Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaulukumppani ei kysynyt työhaastattelustani - kerronko silti?

Vierailija
05.10.2021 |

Mies, jota tapailen, tietää että tänään oli työhaastattelu unelmaduuniin. Lähetti illalla että ”Tsemppiä aamuun!” Muttei sanallakaan ole kysynyt, miten meni!

Vastasin hänelle kun olin odotustilassa aulassa että ”Kohta hakee tj, sit menoks!”

Ei ole siis kysynyt mitään enää tuon jälkeen.

Laitanko viestiä itse että hyvin meni - vai odotanko että kysyy…?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama tyyppi, joka itki sitä että tapailukumppani kirjoitti vain "tsemppiä", kun olit menossa lääkäriin?

Vierailija
22/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua kertoa hänelle hyvistä uutisista? Mikä ihmeen venkoilua tämä kysymyksen odottaminen on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama tyyppi, joka itki sitä että tapailukumppani kirjoitti vain "tsemppiä", kun olit menossa lääkäriin?

Varmaan sama provo. 

Vierailija
24/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi kysyä, mutta sinun ei tarvitsisi ensin kertoa? 

Vierailija
25/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nyt selvää, että sinä kerrot tällaiset asiat ensin. 

Vierailija
26/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottele nyt ihan rauhassa, että sen deitit on ohi. Palaa kyllä asiaan, kun on sinun vuorosi.

Just näin. Ellei ole täysin epätoivoinen, näkisi heti, että ko. miehen kanssa ei ole yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
27/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla kysyä, jos menikin huonosti. Minusta ainakin on ihan itsestäänselvyys, että sinä kerrot ensin. 

Miksi et halua jakaa uutisia hänelle kysymättä? 

Tämä tuli itsellenikin mieleen, eli oletan että se toinen henkilö kertoo asioistaan itse sen verran kuin haluaa kertoa. Jos haastattelu olisi mennyt huonosti, niin itse en ainakaan kaipaisi mitään innokkaita kyselyitä tilanteestani. Käsittelisin asiaa ensin itse, ja sen jälkeen ehkä kertoisin tilanteesta muille.

Vierailija
28/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama, joka loukkaantui siivousfirman tylyäkin tylymmästä vastauksesta: ok

Vierailija
29/29 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa täällä kun ihmiset luulee aina että Ap on sama kuin siinä ja siinä ketjussa. Ihan kuin täällä pyörisi vaan sanat tyypit 24/7! Ihan kuin ihmisille ei voisi tapahtua samanlaisia tai -kaltaisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme