Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypotermiaan kuoleminen

Vierailija
05.10.2021 |

Aion tappaa itseni paleltumalla heti kun ilmat kylmenevät. Kasa rauhoittavia lääkkeitä apuna, mutta mitä muuta tulisi ottaa huomioon, ainakin tarpeeksi syrjäinen paikka mutta se ei liene ongelma

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tee sitä.. Elämällä voi olla sulle vaikka mitä vielä annettavana, vaikka se tällä hetkellä ei näytä siltä.

Vierailija
2/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän tee sitä.. Elämällä voi olla sulle vaikka mitä vielä annettavana, vaikka se tällä hetkellä ei näytä siltä.

Lopetetaanhan kärsivät eläimetkin. Itse en jaksa enää kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä kärsit?

Vierailija
4/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kuolla? Kerro elämäntilanteesi? Auttaisiko vaikka muutto kauas? Jos päädyt ratkaisuusi kuitenkin jätä johkin tieto ettei sua etsitä kadonneena sitten.

Vierailija
5/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi ole vähän hankalaa?

Vierailija
6/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joku vuosi sitten suunnittelin unilääkkeitä ja tukevaa känniä -25 asteen pakkasessa. Kävin hetken köllöttämässä jollain ihme hiihtoladulla, mutta öinen tähtitaivs oli niin pirun kaunis että könysinkin sitten takisin kotiin kuumn suihkuun ja jätin mömmöt napsimatta.

Vierailija
7/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että hypotermiassa voi tuntea päivastaisia tuntemuksia, ts. vaikka ole jäätymässä, voit tuntea, että sinulla on hiki ja alat riisua itseäsi! Eli puhtaat alusvaatteet pitää olla, noloa, jos sinut löydetään jarrukalsongit jalassa, etenkin jos olet ehtinyt puoliksi riisua nekin :(

Vierailija
8/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että hypotermiassa voi tuntea päivastaisia tuntemuksia, ts. vaikka ole jäätymässä, voit tuntea, että sinulla on hiki ja alat riisua itseäsi! Eli puhtaat alusvaatteet pitää olla, noloa, jos sinut löydetään jarrukalsongit jalassa, etenkin jos olet ehtinyt puoliksi riisua nekin :(

Joo, bikiniraja kantsii ainaki sheivata. Voi olla komeita miehiä etsimässä. Eikun oikeasti, älä tee sitä ap. Muuta vaikka Thaimaaseen ja aloita uusi elämä.

Vierailija
9/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt, jos tuleekin leuto talvi.

Vierailija
10/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, yleensähän tuo hoidetaan vetämällä kirkasta viinaa urakalla niin kauan, että sammuu sinne hankeen?

Vierailija
11/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itse tappaa itseni 20-vuotiaana kun poikaystävä jätti. Oli samanmoiset suunnitelmat. Luovuin suunnitelmasta kun poikaystävä oli sen verran ääliö ettei edes välittänyt suunnitelmastani ja osoitti ettei ollut sen arvoinen että tappaisin itseäni. Olen nyt 31 vuotias ja näihin 11 vuoteen on mahtunut paljon hyvää mm. Lapsen syntymä, paljon ihania matkoja jne. En ole katunut päätöstäni.

Vierailija
12/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt, jos tuleekin leuto talvi.

Ei hätää, nollakelikin riittää.

Vierailija
13/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, bikiniraja kantsii ainaki sheivata. Voi olla komeita miehiä etsimässä. Eikun oikeasti, älä tee sitä ap. Muuta vaikka Thaimaaseen ja aloita uusi elämä.

Just, taas näitä ”hyviä” ehdotuksia. Jos henkilö haluaa kuolla, ei paljon Thaimaat kiinnosta. Mä voisin tehdä saman kuin ap.

Vierailija
14/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hypotermiassa.

Tarkoituksenani oli kuolla hukkumalla. Kylmetyin siinä kelluessani (hukkuminen ei ole helppoa).

Hypotermia ei tunnu ollenkaan kivalta. On varmaan kivuttomampiakin tapoja.

PS. En näin seitsemän vuotta myöhemmin kadu, että pelastuin.

Vierailija
15/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mitäpä se muutto ulkomaille tai toiselle puolelle Suomea auttaisi, en todellakaan jaksa sellaista, hyvä että jaksan asunnon loppusiivota ettei se jää omaisten tehtäväksi.

Vierailija
16/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mitäpä se muutto ulkomaille tai toiselle puolelle Suomea auttaisi, en todellakaan jaksa sellaista, hyvä että jaksan asunnon loppusiivota ettei se jää omaisten tehtäväksi.

Kärräätkö tavarat valmiiksi kaatopaikalle?

Ehdotettu vaihtoehto: sen kun hyppäät lentokoneeseen.

Se joka kellui

Vierailija
17/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että kävisin ulkomailla vielä yhdessä kohteessa joka on aiemmin kiinnostanut, mutta en usko että jaksan, eikä silläkään ole tosiaan niin paljon väliä. Mikään ei oikeastaan tunnu miltään enää, haluan vain että kaikki loppuu.

Vierailija
18/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee kylmään makaamaan, tuheros jäätyy.

Vierailija
19/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hypotermiassa.

Tarkoituksenani oli kuolla hukkumalla. Kylmetyin siinä kelluessani (hukkuminen ei ole helppoa).

Hypotermia ei tunnu ollenkaan kivalta. On varmaan kivuttomampiakin tapoja.

PS. En näin seitsemän vuotta myöhemmin kadu, että pelastuin.

Anteeksi, mutta miten voi pelastua hypotermiassa jostain oletettavasti kylmästä merestä tai järvestä..?

” Kylmän veden varaan joutunut jäähtyy hyvin nopeasti. Esimerkiksi +4 – +6 -asteisessa vedessä uhri voi menettää toimintakykynsä muutamassa minuutissa ja tajuntansa noin 15 minuutissa.”

- Terveyskirjasto

Vierailija
20/32 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että kävisin ulkomailla vielä yhdessä kohteessa joka on aiemmin kiinnostanut, mutta en usko että jaksan, eikä silläkään ole tosiaan niin paljon väliä. Mikään ei oikeastaan tunnu miltään enää, haluan vain että kaikki loppuu.

Onko sinulla ketään ystävää kelle puhuisit olostasi? Se voisi auttaa. Toivon ettet päädy tekoosi, vaan haet apua jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi