Deittimiehellä luottotiedot menneet, jatkaisitko itse tapailua?
Speksit: mies kertoi, että hänellä ei ole luottotietoja nuoruuden hölmöilyjen vuoksi. Oli ottanut lainoja.
Olen itse myös opiskelija, joten mies ei pääse minusta taloudellisesti hyötymään. Molemmat on pienituloisia. Minusta tuo luottotiedottomuus kuulostaa vähän siltä, että on vaikeampi luottaa tuollaiseen ihmiseen.
Mutta jos itse jatkaisit tapailua, missä tapauksessa tekisit niin? Millä tavoin käytännössä luottotiedottomuus voi olla suhteessa ongelma?
Kommentit (67)
Kun tapasin kihlattuni meillä kummallakaan ei ollut luottotiedot kondiksessa. Nuoruuden hölmöilyjen takia. Jatkoimme kuitenkin yhdessäoloa ja eloa.
Ei se luottotiedottomuus ole epäluottamuslause, välttämättä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:37"]Speksit: mies kertoi, että hänellä ei ole luottotietoja nuoruuden hölmöilyjen vuoksi. Oli ottanut lainoja.
Olen itse myös opiskelija, joten mies ei pääse minusta taloudellisesti hyötymään. Molemmat on pienituloisia. Minusta tuo luottotiedottomuus kuulostaa vähän siltä, että on vaikeampi luottaa tuollaiseen ihmiseen.
Mutta jos itse jatkaisit tapailua, missä tapauksessa tekisit niin? Millä tavoin käytännössä luottotiedottomuus voi olla suhteessa ongelma?
[/quote]
Riippuu onko kyse vedonlyönnissä rahansa hukanneesta tai pröystäilevästä kulutuksesta - vaiko yrittäjästä joka on mennyt konkurssiin. Kertoo paljon miehen arvomaailmasta ja luonteesta. Jos on uhkapelannut niin pysyisin kaukana.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:14"]
Kun tapasin kihlattuni meillä kummallakaan ei ollut luottotiedot kondiksessa. Nuoruuden hölmöilyjen takia. Jatkoimme kuitenkin yhdessäoloa ja eloa. Ei se luottotiedottomuus ole epäluottamuslause, välttämättä.
[/quote]
Luottotiedottomien kuuluukin pariutua just keskenään eikä (yrittää) ryssiä asiansa hoitavien ihmisten elämiä
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:14"]
Kun tapasin kihlattuni meillä kummallakaan ei ollut luottotiedot kondiksessa. Nuoruuden hölmöilyjen takia. Jatkoimme kuitenkin yhdessäoloa ja eloa. Ei se luottotiedottomuus ole epäluottamuslause, välttämättä.
[/quote]
Luottotiedottomien kuuluukin pariutua just keskenään eikä (yrittää) ryssiä asiansa hoitavien ihmisten elämiä
[/quote]
Ahistaako? :D
Jos vaikuttaa, että on mahdollista ja todennäköistä, että mies saa jossain vaiheessa (piakkoin) velat maksettua, niin sitten voisin jatkaa. Jos ei vaikuta siltä, niin en jatkaisi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:37"]Speksit: mies kertoi, että hänellä ei ole luottotietoja nuoruuden hölmöilyjen vuoksi. Oli ottanut lainoja.
[/quote]
En jatkaisi ja kokemusta on.
Mies oli epäluotettava muutenkin ja aina PA ja sama luottotietojen meno jatkuu vieläkin noin 10v jälkeenkin erosta.
Ei koira karvoistaan pääse.