Vittumainen Emotion myyjä
Olin emotionissa katselemassa meikkejä ja löysin kiinnostavan uutuus luomiväripaletin. Paletit olivat pahvikoteloissa ja yksi oli avattuna esillä, otin sen käteeni katselin ja testasin sormella väriä nähdäkseni onko niissä riittävästi pigmenttiä. Samassa lähellä seisova keski-ikäinen myyjä ilmoittaa "joo se ei ole testeri" pahoittelin ja sanoin luulleeni niin. Olin laittamassa pakettia takaisin paikoilleen, jolloin myyjä ottaa paketin omaan käteensä ja sanoo "ja näissä on tää muovikin välissä, nyt tästä tulee sit testeri". Lähdin pois hämmästyneenä myyjän töykeästä käytöksestä, kyseessä ei ollut kuitenkaan kuin alle 20e luomivärit... Mitä mieltä olette, ärsyynnyinkö turhasta?
Kommentit (24)
Sata peukkua tälle! Terkuin täti
quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:40"]Että ihan keski-ikäinen myyjä? Olisiko samanlainen toiminta kaksikymppiseltä myyjältä ollut mielestäsi vähemmän vittumaista? [/quote] Juuri näin. Taas yritetään dissata keski-ikäisiä naisia. Kuule ap, sinustakin tulee keski-ikäinen vittumainen nainen. Se siis tarkoittaa sitä, että mitä tahansa teet, olet vittumainen ämmä jonkun nuoremman idiootin mielestä, joka ei käsitä vanhenevansa itsekin. Että onnea vaan sit todellisuutta odotellessasi, aika menee nopeasti.
[/quote]
Tiedän että tein väärin, enkä koskaan availe suljettuja paketteja. Tässä kritisoin vain myyjän tapaa ilmoittaa asiasta asiakkaalle. Itse jos olisin myyjä ja olisin vastaavassa tilanteessa, ensinnäkin aloittaisin "Anteeksi, mutta..." ja lopuksi olisin vielä sanonut "No mutta ei se mitään" ja hymyillyt. Mielestäni kuuluu asiakaspalveluun tuo. Ja siksi korostin keski-ikäinen, koska kun olen saanut huonoa "ilkeää" asiakaspalvelua, ikinä myyjänä ei ole ollut nuori myyjä. Itse olen päälle parikymppinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:27"]Tiedän että tein väärin, enkä koskaan availe suljettuja paketteja. Tässä kritisoin vain myyjän tapaa ilmoittaa asiasta asiakkaalle. Itse jos olisin myyjä ja olisin vastaavassa tilanteessa, ensinnäkin aloittaisin "Anteeksi, mutta..." ja lopuksi olisin vielä sanonut "No mutta ei se mitään" ja hymyillyt. Mielestäni kuuluu asiakaspalveluun tuo. Ja siksi korostin keski-ikäinen, koska kun olen saanut huonoa "ilkeää" asiakaspalvelua, ikinä myyjänä ei ole ollut nuori myyjä. Itse olen päälle parikymppinen. Ap
[/quote]
Pitäisikö sinusta kaikkia paketin avanneita vain silitellä päähän, kun "voi anteeksi kun et tajunnut olla avaamatta sitä. Tui tui, ei se haittaa minä maksan"? Mistä myyjä saattoi tietää ettet juuri sinä ollu sitä avannut?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:40"]Että ihan keski-ikäinen myyjä? Olisiko samanlainen toiminta kaksikymppiseltä myyjältä ollut mielestäsi vähemmän vittumaista?
[/quote]
Juuri näin. Taas yritetään dissata keski-ikäisiä naisia. Kuule ap, sinustakin tulee keski-ikäinen vittumainen nainen. Se siis tarkoittaa sitä, että mitä tahansa teet, olet vittumainen ämmä jonkun nuoremman idiootin mielestä, joka ei käsitä vanhenevansa itsekin. Että onnea vaan sit todellisuutta odotellessasi, aika menee nopeasti.