Minkä diagnoosin antaisit miehelleni?
Mies käyttäytyy vihamielisesti jos jotenkin suututan hänet. Ja tämä ilmenee humalassa. Olemme saattaneet keskustella asiat selviksi ja kaiken pitäisi olla ok. Sitten humalassa miehen käytös ryöpsähtää käsittämättömäksi.
Esim1. Sain keskenmenon. Asia puhuttu ja surtu. Humalassa mies yhtäkkiä saa raivarit ja tempaisee nekkuun täysin ulkopuolista ihmistä :(
Esim2. Laitatin hormonikierukan (koska suhde ei tarpeeksi hyvä lapselle). Mies oli hieman pettynyt, mutta ymmärsi kun keskustelimme asian halki (tai näin luulin). No sitten humalassa mies alkoi nolaamaan minua julkisesti, keksi tikusta asiaa että voi lytätä kuinka idiootti olen.
Tuntuu, että humalassa miehen "patoumat" nousee pintaan. Eikä auta jos selvinpäin olemme asian selvittänyt. Idiootiltahan mieheni vaikuttaa, mutta selvinpäin on hyvä mies.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:45"]
alkoholiongelmainen bipo
[/quote]
Kerrotko vielä, että millä perusteella saat ap:n miehestä väännettyä alkoholiongelmaisen bipon?
[/quote]
Sillä, että juo itsensä niin humalaan toistuvasti, ettei kontrolloi käytöstään ja sanomisiaan. Ja sillä, että muistuttaa jo noin lyhyen kuvailun perusteella muutamaa ihmistä, joilla tämä diagnoosi tai epäilys siitä on. Erittäin epätietteellistä ja täydellistä kyökkipsykologiaa, mutta et kai muuta AV-vastaanotolta odottanut?
[/quote]
Miesvihapalstalla kaikki on aina miehen syytä, vaikka tämänkin ketjun ensimmäisessä lauseessa aloittaja kertoo itse haastavansa riitaa.
[/quote]
Keskenmeno / halu ehkäistä = riidan haastamista???
Mies suuttui minuun kun sain keskenmenon. ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:53"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:45"] alkoholiongelmainen bipo [/quote] Kerrotko vielä, että millä perusteella saat ap:n miehestä väännettyä alkoholiongelmaisen bipon? [/quote] Sillä, että juo itsensä niin humalaan toistuvasti, ettei kontrolloi käytöstään ja sanomisiaan. Ja sillä, että muistuttaa jo noin lyhyen kuvailun perusteella muutamaa ihmistä, joilla tämä diagnoosi tai epäilys siitä on. Erittäin epätietteellistä ja täydellistä kyökkipsykologiaa, mutta et kai muuta AV-vastaanotolta odottanut? [/quote] Miesvihapalstalla kaikki on aina miehen syytä, vaikka tämänkin ketjun ensimmäisessä lauseessa aloittaja kertoo itse haastavansa riitaa. [/quote] Keskenmeno / halu ehkäistä = riidan haastamista??? Mies suuttui minuun kun sain keskenmenon. ap
[/quote]
Juu, niin varmaan. Itse et haasta siis riitaa? Mies ihan ilman syyttä haukkuu sinua ihan yllättäen?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:53"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:45"] alkoholiongelmainen bipo [/quote] Kerrotko vielä, että millä perusteella saat ap:n miehestä väännettyä alkoholiongelmaisen bipon? [/quote] Sillä, että juo itsensä niin humalaan toistuvasti, ettei kontrolloi käytöstään ja sanomisiaan. Ja sillä, että muistuttaa jo noin lyhyen kuvailun perusteella muutamaa ihmistä, joilla tämä diagnoosi tai epäilys siitä on. Erittäin epätietteellistä ja täydellistä kyökkipsykologiaa, mutta et kai muuta AV-vastaanotolta odottanut? [/quote] Miesvihapalstalla kaikki on aina miehen syytä, vaikka tämänkin ketjun ensimmäisessä lauseessa aloittaja kertoo itse haastavansa riitaa. [/quote] Keskenmeno / halu ehkäistä = riidan haastamista??? Mies suuttui minuun kun sain keskenmenon. ap
[/quote]
Juu, niin varmaan. Itse et haasta siis riitaa? Mies ihan ilman syyttä haukkuu sinua ihan yllättäen?
[/quote]
Kyllä, juuri näin. Eikä mun tarvitse sitä sulle todistella, jos et usko niin et usko. ap
Ainakin sillä on kännikiukkugeeni.
