Mies venkoilee, ärsyttää!
Ei usko, että suuseksin antaminen naiselle on ihan yleistä ja normaalia seksielämää! Sanon sille, että jos ei edes kerran viikossa ala nuolla, en tule ikinä olemaan seksielämäämme tyytyväinen. Itse toki olen valmis imemään munaa vaikka joka päivä.
Kommentit (33)
Miksi ihmeessä suostut antamaan suuseksiä jos mies ei suostu? Ei kai se sunkaan mielestä erityisen kivaa ole?
Mä sanoisin että, jos ei nuoleminen ala kiinnostaa niin loppuu kyllä se poskipolkkakin.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:28"]
Miksi ihmeessä suostut antamaan suuseksiä jos mies ei suostu? Ei kai se sunkaan mielestä erityisen kivaa ole?
[/quote]
No mutta kun se on mun mielestä kivaa. Ihan oikeasti.
ap
Joo, mäkin tykkään ottaa mieheltä suihin mutta jos se ei olisi vastavuoroista niin kyllä loppuis multakin se puuha.
Mäkin lopetin suhteissa aina suihinoton kun miestä ei kysymisenkään jälkeen nuoleminen kiinnostanut, ei voi mitään. Tosin entinen suhde jo onneksi.
Jos mies ei nuole, älä sinä ime. Sanit että otat suihin yhtä harvoin kun hän sinua nuolee. Katso tapahtuuko mitään.
Ei mies ole kieltäytynyt nuolemisesta, vaan vain venkoilee asian kanssa ja antaa ymmärtää, etteivät muutkaan miehet muka tee sitä ainakaan jatkuvasti. Kyllä se siihen suostuu, muttei mielellään. ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:38"]
Ei mies ole kieltäytynyt nuolemisesta, vaan vain venkoilee asian kanssa ja antaa ymmärtää, etteivät muutkaan miehet muka tee sitä ainakaan jatkuvasti. Kyllä se siihen suostuu, muttei mielellään. ap
[/quote]
Toi on manipulointia saada sut uskomaan, että sun esittämät toiveet olisi muka jotenkin vääriä ja mies oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:37"]
Jos mies ei nuole, älä sinä ime. Sanit että otat suihin yhtä harvoin kun hän sinua nuolee. Katso tapahtuuko mitään.
[/quote]
Siinä tapahtuisi sitten vain se, että mies sanoisi että älä sitten ota. Meillä kun on niin, että seksi on mulle muutenkin tärkeämpää kuin miehelle. Jos haluan seksiä, sitä on koitettava saada hyvällä, ei kiristämällä. ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:05"]
Sori mut pillu on ällöttävä. Haisee mädälle kalalle ja valuu kaikkee mönjää. Ei se ole mikään sattuma, että on sanonta "Hyi vittu"
[/quote]
No ei haise terve vittu mädälle kalalle :D :D Ellei siellä ole jonkun vanhat spermat olleet homehtumassa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:38"]
[/quote]
Tuo on todella ärsyttävää. Mun mies ei ollut innostunut asiasta vuosikausiin ja sitten yhtäkkiä kun olin aiheesta sille raivonnut ja suhde muutenkin huonossa jamassa alkoikin ehdottamaan. No ei se paljon kiinnosta, jos tietää, että toinen tekee vastentahtoisesti.
Musta on vähintäänkin omituista mieheltä vedota siihen, että ei muutkaan miehet jatkuvasti...ei teidän seksielämään kuulu kuin sinä ja hän. On siis täysin yhdentekevää, mitä muut, milloin ja kuinka usein.
Tuskin sen exät ovat nuolemisia vaatineet. Enhän minäkään, ennen kuin vasta 13v yhdessäolon jälkeen! Mies vieläpä on todella hyvä siinä hommassa, mistä olen antanut palautetta! Eli jos se ei missään nimessä sitä haluaisi, olisi sitten esittänyt tumpeloa :D ap