Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset nauset tykkää naismaisista miehistä?

Vierailija
05.10.2021 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeillä tuppaa olemaan puolisoinaan feminiinisiä miehiä. Tarkkailkaapa tuttavapariskuntianne!

Vierailija
22/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka haluavat homokaverin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tähän esimerkin naismaisesta miehestä, pliiz?

Bingekatsoo netflixsarjoja viltin alla jalkojen päällä istuen ja hörppien kaakaota isosta muksita kahdella kädellä. Sängyssä vastaanottaa straponia. Äänestää vihreitä.

Vierailija
24/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministeillä tuppaa olemaan puolisoinaan feminiinisiä miehiä. Tarkkailkaapa tuttavapariskuntianne!

Häh? Heillähän nyt viimeisenä on nynnyjä.

Vierailija
25/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää miehet, joilla on kauniit ja sirot naismaiset kasvot, ja pitkä tukka ehkä poninhännällä. Voivat käyttää koruja ja korvakoruja ihan ehdottomasti. Hamekaan ei haittaisi. En ole itse mitenkään miesmäinen, käytän enimmäkseen hameita ja mekkoja, meikkaan ja olen ihan sievä, nuorempana jopa kaunis kasvoiltani, lapsiakin olen saanut monta.

Vierailija
26/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törpön tapaset jotka kuvittelee elävänså herroiks sen täysin selkärangattoman tossukan yksinkertaisen naismaisen miehen rahoilla.

Vierailija
27/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi erilaisista miehistä, myös sellaisia, joissa on paljon feminiinisiä piirteitä.

Vierailija
28/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no onhan, ihan just kuin aloittaja sanoi, nimenomaan niitä nynnyjä, äärivasemmistolaisia luihuja

Vierailija
29/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää miehet, joilla on kauniit ja sirot naismaiset kasvot, ja pitkä tukka ehkä poninhännällä. Voivat käyttää koruja ja korvakoruja ihan ehdottomasti. Hamekaan ei haittaisi. En ole itse mitenkään miesmäinen, käytän enimmäkseen hameita ja mekkoja, meikkaan ja olen ihan sievä, nuorempana jopa kaunis kasvoiltani, lapsiakin olen saanut monta.

Täällä myös monen lapsen äiti, jolle joku herkkä mimosa-mies joskus totesi, etten ole kovin naisellinen. En kai, kun on paljon töitäkin tehtävänä. Itse sanoin hänelle vastaukseksi, että mikähän se sitten tekee naisesta naisen jos ei edes äitiys ja lasten kasvattaminen? Ehkä tässäkin tarkoitetaan nyt naisellisella miehellä yksinkertaisesti miestä, joka on ollut raskaana, synnyttänyt, imettänyt ja hoitanut lapsensa aikuiseksi.

Vierailija
30/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on naismainen mies?

Olen naisvaltaisella alalla, vapaa-aika kuluu stereotypisesti naisten asioiden parissa (lasten ohjaaminen, eläintenhoito, ruoanlaitto, sisustus ja kodinhoito) mutta ei näistä mielestäni ole mikään sellaista mikä olisi sukupuoleen sidottua. Voin mennä ihan sujuvasti näistä askareista vaihtamaan öljyt autoon tai ruuvaamaan hyllyt seinälle tai vaihtaa öljyt autoon sen jälkeen kun olen tullut vapaaehtoistyöstä ja valinnut sopivat matot asuntoon.

Tähän asti kovinkaan moni nainen ei ole ollut minusta kiinnostunut, varmaan tosin oma vikakin kun en omalta puoleltani ole koskaan lähestynyt ketään.

M27

Vierailija
31/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tykännyt parikin naisjalkapalloilijaa. 

Ei voi olla sattumaa, koska ei naisjalkapalloilijoita nyt niin mahdottoman paljoa ole. 

Eli olisiko sitten tosiaan tuo, että ovat hieman maskuliinisempia kuin naiset normaalisti. Vaikka siis nuo ovat olleet ihan naisen näköisiä kaikin puolin, ei mitään itäsaksalaisia kuulantyöntäjiä. 

Enkä minä toki mitään hameita pidä, eikä ole pitkää tukkaakaan, mutta minua on joskus luultu homoseksuaaliksi ja minulla on keskimääräistä miestä selvästi parempi tunneäly, plus olin parempi kielissä kuin matematiikassa aikoinaan. 

Vierailija
32/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähän sellaisia hinteliå ja nörtin oloisia hiirulaisia. Ovat naisiaan parempia kotitöissä ja lasten kanssa, kasvattelevat kukkia ja ovat kiinnostuneita kodinsisustuksesta ja torkkupeitoista.

Vierailija
33/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- ja Kaakkois-Aasiassa meidän silmissä naismaiset, meikkaavat miehet (googleta paikallisia näyttelijöitä ja pop-tähtiä) ovat kuuminta hottia. Siellä miehen tärkein piirre on kuitenkin kyky tienata rahaa.

Vierailija
34/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauniimpi mies sitä todennäköisimmin on itsekin miehiin suuntautunut tai bi.

Vierailija
35/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vähän sellaisia hinteliå ja nörtin oloisia hiirulaisia. Ovat naisiaan parempia kotitöissä ja lasten kanssa, kasvattelevat kukkia ja ovat kiinnostuneita kodinsisustuksesta ja torkkupeitoista.

Tämä yhdistettynä ylempänä mainittuihin Netflixin katselutapoihin ja kaksin käsin kaakaonjuontiin kuulostaa todellakin naismaiselta.

Vierailija
36/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus alkuperäisen kommentoijan kanssa, aika alistetun oloisia noiden feministien miehet yleensä ovat, mutta ei se ole ihme, koska suhteeseen mahtuu yleensä vain yksi vahva jolle toinen tekee tilaa

Vierailija
37/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermaskuliiniset rekkalesbot jotka kieltävät lesboutensa.

Vierailija
38/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesmäiset naiset?

No tähänkin pitäisi tarkentaa, minkälainen on miesmäinen nainen. Mutta ehkä minä olen jollain tavalla sellainen. Tykkään enemmän tyypillisistä miesten jutuista, välillä pukeudun löysiin collarehin ja huppariin, on ollut lyhyttä tukkaa jne. Mutta tykkään kyllä miehekkäitä miehistä. Siis ulkonäöllisesti. Mitä pidempi, sen parempi. Lihakset on jees, kunhan ei liikaa. Matala ääni.

Vierailija
39/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kaikista miehistäni rakastin sitä, joka kotona ollessaan laittautui naiseksi ja kodin ulkopuolella oli miehekäs, miehekkäässä työssä. Sellaisen kun vielä löytäisin vanhoilla päivilläni.

Vierailija
40/43 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanilaiset naiset tai shemalet tykkää meistä naismaisista miehistä