden haisuleiden taloudessa muita? Eikö kukaan huomauta heille hajuista?
No mun mies ei kyllä oma-aloitteisesti pese vaatteitaan eikä vaihda petivaatteita.
Se käyttäisi vaikka 2 kk ainakin samoja vaatteita.
Tuntuu kuin lasta opastaisin ja kerään sen pyykit säännöllisesti pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lopettanut suihkussa käymisen. Tai käy, mutta vain kerran viikossa. Joskus asiasta mainitsin, mutta enää en jaksa. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata käydä suihkussa ilman muistutusta. En voi ymmärtää, muuten tuntuu ihan täyspäiseltä, mutta tuo asia on hyvin omituinen.
Mun puoliso ei koskaan pane saunaa lämpiämään. Tää on outoa. Ei sitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies ei kyllä oma-aloitteisesti pese vaatteitaan eikä vaihda petivaatteita.
Tosiaan vuodevaatteet ja pyyhkeet pitää myös vaihtaa aika usein. Näistä alkaa hajut ja bakteerit myös kertymään jos ei niitä vaihda ja pese 60 asteessa. Miltähän mahtaa näyttää haisuleiden hammasharjat?
On se kumma kun itse ajattelisi, että peruspuhtauden pitäisi olla sisäsyntyistä ja ihan vaatimattomallakin maalaisjärjellä tajuttavaa. Talvikausi paljastaa taas ihmisten takinkauluksista ja hihansuista missä mennään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vuodevaatteet ja pyyhkeet pitää myös vaihtaa aika usein. Näistä alkaa hajut ja bakteerit myös kertymään jos ei niitä vaihda ja pese 60 asteessa. Miltähän mahtaa näyttää haisuleiden hammasharjat?
No menis hammaslääkäriin. Käskin, mutta ei sitten tikkua ristiin laita asian hoitamiseksi.
Hygienia on täysin vierasta hänelle.
Voimistelutytöt kun joukolla tullaan,niin nekin haisee aivan järkyttävältä! Minua hävettäisi jos lapseni kulkisi likaisissa ja haisevissa vaatteissa