Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla yli kolmekymppisillä vaikeuksia löytää kavereita illanviettoon?

Vierailija
05.10.2021 |

Välillä olisi kiva nähdä kavereita ja viettää ihan kunnolla iltaa pitkän kaavan kautta, mutta enää ei yksinkertaisesti löydy sellaisia kavereita. Melkein kaikki ovat sellaisia, että lähtevät aikaisin kotiin. Ei tee mieli edes sopia mitään juttuja, vaikka joku ehdottaakin, kun kokemuksesta tietää, että tämä tyyppi lopettaa illanviettomme aikaisin ja sitten saa puolet iltamasta viettää yksinään.
Itse vietän niin satunnaisesti moisia iltamia, että haluaisin sitten viettää sen kerran kunnolla, kun tulee lähdettyä. Tuntuu vaan, että kaikista on tullut sellaisia varhaisvanhuksia.
Onko kukaan muu kokenut samaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kukaan ei halua tehdä mitään, ja sen kerran kun porukkaa on kasassa niin kaikki kaikkoavat paikalta. Minulla on tylsää porukassa myös, ei auta alkokaan kuin sen hetken.

Vierailija
2/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30 v ja mut on kaikki kaverit hylänny :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Täytyy sit aloitella niiden kanssa ja viettää loppuilta yksin tai paremmassa seurassa

Vierailija
4/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnat eivät enää viihdy meidän sinkkujen seurassa esim lautapelejä pelailen :(

Vierailija
5/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautautuneet kotiinsa jo ajat sitten puolisoidensa (ja lastensa kanssa,ne joilla on). On niiiin aikuismaista istua vaan kotona perhen kanssa tai käydä vain ruokakaupassa ja lenkillä, koko perheen voimin toki. Sinkusta viis, paitsi jos ero tuleekin itselle, ja joutuu taas hetkeksi siihen kamalaan olotilaan muutamaksi kuukaudeksi, että uusi löytyy tilalle.

Vierailija
6/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 30 v ja mut on kaikki kaverit hylänny :(

Kehtaattekin yläpeukutella

Vierailija
7/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautautuneet kotiinsa jo ajat sitten puolisoidensa (ja lastensa kanssa,ne joilla on). On niiiin aikuismaista istua vaan kotona perhen kanssa tai käydä vain ruokakaupassa ja lenkillä, koko perheen voimin toki. Sinkusta viis, paitsi jos ero tuleekin itselle, ja joutuu taas hetkeksi siihen kamalaan olotilaan muutamaksi kuukaudeksi, että uusi löytyy tilalle.

Tai sit tulee esittää miten kiva hieno perhe on ja lässynlässynlää sinkulle.

Vierailija
8/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauheesti kyllä puhuttavaakaan,jos puheenaiheet on työ, parisuhdeongelmat- tai hehkutus, lapset. Mulla ei ole noista mitään. Enkä kyllä ryyppääkään, mut voisin silti lähteä joskus uloskin tuulettumaan varhaismummokammiostani.

Vierailija
9/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Muut jaksavat valvoa pidempään kuin minä. Ei tämän ikäisenä pysty edes huumeita käyttämään entiseen malliin jotta jaksaisi valvoa yötä myöten.

Vierailija
10/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä, jotka ovat valmiita kyllä säännöllisesti pitkänkin kaavan illanviettoon, mutta heti kun löytävät parisuhteen, niin eivät lähde enää mihinkään.

Vierailija
11/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tuttua. On käynyt niinkin, että ennen hyviä kavereita saattaa nähdä nykyään kerran kolmessa vuodessa sattumalta kauppareissun yhteydessä.

Vierailija
12/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Pääsääntöisesti johtuu siitä, että ovat hankkineet lapsia ja eivät jaksa enää valvoa. Puheenaiheetkin on lähinnä lapset, työ ja asuntolaina/remontti tms. Krooh pyyh, alkaa itseänikin nukuttaa.