Vaikuttaa todella rasittavalta elämänkumppanilta, joten kannattaa tuossa vaiheessa tehdä siirtonsa ja siirtyä pois parisuhteesta. Oikeasti.
Päihdeongelma ja persoonallisuushäiriö.
Eli ämmät saa haastaa riitaa, varsinkin kun tietää että mies alkoa otettuaan on taipuvainen kiukuttelemaan?
Eli vittuillaan arimassa paikassa, ja kaadetaan kaikki miehen syyksi, ja paskaa ämpärillinen vielä niskaan?
Ihania suomalaisia unelmanaisia.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:02"]Ihana miesvihaketju, aplodeja!!!!
[/quote]
Voisitko selventää, että MITÄ VITTUA teet vauvapalstalla?! Jos tulee yllätyksenä että täällä puidaan parisuhteita johon saattaa kuulua myös mies, suosittelen sinua vaihtamaan foorumia.
Toisille ei vain viina sovi. Tiedän miehen, joka ei voi juoda kirkkaita, tulee vittumaiseksi. Näin käynyt vanhemmiten.
Mies haluaa lapsen väkisin, mutta käyttäytyy kusipäisesti. Tuo on henkistä väkivaltaa, teidän pitää erota tai miehen pitää saada apua.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:02"]Ihana miesvihaketju, aplodeja!!!! [/quote] Voisitko selventää, että MITÄ VITTUA teet vauvapalstalla?! Jos tulee yllätyksenä että täällä puidaan parisuhteita johon saattaa kuulua myös mies, suosittelen sinua vaihtamaan foorumia.
[/quote]
Miesvihaaja kiukuttelee, niin tekee aloittajakin miehelleen. Unelmanaisia olette ;)
täällä nyt huudetaan heti alkoholiongelmasta, vaikka ap ei ole edes kertonut miten usein mies juo itsensä humalaan. on eri asia jos mies juo usein ja paljon, tai jos mies juo vaikka kerran kuukaudessa ja silloin ei hallitse tunteitaan ja tulee agressiiviseksi. no joka tapauksessa ei hyväksyttävää toimintaa! helppo sanoa, mutta itse lähtisin suhteesta ennen kuin tapahtuu jotain viellä pahempaa.
Mulle olis kylla kannipirulainen heti DROP, eika hormonikierukka!
No ei tää nyt vaikea oo alkkis pasita AA-kerhoon.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:02"]Ihana miesvihaketju, aplodeja!!!! [/quote] Voisitko selventää, että MITÄ VITTUA teet vauvapalstalla?! Jos tulee yllätyksenä että täällä puidaan parisuhteita johon saattaa kuulua myös mies, suosittelen sinua vaihtamaan foorumia.
[/quote]
Miesvihaaja kiukuttelee, niin tekee aloittajakin miehelleen. Unelmanaisia olette ;)
[/quote]
Niin ollaan <3 btw, jos täällä ei aiemmin vihattu miehiä niin sun kommenttien takia varmasti monet alkaa miesvihaajiksi.
sinulle joka täällä nyt haukut ja syyllistät ap.tä/naisia! uskon olevan yksi ja sama henkilö. ei millään pahalla! et todellakaan kuulosta normaalilta, tarvitset apua. hakeudu hoitoon, jossa saat vihasi ja katkeruutesi purettua.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:53"]
sinulle joka täällä nyt haukut ja syyllistät ap.tä/naisia! uskon olevan yksi ja sama henkilö. ei millään pahalla! et todellakaan kuulosta normaalilta, tarvitset apua. hakeudu hoitoon, jossa saat vihasi ja katkeruutesi purettua.
[/quote]
Niin, eli aloittaja saa haastaa riitaa, ja vika on aina miehessä?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:45"]
alkoholiongelmainen bipo
[/quote]
Kerrotko vielä, että millä perusteella saat ap:n miehestä väännettyä alkoholiongelmaisen bipon?
[/quote]
Sillä, että juo itsensä niin humalaan toistuvasti, ettei kontrolloi käytöstään ja sanomisiaan. Ja sillä, että muistuttaa jo noin lyhyen kuvailun perusteella muutamaa ihmistä, joilla tämä diagnoosi tai epäilys siitä on. Erittäin epätietteellistä ja täydellistä kyökkipsykologiaa, mutta et kai muuta AV-vastaanotolta odottanut?
[/quote]
Miesvihapalstalla kaikki on aina miehen syytä, vaikka tämänkin ketjun ensimmäisessä lauseessa aloittaja kertoo itse haastavansa riitaa.