Kuka haluaisi meikata mut? Olen jo vanhempi...
vauva.fi, aihe vapaa
Kuka haluaisi meikata mut? Olen jo vanha ihminen... käsi tärisee ja luomet värisevät siten, että niitä on hankala meikata ainakin itse...
Olen jo vanhempi henkilö ja kaikki meikit olen heittänyt pois mm kun niistä tulee silmäongelmaa sun muuta enkä enää tiennyt olivatko vanhat kunnollisia. Nyt haluaisin kuitenkin nähdä kuinka rapistunut olen, jos olen meikattuna. Olisi kiva ottaa valokuvakin meikattuna ja ehkä mennä jonnekin lasilliselle.
Olisko joku porukka, jota huvittaisi kerätä joku naisporukka ja sitten noita vanhempia ihmisiä, jotka haluavat tulla meikatuksi. Sitten meikata heidät, ottaa kuvat ja viedä jonnekin lasilliselle? Olisiko tämmöinen jotain ehkä jollekin kosmetologikoululle ja vaikka Perholle. Entä esimerkiksi Lumenelle?
Jos joku järjestää niin kait tämmöisestä voisi jonkun hinnankin ottaa, mutta ei mitään kiskuria kuitenkaan kun tarkoitus olisi järjestää niille mummoille jotain, jotka esimerkiksi rahapulan vuoksi eivät osallistu juuri mihinkään eikä niille rouville, jotka joka kuukausi käyvät kosmetologilla ja kulkevat täydet meikit päällä... aina ja kaikkialla...
Kiinnostaisiko jotain?
29.11.2014
Kommentit (8)
Ihan kiva idea! Voisin itse kuvausmeikkejä tehneenä lähteä meikkaamaan, jos saisi hommaan mukaan muutamia muitakin + jonkun valokuvaustaitoisen. Mistä nämä "mummot" tulisivat? Onko ap:lla joku aktiivinen ystäväporukka, joka tällaista hemmottelua kaipaisi?
Kun olin hoitoapulaisena sairaalan kroonikko-osastolla 80-luvulla laitoin naisille papiljotit päähän ja lakkaisi kynnet pyydettäessä. Miehet pyysivät usein jalkojen hieromassa ja rasvausta. Kyllä vanhakin ihminen haluaa huolenpitoa ja näyttää nätiltä.
Niin, tarttishan se tukkakin laittaa kuvausta varten... Entä jos alkaisitte jossain Somessa kerätä keski-ikäisiä naisia, joiden mammat tarttis tämmöisen piristyksen... Tätähän voisi yhdistää vaikka päivän matkaan Talliinnaan eikä siis tarttis edes mennä maihin... kaikki olisi saatavilla... tukanlaittajat, sauna, meikkaus, valokuvaaja... Nyt kun on niin paljon työttömyyttä, niin eikö tämmöinen olisi jotain ja jos tästä ei hirmu isoa kassaa syntyisi niin olisi piristettä päivään... Voisihan tämän yhdistää vaikka muunkin ikäisiinkin... esimerkiksi pikkutytöille prinsessakampaus ja vähän meikkiä ja kuvaan... Ehkä voisi myydä mummopareillekin... Se kuvaus olisi kyllä tärkeä osa koska on paljon ihmisiä, joilla on itsestään vaan joku tosi huono ja jossain automaatissa otettu rosvokuva eikä mitään nättiä... ei semmoisia jostain automaateista saa...
Voi ihana! Toivottavasti löytyy meikkaajia :-)
Minä olen maskeerannut ja meikannut ihmisiä kuvauksiin. Kampauksetkin sujuvat vaikka en ole alaa opiskellut vaan harrastanut. Lähtisin oitis mukaan tällaiseen hyväntekeväisyysprojektiin.
Ei tän tarttis kaikilta osin olla joku hyväntekeväisyysprojekti. Maksun voisi jotenkin porrastaa siten, että saa maksaa vapaasti minkä pystyy ja jos joku ei pysty maksamaan mitään, niin ylijäämät toisilta voisivat tasoittaa. Tämmöiseen voisi saada jotain rahaakin jostain. Sitten voisi tietysti käyttää kouluja esim ravintolakoulu, kampaajakoulu, kosmetologikoulu... voisi jopa järjestää semmoisille, jotka harkitsevat alaa eli että niille opetetaan jotain perusjuttuja, joiden avulla tämmöinen saadaan järjestettyä... voisi olla kiva saada eri sukupolvet kohtaamaan toisensa... Nyt kun otetaan niin paljon kaikenlaisia selfieitä niin oikea porträttivalokuvaus onkin varmaan jäänyt ihan taka-alalle... tiedän sellaisiakin juttuja (esimerkiksi tivolista), että on laitettu jotain hahmoja... esim merimies, nainen kylvyssä jne ja sitten pää pannaan semmoiseen koloon ja otetaan kuva... tämmöisen saisi ehkä jollakin foto-keinolla, mutta toisaalta voisivat jotkut taideopiskelijat tehdä jotain kuvitettuja hahmoja, joiden taakse pää pannaan, jos vaikka vaatteet eivät ole maailman parhaat... voitaisiin kaikki olla päivän jotain kuningatar Elisabethejä tai Silvioita... Mä kyllä valitsisin saluunatyttö-kylvyssä kyltin, jonne työntäisin kiharoidun pääni...
Voi hyvää päivää!