Vierailija
13/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellänikin lapsia ja puoliso, mutta nähtävästi olen silti ainoa, joka edes joskus voi jättää lapset sen toisen vanhemman kanssa kotiin. Tai sitten juuri tuo, että varhaisvanhuskaverin pitää päästä yhdeksältä illalla kotiin ja nukkumaan.

Ja huom., meillä kaikilla lapset jo kouluikäisiä eikä mitään imetettäviä ja yöt kukkuvia taaperoita, jotka heräävät aamukuudelta.

Vierailija
14/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yleensä niitä rokotevastaisia, jotka eivät sitten uskalla käydäkään missään.

Vierailija
15/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku, mutta en jaksa enää tässä iässä hillua baareissa yömyöhään saati päihtyä. Elämässä on niin paljon muuta sisältöä ja tässä iässä humala vie voimat useammaksi päiväksi.

Kavereita nähdään toki, mutta tehdään erilaisia asioita kuin nuorena. Harrastetaan, liikutaan, laitetaan ruokaa yhdessä, käydään kävelyllä, melomassa, kiipeilemässä, opiskellaan, käydään tapahtumissa ym. Elämän sisältö on aikuisena toisaalla, ilman niitä lapsia ja parisuhteitakin.

Vierailija
16/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton sinkku, mutta en jaksa enää tässä iässä hillua baareissa yömyöhään saati päihtyä. Elämässä on niin paljon muuta sisältöä ja tässä iässä humala vie voimat useammaksi päiväksi.

Kavereita nähdään toki, mutta tehdään erilaisia asioita kuin nuorena. Harrastetaan, liikutaan, laitetaan ruokaa yhdessä, käydään kävelyllä, melomassa, kiipeilemässä, opiskellaan, käydään tapahtumissa ym. Elämän sisältö on aikuisena toisaalla, ilman niitä lapsia ja parisuhteitakin.

Minua taas ei niinkään kiinnosta kaiken maailman aktiviteetit, niitä kun voi harrastaa itsekseen tai jossain suht yhdentekevässäkin seurassa. Ystävien kanssa sen sijaan kaipaan syvempää yhteyttä, kiva ns. parantaa maailmaa yötä myöten. Alkoholia siihen ei tarvitse, keskustelut ovat usein jopa parempia ilman. Enkä edes ole sinkku, mutta kaipaan syvällisiä keskusteluja muidenkin kuin vain puolisoni kanssa.

Vierailija
17/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä kovin vanhalta kuulosta. Varmaan 90-luvulla oot syntyny.

Vierailija
18/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään jonka kanssa pelailla mitä tahansa. Ainoista kavereista ei ollut tarkoitus irtaantua kokonaan. Kuulessani toisen niistä lisääntyneen, ehkä alitajuisesti hivuttauduin ns. kiireiltäni niiden elämästä pois.

Vierailija
19/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ei niinkään kiinnosta kaiken maailman aktiviteetit, niitä kun voi harrastaa itsekseen tai jossain suht yhdentekevässäkin seurassa. Ystävien kanssa sen sijaan kaipaan syvempää yhteyttä, kiva ns. parantaa maailmaa yötä myöten. Alkoholia siihen ei tarvitse, keskustelut ovat usein jopa parempia ilman. Enkä edes ole sinkku, mutta kaipaan syvällisiä keskusteluja muidenkin kuin vain puolisoni kanssa.

Kaipaan myös näitä, sinkkuna vielä enemmän. Ja onneksi niitä onkin, eikä siihen tarvita yötä eikä baaria. Hyvin ystävien kanssa voi puhua henkeviä ja parantaa maailmaa omassa keittiössä teekupin ääressä, kävelyllä tai vaikka matkalla.

Mutta jokainen tavallaan, sinun tapasi sopii varmasti sinulle ja ystävällesi parhaiten, pääasia että löytää samanhenkistä seuraa.

Vierailija
20/42 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä kovin vanhalta kuulosta. Varmaan 90-luvulla oot syntyny.

Kiitos. Yli neljänkymmenen tässä mennään jo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi