Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini oli pari päivää kunnon mahataudissa. Nyt jo parempaan päin ja sanoo että on nälkä, mutta ei uskalla syödä.

Vierailija
05.10.2021 |

Mitä ruokaa tekisin pojalle? Sanoi mulle äsken, että on nälkä, mutta kun ehdotin leipää tai kanakeittoa sanoi, että ei pysty kun tulee ylös. Mikähän ei tulisi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viimeisin vatsatauti oli ihan kauhea. Syömisen aloitin pureskelemalla mandariinilohkoja niin, että en niellyt kiinteää osaa. Toinen mikä pysyi sisällä oli paljas vehnäpaahtoleipä pieninä kuutioina.

Mustikkakeittoa olen ihmetellyt. Jos itse sitä joisin, niin siinä vaiheessa pitäisi toipuminen olla jo varmalla pohjalla. Muuten sitä oksentaessa tulee ihan hirveä siivo.

Vierailija
22/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudin jälkeen aloitan syömisen aina suolakekseillä. Jostain syystä ne tuntuu rauhoittavan vatsaani, ja suolakin on hyväksi kun on menettänyt paljon nestettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisellä ei niin kiire ole, kunhan muistaa juoda, elikkäs saa tarpeeksi nestettä. Joku tuossa mainitsi mustikkakeiton, se ja vastaavat ovat hyviä. Sipsit, ihan perussipsit suolalla, pieniä määriä kerrallaan. Mannapuuro, kasvissosekeitto yms. suht neutraalin makuiset ja pehmeät ruuat toimivat myös. Ja jos minkäänlainen ruoka ei tunnu menevän, niin apteekista saa Nutridrink-nimistä valmistetta (koostumukseltaan vastaa pirtelöä), jossa on kaikki tarvittavat ravinto- ja hivenaineet, vitamiinit, ym. mömmöt kompaktissa muodossa.

Vierailija
24/24 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisellä ei niin kiire ole, kunhan muistaa juoda, elikkäs saa tarpeeksi nestettä. Joku tuossa mainitsi mustikkakeiton, se ja vastaavat ovat hyviä. Sipsit, ihan perussipsit suolalla, pieniä määriä kerrallaan. Mannapuuro, kasvissosekeitto yms. suht neutraalin makuiset ja pehmeät ruuat toimivat myös. Ja jos minkäänlainen ruoka ei tunnu menevän, niin apteekista saa Nutridrink-nimistä valmistetta (koostumukseltaan vastaa pirtelöä), jossa on kaikki tarvittavat ravinto- ja hivenaineet, vitamiinit, ym. mömmöt kompaktissa muodossa.

Syömisellä saa nopeammin homman pois alta, mutta suojellahan sä haluat noita vetkuloita. Olisi saanut jo pöpönsä pois jos olisi motivoitunut. Mutta nämä lintsarit tiedetään.