Naisella moottoripyörä? Aika erikoista?
Kommentit (11)
Maailmassa monta on ihmeellista asiaa...
Takaan, että nainen on feministi.
Monillakin on. Itse vain kyydissä, mutta reissussa näkee jos minkä ikäistä, näköistä, kokoista naismotoristia.
Motoristinaiset ovat niin koviksia. Oksettavia jengien kertakyttöpatjoja.
Seksikästä kun kesällä nainen ajaa motskarilla, joka on sellainen ampiaista muistuttava kyykkypyörä. Kivasti peppu pystyssä 😉
Joo no tällä moottoripyörä naisella ei peppu oo pystyssä vaan on sellainen toisenlainen moottoripyörä.
Onneksi autoilu on jo yleisesti hyväksyttyä ( Suomessa) myös naisille.
Luulen että nykyisistä teineistä, monellakin tulee olemaan moottoripyörä, koska mopoja näkee niin paljon myös tytöillä.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää kummastuttaa pikkupersulia, kum peräkammarista pois uskaltaa.
Ex on yhdistelmä pieni nainen ja iso prätkä. Sanon näin että se ei vaikuta nytkään oudolta. Mä olenkin sellainen aidosti mies ettei mua häiritse naisen harrastelut. Se on mulle tosi tärkeää että yhtä touhua tekee aidosti halusta. Mistään muusta syysta sitä ei pidä tehdäkkään.
Sitten tuo ajaminen. Ite en ole prätkä vaan auto tyyppi. Kadulla kaahailijoita halveksin ja voisin vaikka käyttää niihin muutakin kuin sanan säilää. Radalla saa ns. tinittää niin lujaa kuin uskaltaa. Muutama kyytiin eksynyt on alkanut voimaan pahoin. Prätkä typykin huusi, karjui ajamaan lujempaa.
Jokinhan meillä meni x kun sukset meni ristiin. Ajamisesta voisin silti milloin tahansa laittaa naisen puhumaan puolestani. On tasan samaa mieltä siitä mihin nopeasti ajaminen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Motoristinaiset ovat niin koviksia. Oksettavia jengien kertakyttöpatjoja.
Sun kannalta hyvä että puhutaan netissä. Livenä mä laittaisin sulta puhumalla naaman häpeästä punaiseksi. Entisestä en voi olla varma. Sellainen nainen että kannattaa miettiä haluatko harrastaa riitaa`? Kumpikaan meistä ei kuulu jengeihin. Molemmat sellaisia että pystyy yksin kysymään mikä v sulla on ongelmana.
Ei kannattaisi hankkia liian isoa pyörää.
Naisihminen - häpeäisi!